Whalecore Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Angående min avatar Ja det er meg selv. Kvaliteten er 100%, bildet ble tatt i fullstørrelse og er skalert nedover uten å miste noe av kvaliteten. Det er ramme. Vurder Jokkulf Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Det er ramme. Vurder Jokkulf Er ikke noe vits med ramme når den ikke vises Vurder Jokkulf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg ser den jeg.. Vurder Jokkulf Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg ser den jeg.. Vurder Jokkulf Ser den jeg og, men ikke før han sa han hadde den. Vurder Jokkulf Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Hva er egentlig vitsen med en nesten usynelig ramme? Det kan godt hende at kvaliteten på avataren din er god i forhold til det opprinnelige bildet, men kamera du har tatt bilde med kan ikke ha vært særlig godt. Selv om jeg ikke liker avataren din, trenger du ikke begynne å kverulere. Denne tråden er for å få andres oppfatning av avatarer, og ikke prøve å diskutere seg til et par ekstrapoeng. Jeg står fortsatt på mitt, 3/10 Det hjelper ikke at det er ramme på avataren hvis jeg må studere den nøye for å se den. Avatarer er noe som skal gjenkjenne brukeren ved første øyekast. Nok OT her nå! Vurder meg! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Hva er egentlig vitsen med en nesten usynelig ramme? Det kan godt hende at kvaliteten på avataren din er god i forhold til det opprinnelige bildet, men kamera du har tatt bilde med kan ikke ha vært særlig godt. Selv om jeg ikke liker avataren din, trenger du ikke begynne å kverulere. Denne tråden er for å få andres oppfatning av avatarer, og ikke prøve å diskutere seg til et par ekstrapoeng. Jeg står fortsatt på mitt, 3/10 Det hjelper ikke at det er ramme på avataren hvis jeg må studere den nøye for å se den. Avatarer er noe som skal gjenkjenne brukeren ved første øyekast. Nok OT her nå! Vurder meg! QFT! + God kvalitet + Fine farger + Musikk + Ramme som synes - Ingen spesielle, noe kjedelig motiv? 6,5/10 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Konnis +Musikk +Gitar +Gode farger -Litt for mye gitar kanskje 8/10 Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Samebror- Veldig bra film du har avatar fra, men du har plassert litt for mye inne i en så liten ramme, personlig synes jeg det nesten bare ser dumt og uklart ut. 4/10 Lenke til kommentar
mamama Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Bzerk1337: + Morsom + Original + Julemotiv + Grei kvalitet - Kunne vært transparent gif sånn at det hvite rundt ikke var synlig. Noe slikt: 7/10 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Ok, slenger meg ut i det. mamama: +God kvalitet +Stilig +Ikke jul +Deg +Har sett bildene dine, mye bra! +Slipset fyller det tomme areal -Ikke noe spess. 10/10 Endret 20. desember 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 ultimatedeskjet: +ramme -kjedelig -vanskelig å se hva det er 4/10 Lenke til kommentar
564215 Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Tho-mas: + Stilig figur + Humoristisk + Svart/hvitt + Ramme + Lett gjennkjennelig - Ingen, denne var bare perfekt i mine øyne. 10/10 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 ZeroZ + Søt hund + Fin nisselue + Fin ramme - Ingen såvidt jeg ser 10\10 Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Odd Ball: +Ligner på HL fyren, er det han? +Fin ramme +Jul +God kvalitet 10/10 fra meg. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Odd Ball: +Ligner på HL fyren, er det han? +Fin ramme +Jul +God kvalitet 10/10 fra meg. Yep. Og takk. Vurder Centuss! Lenke til kommentar
dioX Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Centuss: Artig liten sak. +Norske flagget +transparent +et smil gjør alle glad -hmmm ikke som jeg kommer på i farta! 10/10 Lenke til kommentar
Aces Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) dioX Liker det at rammen matcher fargen på genseren, det gir et "harmonisk bilde" Kul figur i simpsonstil, har du laget det slik at det skal ligne deg? Isåfall var det kjempemorsomt. Ikke at det er noe stort trekk, men om det skulle vært deg, kunne du kanskje laget ham mer personlig? edit: Ops glemte karakter: 8,5/10 Endret 21. desember 2007 av Aces Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Aces + Ser ut som ei jente + Liker øynene + Tror personen som eier de er pen^^ - Svart hvit - Ikke 80x80 - Ramme 7/10 Lenke til kommentar
mamama Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 MaSo: + Dum hund + Morsomt + Originalt + Ligner på en hund vi hadde, Stella - Litt for tykk ramme 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 mamama: Din avatar er veldig kul, spesielt fordi det er bilde av degselv i en hektisk morgen hvor slipset flyr i alle ratninger og du prøver å få i deg en brødskive i all hast. Den sier mye om deg, og den er veldig fint komponert. + for ramme + personlig Karakter:8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå