Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Groening:

+ Nisselue

+ Ramme

+ At lua går på utsiden av rammen.

- Det er litt dårlig kvalitet på nisselua

- Fargene: I dette tilfelle passet ikke rød og grønn sammen.

- Når du har puttet på nisselua, ser det ut som hodet er på utsiden av "glassbollen" og ikke inni. :D

 

Edit: Karakter: 7/10

Endret av ZeroZ
Lenke til kommentar

Først en liten oppfordring. Korte meningsløse vurderinger med maks to argumenter er direkte unødvendige. Skal dere vurdere noen får dere søren meg ta dere tid til å fleske på med litt mer enn noen stusselige +/-poeng. Er snakk om å skrive noen ekstra ord, så blir alt med ett mye mer interessant. Å liste opp de samme poengene gang inn og gang ut, uavhengig av hvilken avatar som vurderes, blir kjedelig i lengden. :)

 

Eksempler på brukere med gode vurderinger er ZeroZ, ekwathne, Darkbuster, Edge med flere.

 

 

SideburnsKongen

 

Den avataren med mest originale rammen jeg har sett til nå. Bender fra Futurama er en artig tegneseriefigur som gjør seg godt i avatarer. I dette tilfellet har han til og med fått nissedrakt på. Avataren har god kvalitet og er på mange måter veldig god. Greie farger trekker også opp. Bender er kanskje litt oppbrukt som avatar og ikke fullt så artig lenger. Mitt råd til deg, skift tilbake til kinnskjegg-avataren din. Mer original, bedre kvalitet og mer gjenkjennelig.

 

7/10

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Groening:

 

+ Jul

+ The Simpsons :wee:

+ Juleluen er i samme "stemning" som resten av avataren.

- Litt blasse farger, men.

 

Alt i alt, en veldig god avatar som er lett å huske hvem den tilhører, den står bra i stil med både nicket ditt og signaturen din, de noe blasse fargene ødelegger ikke det helhetlige inntrykket jeg får av avataren din og det jeg assosierer med den. Du har i tillegg pyntet den opp til disse muntre juletider og fortjener dermed en karakter i toppsjiktet.

 

9.5/10

Lenke til kommentar

Eplefe:

 

En av de finere avatarene på forumet. Fargestifter virker i utgangspunktet ikke så egnet for avatarer. Men på en eller annen måte gjør det seg veldig godt i avataren din. Fing turkis bakgrunnsfarge gjør sitt for helhetsinntrykket. Ramme trekker som vanlig opp. Her har man også fått på plass en hvit "ramme" innenfor den svarte. Utrolig fin effekt. Alt i alt en kvalitetsavatar man kjenner deg igjen på. En av de bedre avatarene her. Jeg vet egentlig ikke om jeg kommer på noen punkter som trekker ned.

 

9/10

Lenke til kommentar

Groening:

 

En helt grei avatar. Stort pluss at den passer til navnet, men den glassbeholderen er ikke midstilt, noe som kan gjøre det vanskelig å se at det faktisk er en glassbeholder. Det er bra at avataren din har fått seg en lue, men for meg trekker det ned at kvaliteten på den er så jævlig, og dessuten ødelegger den "ut av avataren" effekten for illusjonen om at hodet hans faktisk er i en glassbeholder. Rammen passer heller ikke til avataren, du burde heller hatt en vanlig svart en. Dessuten er fargene alt for blasse.

 

3/10

Lenke til kommentar

Slicks:

 

Du har bilde av en robot (Er det en Stormtrooper?) med nisselue. På nisselua står det "The Stig", og jeg føler at det ikke passer inn. Ihvertfall, avataren er litt mørk og spennende, og den er nokså lett å koble til brukernavnet.

I tillegg har du god kvalitet og en enkel ramme, og helhetsinntrykket er bra.

Det som trekker ned er skriften, og at nisselua blir litt vel mørk. Kunne godt gjort den øverste delen litt lysere, men fortsatt beholdt litt av mystikken rundt avataren.

 

8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...