Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lallabass:

 

Jonny Bravo er jo en av tidenes mest harry og barnslige tegneserier. Men kan være konge å se på om man er i det rette humøret. Valg av tema er altså meget bra! Nisselue i desember er også bra. Juleavatarer liker man! Desverre er det et par store mangler ved avataren din som du lett kan rette opp. Først av alt, om du ikke skal ha ramme på avataren bør du gjøre bakgrunnen gjennomsiktig. Dette gjøres lett i et bildebehandlingsprogram. Det andre er kvaliteten som ikke er helt på topp. Og sist men ikke minst er som regel 80 *80 avatarer penest, uavhengig av om innholdet i avataren er avlangt eller kvadratist. Men alt i alt liker jeg avataren din, den er lett gjenkjennelig. Er ingen andre som har Jonny Bravo-avatar på forumet så vidt jeg har sett.

 

6/10

 

Retter du opp i feilene jeg nevnte kan det bli 9/10. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Raknes

 

Her snakker vi juleavatar! Et av tidenes søteste katt, og sist men ikke minst - fargene. Er noe spesielt med den hvite fargen i bakgrunnen som matcher den røde drakten på katten så perfekt. Det at luen er for stor får katten topper det hele med den perfekte juleavatar. Ramme har du også, og den kunne ikke gjort stort mer enn hva avataren allerede er. Hvem jeg skal stemme på er det ikke mye tvil på. (Hvis ikke meg selv da :p ) Da snakker jeg altså om Juleavatarkampen

 

10 / 10

 

EDIT: Typo

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Darkbuster

 

Juleavatar med en søt pingvin i. Pingvinen i seg selv søt, og med nisselue blir den ekstra søt.

Det som trekker ned er relativt dårlig kvalitet, og at du har en ekkel, hvit kant rundt pingvinen din. Det som trekker opp igjen er at du har en svart, enkel ramme rundt.

 

Kunne vært en veldig bra avatar, men det er hovedsaklig dårlig kvalitet som trekker ned. Syns også at bakgrunnen ikke er helt fin, men det er en liten bagatell.

 

5/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Henrik C

 

M er kul. Morsomt utrykk med fine farger på det bildet. :--D

Er egentlig ikke så mye å trekke for så får bli:

 

8/10

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Groening

Futurama er gøy, og man ser mede en gang at motivet er fra futurama pga. den glassboksen. Du har valgt å kjøre en cutout effekt sånn at nisseluen går utenfor rammen. Vet ikke helt om jeg liker dette, men smak og behag. Avataren din har litt daffe farger syns jeg, kunne trengt en kjøretur gjennom noen kontrastjusteringer i Photoshop kanskje. 7/10

Lenke til kommentar

Oppslagsverk:

 

[+] Weighted Companion Cube <3

[-] Svart bakgrunn, ingen ramme.

[-] Litt pixlete bilde.

 

Companion Cube = Win, men bildemessig ser ikke avataren så altfor bra ut. Ordne på kvaliteten, bakgrunn og ramme, så har du en killer avatar.

 

- 7/10 -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...