Krokanrull Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Lallabass: + Johnny Bravo + Nisselue + God kvalitet, dog litt lite - Kanskje ramme? 7.5/10 Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Krokanrull: + Krokanrull! +Bra bilde +Ramme -Lite 8/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Lallabass: Jonny Bravo er jo en av tidenes mest harry og barnslige tegneserier. Men kan være konge å se på om man er i det rette humøret. Valg av tema er altså meget bra! Nisselue i desember er også bra. Juleavatarer liker man! Desverre er det et par store mangler ved avataren din som du lett kan rette opp. Først av alt, om du ikke skal ha ramme på avataren bør du gjøre bakgrunnen gjennomsiktig. Dette gjøres lett i et bildebehandlingsprogram. Det andre er kvaliteten som ikke er helt på topp. Og sist men ikke minst er som regel 80 *80 avatarer penest, uavhengig av om innholdet i avataren er avlangt eller kvadratist. Men alt i alt liker jeg avataren din, den er lett gjenkjennelig. Er ingen andre som har Jonny Bravo-avatar på forumet så vidt jeg har sett. 6/10 Retter du opp i feilene jeg nevnte kan det bli 9/10. Endret 11. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Snorre: Avataren din er flott. Den har sterke farge, ramme og er 80x80. Den inneholder snø, noe som er passende for årstiden vi er på vei inn i fortia og ikke minst så er det Tommy og Tigern. Jeg ser ingen andre alternativer enn å gi avataren din 10/10. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Underpants Genial løsning for å få jule stemning i avtaren din, du bruker det samme motivet som du har brukt så lenge jeg kan huske. Jeg liker avataren din, passer til brukernavnet på en raar måte Eneste minuset er at den er litt fargeløs, selv om kulene gjorde den mere ''fargete'' 9\10 av meg Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Raknes Her snakker vi juleavatar! Et av tidenes søteste katt, og sist men ikke minst - fargene. Er noe spesielt med den hvite fargen i bakgrunnen som matcher den røde drakten på katten så perfekt. Det at luen er for stor får katten topper det hele med den perfekte juleavatar. Ramme har du også, og den kunne ikke gjort stort mer enn hva avataren allerede er. Hvem jeg skal stemme på er det ikke mye tvil på. (Hvis ikke meg selv da ) Da snakker jeg altså om Juleavatarkampen 10 / 10 EDIT: Typo Endret 11. desember 2007 av Darkbuster Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Darkbuster Juleavatar med en søt pingvin i. Pingvinen i seg selv søt, og med nisselue blir den ekstra søt. Det som trekker ned er relativt dårlig kvalitet, og at du har en ekkel, hvit kant rundt pingvinen din. Det som trekker opp igjen er at du har en svart, enkel ramme rundt. Kunne vært en veldig bra avatar, men det er hovedsaklig dårlig kvalitet som trekker ned. Syns også at bakgrunnen ikke er helt fin, men det er en liten bagatell. 5/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Henrik C M er kul. Morsomt utrykk med fine farger på det bildet. :--D Er egentlig ikke så mye å trekke for så får bli: 8/10 Endret 12. desember 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) =Øyvind= + Daft Punk + Ramme + Generel god kvalitet 8/10 Endret 13. desember 2007 av Solid Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Solid + ramme + farger - anime greier 5/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 MaSo: + ramme - for tykk ramme + kjenner deg igjen + stilig motiv + like avateren bare sånn generelt 8/10 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Groening Futurama er gøy, og man ser mede en gang at motivet er fra futurama pga. den glassboksen. Du har valgt å kjøre en cutout effekt sånn at nisseluen går utenfor rammen. Vet ikke helt om jeg liker dette, men smak og behag. Avataren din har litt daffe farger syns jeg, kunne trengt en kjøretur gjennom noen kontrastjusteringer i Photoshop kanskje. 7/10 Lenke til kommentar
TheBlow Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 + spess bilde + grimase:P - "gråe" farger - lite konatrast 6/10 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) TheBlow +Ramme -dårlig bildekvalitet, farger flyter ut. 5/10 Min da? Endret 13. desember 2007 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
jH- Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Oppslagsverk: [+] Weighted Companion Cube <3 [-] Svart bakgrunn, ingen ramme. [-] Litt pixlete bilde. Companion Cube = Win, men bildemessig ser ikke avataren så altfor bra ut. Ordne på kvaliteten, bakgrunn og ramme, så har du en killer avatar. - 7/10 - Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 jH- + anime + spesielle farger + ramme 8/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 ekwathne: Dette blir en kort vurdering for det er ikke vits i å si noe annet enn: MacGyver is teh man! 10/10 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Underpants: + artig + kule øyne (stekepanner?) + ramme 7/10 Mitt er vel ikke så veldig fargesprakende og juleaktig som mange andre sine, men jeg liker det Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Underpants: + kule øyne (stekepanner?) Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 haha.. det ser ut som sånne gamle stekepanner som bestemor hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå