E-wok Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 + Skummel + Ramme - Dobbel ramme :/ - Skummel Får pluss for at det er 80x80 og god kvalitet. 7/10. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 E-Wok: Dårlig kvalitet. Liker ikke Seinfeld jeg. Fyren er stygg. + Ramme. 2/10. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg ble voldtatt av en pedofil bjørn en gang. 1/10 Kan du så kan jeg. Endret 4. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Dette er avatar din popcorn-hjerne. Står det i avataren min at jeg ikke liker Seinfeld? Du vurderer jo meningene mine for f'en. Og btw, du prøver bare på en dårlig "hevn" siden jeg ikke liker verken Seinfeld eller han lille tjukke fyren. You fail. Endret 4. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Moonshield: +Avataren din +Jul 10/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Underpants Edit: My bad, skal vurdere han på nytt, WheelMan Morsom avatar, med et fortsatt litt freaky look.. Enkel og grei avatar med kule øyne! Rammen matcher det svart-hvitt smilet, men fargen på øynene var ikke så lekkert. La den bli enda litt rødere så den ser litt mer ut som julekuler. Men skjønner fargen nå som jeg vet hva det skal være 9+ / 10 Endret 4. desember 2007 av Darkbuster Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 *kremt* Darkbuster?, det er julekuler som øyne Vurder Darkbuster Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Wheelman +Laget selv (?) +Fine farger +Lett gjenkjennelig -Tekst i avataren 8/10 Nå har jeg nettop fått laget meg en juleavatar Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du har vell ikke lyst til å lese hva WheelMan skrev i posten sin da? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jokkulf: +Parodi på Hello Kitty (?) +Parodi på Hank Von Helvete (?) +Veldig god kvalitet. +Ramme og 80x80. +Jul -Kjedelig med hvit bakgrunn, kunne godt vært transparent. -Den dumme katta ser opp mot lua si, og ikke "inn i kamera". 7-/10 edit: Darkbuster +Pingvin. +Fet tegnestil. +Den pingvinen ser herlig loka ut! +Hvit strek rundt pingvinen og lua. +Jeg lagde lua. +Du har fjerna den driten fra magen. -Ganske merkelig, kornete kvalitet +Heldigvis har luen den samme kornete stilen. 8/10 Endret 4. desember 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Darkbuster: + ramme + kjenner deg igjen + juleavatar + morsom pingvin - luen var ikke helt i samme stil som pingvinen 8.7/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Groening: Kul Avatar av futurama. Morsom julehatt som hadde ganske bra kvalitet. Kjenner deg igjen av avataren, og rammen var også ganske kul. Litt svake farger kanskje? Men uansett en kul avatar som jeg kjenner deg i. 8 / 10 Teletubbiekid: Mystisk bilde, men på en bra måte. Kult med svart-hvitt, som topper med lua (Noe jeg har funnet ut at du er ganske god til å lage ) Kult konsept, og kjenner deg igjen med en gang jeg ser avataren. 10 / 10 Endret 4. desember 2007 av Darkbuster Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Darkbuster: +Jul +Fin pingvin +Ramme +Kjenner deg igjen 9/10 syns den mangler det lille ekstra Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Darkbuster: +Jul +Fin pingvin +Ramme +Kjenner deg igjen 9/10 syns den mangler det lille ekstra XitereX: Litt kjedelige farger, men det er jo kult med kyllinger med sverd. Lua passa ikke så godt til resten av avataren. 7/10 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Underpants: + Enkel å kjenne igjen + Positiv + Fin ramme - Litt kjedelig 8/10 Lenke til kommentar
mamama Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Banjaluka: + Originalt + Lett gjenkjennelig + Ramme og 80x80 - Litt gif-aktig - Ikke enormt spennende 8/10 Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 mamama: morsomt. deg? slips spiser, gjør noe. 8/10 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 blaxtro: +/- en stjerne med et hjerte i? -dårlig kvalitet -kjedlige farger 1/10 Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 SuKa +Fint bilde +Passa med at øye var rødt +Kvalitet +Ramme -/+ Nederst på bilde så vart det litt rart med ramma 9.5/10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 XitereX +Morsomt bilde +Bra kvalitet +Sverd? +Nisselue +Ramme -Nisselua skiller seg litt ut fra resten av bildet 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå