Moonshield Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) - Så et piano?- Piano i utgangspunktet. Hæ? Altså, "Metalheart", og så har han et jævla piano som avatar? Og jeg hater piano. Rate Underpants. Endret 24. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Altså, "Metalheart", og så har han et jævla piano som avatar? Og jeg hater piano. Det finnes masse god metall som har innslag av piano og andre klassiske instrumenter. Underpants: Simplistisk og lett gjennkjennelig avatar. Selv ville jeg gjerne ha hatt litt mer rom i overkant av det høyre øyet, men det er bare småpirk. 8/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Skarstad: + ramme + kjenner deg igjen på den, selv om den er ganske ny + bra kvalitet + var den ikke fra en eller annen film? - mangler det lille ekstra 8/10 100ede posten min i denne tråden. Endret 25. november 2007 av Groening Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 - Så et piano?- Piano i utgangspunktet. Hæ? Altså, "Metalheart", og så har han et jævla piano som avatar? Og jeg hater piano. At jeg liker metal, må vel ikke ha noe med at jeg har et piano som avatar og gjøre. Jeg liker pianomusikk veldig godt i tillegg til metal. Det blir nesten som at jeg skal si at pedobear ikke har noe med navnet Fancypants og gjøre og derfor er det en elendig avatar. Ikke at jeg synes det, men det var for å få fram et poeng. Jeg forslår at du ikke holder en så "fiendtlig" tone neste gang du vurderer en avatar. Det at du hater piano er ditt store tap. Groening +ramme +glemmer den ikke +veit ikke hvor den er fra, men den ser morsom ut -litt "slørete" kvalitet 8/10 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Metalheart Jess , denne avataren likte jeg faktisk ! Og piano og metal har faktisk mye med hverandre og gjøre btw (hva hadde vel edguy: sacrifice vert uten pianoet ? ) men tilbake til avataren jah +Pen og stilren +Bra kvalitet +tøff ramme +Generelt veldi bra avatar en soleklar 10/10 ! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Evil- Duck Stilig and passer til nick bra kvalitet veldig fin 10/10 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 - Så et piano?- Piano i utgangspunktet. Hæ? Altså, "Metalheart", og så har han et jævla piano som avatar? Og jeg hater piano. At jeg liker metal, må vel ikke ha noe med at jeg har et piano som avatar og gjøre. Jeg liker pianomusikk veldig godt i tillegg til metal. Det blir nesten som at jeg skal si at pedobear ikke har noe med navnet Fancypants og gjøre og derfor er det en elendig avatar. Ikke at jeg synes det, men det var for å få fram et poeng. Jeg forslår at du ikke holder en så "fiendtlig" tone neste gang du vurderer en avatar. Det at du hater piano er ditt store tap. Nå har det seg slik at det er poesi i min avatar. Fancypants, fordi pedobear liker komme i fancye bukser. Mente det ikke "fiendtlig", bare det at hvis det skulle være piano, så kunne du kanskje lagt litt mere "metalpreg" på det, hvis du fatter. Rate Eivicious. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Omtrent all symfonisk musikk bruker pianoer og fiolin. Hva hvis en som kaller seg "classic" har bilde av en el-gitar. Skal du da slakte ham fordi at når du tenker "klassisk musikk" tenker du ikke først og fremst på el-gitarer, selv om en el-gitar kan brukes til f.eks. classic rock? Rate Eivicious. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg slakter vel ikke noen? Kan kanskje virke slikt når jeg skriver. Jeg tenker jazz når jeg ser det pianoet han har bilde av, derfor dårlig karakter hos meg. End of discussion. Rate Eivicious. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Hei! Dere hoppa over meg! Eivicious: +80x80 +Fin ramme +Kul effekt -Ikke særlig interessant 6/10 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 + Bra Ramme + Bra kvalitet - Stilig bilde - noe som mangler 8/10 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) + Ørn +Ramme +Kontrast til bakgrunn +/-Amerikansk flagg 8/10 Endret 24. november 2007 av GrumpY Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 GrumpY: - ikke veldig orginalt - kjedelig + 80x80 Likte den bare ikke. 2/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 + Bra Ramme+ Bra kvalitet - Stilig bilde - noe som mangler 8/10 Er det et minus? Vurder Groening. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Stygge øyne, rar munn, kjedelige farger, men litt morsom +\- ramme 4\10 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Officechair + Snasent motiv + Kvalitet + Kjenner deg igjen + Ramme + Farger Full pott, 10/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Vurder Groening. Ingen som har tenkt å vurdere meg? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Groening + Simpsons (eller er det Futurama?) + Bra bruk av ramme - Dårlig motiv - Litt dårlig bildekvalitet 5.5/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Groening my friend: Samme fyren som alltid. Kjenner deg igjen nå +80x80 +Tøff ramme +Fint motiv +Passer 101% til nicket. Likevel, det er ikke en av de beste her på forumet, så: 8/10. Sukk. Shadowlands: Tøfttøfftøfftøfftøfftøff! Fine farger, jævla tøft motiv! Utrolig stilig avatar! 9/10. Endret 25. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 KoffeinKanin: Likte de varme fargene du hadde før best, men men. Stilig skibilde med enkel og fin bakgrunn, og bra ramme. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå