Henrik C Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Jokkulf: Flott konsertbilde med fine farger. Har knyttet den til nicket ditt, og den er pen å se på. God kvalitet og pen ramme trekker veldig opp. 9/10 Og så vil jeg ta Banjaluka, som faktisk ikke ble ratet de to siste gangene. Veldig tøff avatar som først ser ut som den er svart/hvitt, men så er det litt blått bak. Hodeskallene er fete, og det er en kreativ og god avatar. Enkel og pen ramme gjør det til en utrolig bra avatar. 9/10 Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Henrik C: Liker M (Det er bra) Enkel og pen. 9/10 Har satt ramme på min kjære avatar for anledningen EDIT to kontorstol: Den er _ikke_ tegnet. Det er merket fra en "flammetønne" fra HL2. + at det er en eller annen rar effekt jeg fant i PS. Endret 29. desember 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Submoose En flamme, tegnet, som ligner på den som er bak på brannfarlige ting Vanskelig å se rammen :O 3/10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Kontorstol +Katt +Litt creepy +Fine farger +Ramme +Kjenner deg igjen 10/10 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Vrengtpolvott Fint svart\hvitt bilde av deg (?) i dress, fin ''effekt'' bildet får på en måte. Ramme har du, en enkel svart ramme som er det beste du kan få til det bildet der, 80x80 er da avataren også. Må si jeg elsker det hvite slipset som kommer ned midt i avataren. 9\10 Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Raknes: Fine farger, og tøff "Blurry" effekt. Fin ramme. Lett gjennkjennelig. 9/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 COYS + Kult motiv + Lett gjenkjennelig + Jul (Originalt med julekule istedenfor nisselue) + Ramme -Tar seg kanskje ikke så veldig mye ut på forumet pga at bildet er sort/hvitt Ellers er det en god avatar som fortjener nesten full pott. 9/10 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 +bra ramme -ikke bra farger -skjønner ikke hva det er 4/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Latterkongen It's a.. smiley.. +Holder samme kvalitet som forumets smileys osv. -Ikke 80x80 -Ikke ramme -.. neh 3/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) +bra ramme-ikke bra farger -skjønner ikke hva det er 4/10 Dårligere begrunnelse skal man lete lenge etter... ----------------------------------------------------------------------- edge: +Kvalitet +/- Ramme (synes det med hvit/sort ramme har blitt litt oppbrukt nå) +Bra motiv +Ensfarget bakgrunn som alikevell ikke blir for kjedelig +Lett gjenkjennelig -Vet ikke om fyren i bildet er en kjent person, evt hva personen er kjent for eller er det deg selv? (+) Jeg har knyttet avataren til brukeren din, og det er positivt at brukere beholder avatarene sine lenge slik at man kjenner igjen brukerene. Avataren din er som sagt en man kjenner igjen og fortjener karakter 8/10 EDIT: Oi, der hadde du plutselig byttet avatar Endret 30. desember 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) +bra ramme-ikke bra farger -skjønner ikke hva det er 4/10 Dårligere begrunnelse skal man lete lenge etter... ----------------------------------------------------------------------- edge: +Kvalitet +/- Ramme (synes det med hvit/sort ramme har blitt litt oppbrukt nå) +Bra motiv +Ensfarget bakgrunn som alikevell ikke blir for kjedelig +Lett gjenkjennelig -Vet ikke om fyren i bildet er en kjent person, evt hva personen er kjent for eller er det deg selv? (+) Jeg har knyttet avataren til brukeren din, og det er positivt at brukere beholder avatarene sine lenge slik at man kjenner igjen brukerene. Avataren din er som sagt en man kjenner igjen og fortjener karakter 8/10 EDIT: Oi, der hadde du plutselig byttet avatar Dumt jeg bytta da^^ Var litt lei av fyren selv. The Edge fra U2 om det skulle være noen tvil. *VURDER JOKKULF* Endret 30. desember 2007 av edge Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Jokkulf! En av de avatarene jeg liker best her på forumet. God kvalitet Ramme Fine farger som gjør noe med avateren så den er lett å husker, og gjør at jeg skjønner det er deg som skriver med en gang. Er det Happy-Tom jeg ser på bildet forresten? Isåfall gir jeg deg 10/10 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 _Magnus_, får inntrykk av at du hører på alternativ elektronisk musikk, noe jeg vet du ikke gjør. God kvalitet, men litt mørkt bilde. 8/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Jokkulf! En av de avatarene jeg liker best her på forumet. God kvalitet Ramme Fine farger som gjør noe med avateren så den er lett å husker, og gjør at jeg skjønner det er deg som skriver med en gang. Er det Happy-Tom jeg ser på bildet forresten? Isåfall gir jeg deg 10/10 Det er Happy-Tom ja VURDER OLUM! Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Olum: Jødisk symbol i flammer. Svært dårlig kvalitet, ingen (synlig)ramme og jeg forstår ikke symbolikken(om det er noen). + for 80x80 3/10 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) edge + Find dame. + Tøff ramme. + 80*80. +/- Grei kvalitet - Kjedelig. - Uorginal. 7/10 Endret 30. desember 2007 av Remains Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Olum: Jødisk symbol i flammer. Svært dårlig kvalitet, ingen (synlig)ramme og jeg forstår ikke symbolikken(om det er noen). + for 80x80 3/10 Det er ikke et jødisk symbol. Den jødiske Davidstjerna har 6 tupper. + Tøft motiv faktisk. -Dårlig kvalitet -Ikke akkurat noe jeg er begeistret for, satanist eller? Sorry hvis jeg tar feil, kan ikke så mye om temaet Men bryr meg ikke. 3/10 Det blir ofte brukt av satanister. Jeg bruker det rett og slett fordi jeg syntes det så tøft ut da jeg valgte det for et år siden. Jeg føler det er knyttet opp mot brukeren min, så jeg synes det er vanskelig å finne en ny avatar. VURDER EDGE ELLER REMAINS Endret 30. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Vurder meg! Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Remains: Halo? Sorry er lite oppdatert på spillfronten for tiden Kul ramme på bilde var det hvertfall, kult bilde ellers. Litt lite kanskje.. 6/10 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Det er fra Metal Gear Solid serien, Solid Snake heter han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå