Underpants Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 haha.. det ser ut som sånne gamle stekepanner som bestemor hadde Ok, jeg har hørt smultringer, det kan jeg tåle, men... STEKEPANNER!? Jeg er fornærmet. Tho-mas: +Ramme +80x80 +Klare farger +Svart/hvitt avatarer er kult +Fint motiv -Litt stygg *hoststekepanner???host* *harkhvagårhostdupåhark* 8-9/10 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Forsåvidt en fin og grei avatar, men som tidligere nevnt så ser de smulteringene litt ut som stekepanner! 8/10 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Negotiation Genial juleavatar med masse fine smileys. Konge hvordan de ser på hverandre osv. Liker ikke at den i midten er blank. Fin enkel ramme også. En av de kuleste avatarene på forumet. 10/10 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 xantir + Bra kvalitet + Ser bra ut - Skummel 7/10 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Forsåvidt en fin og grei avatar, men som tidligere nevnt så ser de smulteringene litt ut som stekepanner! 8/10 DET ER JULEKULER FFS! Vurder SurfingElite Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Forsåvidt en fin og grei avatar, men som tidligere nevnt så ser de smulteringene litt ut som stekepanner! 8/10 Hahahahahaahhahaa :!: Så utrolig bra! VURDER SURFINGELITE Endret 14. desember 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Forsåvidt en fin og grei avatar, men som tidligere nevnt så ser de smulteringene litt ut som stekepanner! 8/10 Hahahahahaahhahaa :!: Så utrolig bra! VURDER SURFINGELITE Haha, fy faen så bra. :!: VURDER SURFINGELITE Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Nesten på grensa til gullkorn, dagens lille forum-latter for min del hvertfall ^^ vurder Surfingelite Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Surfingelite: + 80 x 80 + Pent med ramme + Kamuflert med USA flagget? + Ganske lettkjennelig - Litt uklar - Noe mørke farger 7/10 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Nesten på grensa til gullkorn, dagens lille forum-latter for min del hvertfall ^^ vurder Surfingelite skjønner ikke helt hva som er morsomt her.... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 +Newborn+ + Elmo (?) + Ramme - Dårlig kvalitet - Det står God jul! - Den kunne vært transparent Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Henrik C +M +God teknisk kvalitet +Ramme +Morsomt uttrykk, "ser" på det som du skriver +Bakgrunnen går i ett med bakgrunnen, i alle fall på hardware-"skinet" -Bare print-screen, ingenting originalt. Kunne vært litt mer forseggjort. -Fingra er "kutta av", en lurer på hva det er han fikler med? Resultat: 7/10 (P.S.: Avataren min er nettopp endra, ta gjerne en reload for å rydde opp i cache) Endret 14. desember 2007 av A-Jay Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 A-Jay Endret sa du? Dette så ihvertfall utrolig bra ut, og jeg ville vært fornøyd med endringen. (Ikke det at jeg vet hvordan den forrige så ut.. ) Bildet er transparent, og er av helt grei kvalitet. Likte den rette streken under figuren som markerer ... noe. Pluss får julelue også. 9 / 10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Darkbuster Digger den pingvinen Som du hadde før kunne du hatt en bokstav på magen. 8/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Supahfly + gjennomsiktig bakgrunn - ser ikke hva det er - rar 2/10 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 ekwathne +MacGyver +ramme +god kvalitet +Macgyver -dårlig belysning, skaff gjerne et bilde hvor man lettere ser at det er ham, men likevel 9/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Frohman Kjenner deg igjen på avataren din Kunne vært transparant 7/10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Supahfly Tøff avatar som jeg tror passer best uten ramme. Liker smileyen, men finner ikke helt ut hva de pilene skal være til. 7/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Ikke vurder meg! Det er blink 182 sin logo. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 +ramme -ikke transparent bakgrunn -paper mario (skal være ikke papir!) 4/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå