Darkbuster Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Slicks Den ble jo tøff med nisselua da. Litt mørke farger kanskje, men ellers en tøff og fin avatar. 7/10 fra meg. What? Bug på meg eller noe da? Ser ingen nisselue jeg ... Vurder Evil - Duck! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 hømm , så ingen vurderer meg da ? Joda. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 +Newborn+: Passende motiv som er tydelig og gjør seg bra på en avatar. Juleavatar trekker også opp i disse tider. Bra med ramme når bakgrunnen ikke er gjennomsiktig, men det hadde kanskje gjort seg enda bedre om den var det? 8 / 10 ------------ For min del er juleavataren på plass. Vad tycks? Lenke til kommentar
vanligmann Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har ingen typisk jule-avatar, men synes selv den er både hyggelig og julete. Både hvitt og rødt er på plass, noe som er passende i disse tider Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 +Newborn+: Passende motiv som er tydelig og gjør seg bra på en avatar. Juleavatar trekker også opp i disse tider. Bra med ramme når bakgrunnen ikke er gjennomsiktig, men det hadde kanskje gjort seg enda bedre om den var det? 8 / 10 ------------ For min del er juleavataren på plass. Vad tycks? I.A.G: Koselig gammel clipart Unik, morsom og lett å kjenne igjen. Litt blasse farger. 8/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 loathsome Fin, tegnet(?) avatar. Den har vel en viss form for ramme, har høy kvalitet og i det hele tatt gir den et bra inntrykk. 10/10 - finner ingen feil Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 JUletider, morsom med selvlaget? nisselue og skjegg..ligger en dybde over det som jeg liker. 10/10 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 +Ramme +tommy og tigern +morsom tegning av de to +fint med hvit bakgrunn, det fikk de to bedre frem -uorginal - ser maaaaaange tommy og tigern-avatrer 8/10 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Schnell + Det der er vel han som skal ta "miiip-miiiiiiip"-fyren, som jeg ikke husker navnet på. + God kvalitet + Lett å kjenne igjen + Ramme Alt i alt en god avatar 9/10 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Rublings + ramme + er deg + bra kvalitet + stilig pingvin 9/10... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) 2mmy91 Kul avatar, med et morsomt motiv. Du har også ramme, og julenisse hattene passer godt inn. Et morsomt bilde, men syntes bilde av han sure var litt for stort. Du ser jo ingen av de andre som smiler ... Nesten.. Ellers en god og fin avatar, som får meg litt i julestemning. 9 / 10 Edit: Typo Endret 2. desember 2007 av Darkbuster Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Darkbuster + Juleavatar + Morsom + Ramme, 80x80 + Tøft tegnet + Lett å kjenne igjen - Ser mange pingvisavatarer 9/10 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Startfanet: kjedelig mann med gassmaske? -dårlig kvalitet -to adventslys?? + lertt gjenkjennelig 3/10 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Dernel +jul +ramme +søtt motiv -ikke lett å kjenne igjen eller huske 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Sirslask Begynner å bli litt lei av den kaninen din nå, selv om du har julifisert den. Dog har jeg ikke sett noen andre med en lignende sak, og videoen den hører til er jo morsom, om jeg husker rett. 7+/10 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 edge: Nå har jula kommet ja.. Ser kanskje litt tegna ut det sjegget og lua, men en ganske bra avatar.. 7/10 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Ser kanskje litt tegna ut det sjegget og lua No shit? + Grei kvalitet + Jul + Greie farger - Likte ikke rammen 6/10 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Konnis + Ramme + Bra kvalitet + Lett å se hva det er + Lett å kjenne igjen 9/10 ( Jeg må like den spesielt godt får å få 10/10 ) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Slevin: +Halo +Bra kvalitet +Ramme +Fine farger 9/10 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Slevin + Kvalitet + Ramme + Likte den ganske godt + Fine farger + Halo 9\10 BAH! slått på målstreken Banjaluka + Morsom + Svart hvitt + Ramme + Skjelettene - Max ''u-Jul'' stemning av den ^^ 8\10 Endret 2. desember 2007 av Raknes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå