Nyttnavn2013 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Underpants + Ramme + Deg + Morsom - Ingen spesielle 9\10 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Raknes: +Stilig bilde +kule effekter +fine farger +gjør meg glad +ramme (-) Rammen kunne vert litt tydligere 10/10 Min yndligs! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) SuKa: En animefigur. Kjenner ikke figuren igjen fra noe serie. Uansett... mørk og dyster med en sterk rød kontrast. Ikke veldig orginalt i den forstand. Det som er orginalt på denne avataren er rammen, som forsvinner nede i høyre hjørne. Men det hadde kanskje vært bedre hvis det ikke hadde vært hvit farge der. Selve motivet kan klistre seg på hukommelsen min etterhvert, men ikke med en gang. 5/10 Endret 26. november 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Newt32: + Du holder på avatarene dine + Fine kontraster og farger + Gir god stemning - Ingen egentlig , jeg elsker den 10/10 Jeg har ny avatar forresten, ikke den blå lengere. CTRL+F5 anbefales Endret 26. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) WheelMan: Nei nei nei nei nei nei! Hvorfor har du skifta til den jalla-damen? Det er den herlige blå du er kjent for! Bytt tilbake! Til selve vurderingen: +Pen dame +Bra utsnitt +Fin ramme -Alt for mørkt motiv -Random damer i avatarer er alt for standard 6/10 Endret 26. november 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) WheelMan: Nei nei nei nei nei nei! Hvorfor har du skifta til den jalla-damen? Det er den herlige blå du er kjent for! Bytt tilbake! Syns hu var søt jeg , og hu er ikke random! Skal jeg bytte tilbake? :!:, ok ok, jeg gir meg Rate teletubbiekid Endret 26. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Teletubbiekid: + Kjenner deg igjen + Kule farger + Ramme + God kvalitet - Ikke verdens tøffeste motiv 9/10 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 + Monsemann + Skarpt og fint + Ramme + 80*80 + Fine farger i bakgrunnen, uten at det blir for rotete + Viser dine interesser Ingen spesielle minus jeg finner, men den når liksom ikke helt til toppkarakter. 9/10 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Eplefe: +Førsteinntrykket er at dette er en fet avatar. +Klare, fine farger. +God oppløsning. +Fin ramme. +Skiller seg ut. 9/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Banjaluka En stygg emo lignende ting i god kvalitet, men sleipe farger.. Passet som transparent 3/10 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 kontorstol Fin ramme, men syntes ikke selve bildet er noe særlig. Ikke noe man husker. Men! Siden det snart er jul, skal du få pluss for rødfargen 5/10 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Meget pen og harmonisk avatar. Nydelig hjerte, fine fonter, friske farger, meget lett gjenkjennelig og en ypperlig ramme. Litt usikker på om Zethyr faktisk er så "hot stuff", men jeg skal la tvilen komme vedkommende tilgode. 10/10. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 OML: + ramme + bra kvalitet - tekst i avatar + hvis det er bildet av deg 5/10 hvis det ikke er deg, 6.5/10 hvis det er deg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) + Hodet til en av simpsonsskaperne (Groening?) + Futurama + God bildekvalitet + Ramme - Kanskje litt blasse farger Alt i alt en god avatar det er lett å kjenne deg igjen på. Kanskje noe matte/blasse farger. Men da bildet er hentet fra hodene i glassene i det mørke rommet fra den ene episoden er jo dette en selvfølge. Kunne prøvd å øke kontrasten, eller lyset litt i et bildbehandlingsprogram. 7/10 Endret 27. november 2007 av Snorre Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Prøvde meg. Vurder Snorre! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nei ellers takk teletubbiekid. Tror jeg heller holder meg til den jeg har nå. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det står 42 slik at det kan leses opp ned og fra begge sider. Han linker og til det i signaturen, meningen med livet, universet og alt. Jess! Her er ei som har fulgt med! Samtidig skal "skyggen" forestille vannspeiling, og er derfor "dårlig kvalitet". Snorre: +T&T +Sommerfeeling +Litt filosofisk på en måte, de ser ut som de behandler livets store spørsmål. +Fin bekymringsløs feeling 10/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 toth Endelig fått forklart hva tallet egentlig betyr får noen dager siden så det blir litt lettere å vurdere +Fin skrift + ingen ramme som gjør at fargene passer helt med hw-skinnet + speilet i vannet, men ble litt skurrette - Flere farger hadde også vært kult og den blir kanskje litt kjedelig siden ikke alle vet egentlig hva tallet betyr. 8 / 10 Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Oppdater siden og se om du liker den bedre nå.. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Darkbuster Pingviner er oppskrytte dyr, har fått nok av dem i det siste. Men skal ikke la dette gå utover avatvurderingen! Søt stil, geniale øyne og kalde og fine farger. 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå