Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, "Metalheart", og så har han et jævla piano som avatar? Og jeg hater piano.

Det finnes masse god metall som har innslag av piano og andre klassiske instrumenter.

 

 

Underpants: Simplistisk og lett gjennkjennelig avatar. Selv ville jeg gjerne ha hatt litt mer rom i overkant av det høyre øyet, men det er bare småpirk.

 

8/10

Lenke til kommentar
- Så et piano?

- Piano i utgangspunktet.

Hæ?

 

Altså, "Metalheart", og så har han et jævla piano som avatar? Og jeg hater piano.

 

At jeg liker metal, må vel ikke ha noe med at jeg har et piano som avatar og gjøre. Jeg liker pianomusikk veldig godt i tillegg til metal.

Det blir nesten som at jeg skal si at pedobear ikke har noe med navnet Fancypants og gjøre og derfor er det en elendig avatar. Ikke at jeg synes det, men det var for å få fram et poeng. Jeg forslår at du ikke holder en så "fiendtlig" tone neste gang du vurderer en avatar.

 

Det at du hater piano er ditt store tap.

 

 

 

Groening

 

+ramme

+glemmer den ikke

+veit ikke hvor den er fra, men den ser morsom ut

-litt "slørete" kvalitet

 

8/10

Lenke til kommentar
- Så et piano?

- Piano i utgangspunktet.

Hæ?

 

Altså, "Metalheart", og så har han et jævla piano som avatar? Og jeg hater piano.

 

At jeg liker metal, må vel ikke ha noe med at jeg har et piano som avatar og gjøre. Jeg liker pianomusikk veldig godt i tillegg til metal.

Det blir nesten som at jeg skal si at pedobear ikke har noe med navnet Fancypants og gjøre og derfor er det en elendig avatar. Ikke at jeg synes det, men det var for å få fram et poeng. Jeg forslår at du ikke holder en så "fiendtlig" tone neste gang du vurderer en avatar.

 

Det at du hater piano er ditt store tap.

Nå har det seg slik at det er poesi i min avatar. Fancypants, fordi pedobear liker komme i fancye bukser. Mente det ikke "fiendtlig", bare det at hvis det skulle være piano, så kunne du kanskje lagt litt mere "metalpreg" på det, hvis du fatter.

 

 

Rate Eivicious.

Lenke til kommentar

Omtrent all symfonisk musikk bruker pianoer og fiolin. Hva hvis en som kaller seg "classic" har bilde av en el-gitar. Skal du da slakte ham fordi at når du tenker "klassisk musikk" tenker du ikke først og fremst på el-gitarer, selv om en el-gitar kan brukes til f.eks. classic rock?

 

Rate Eivicious.

Lenke til kommentar

Groening my friend:

 

Samme fyren som alltid. Kjenner deg igjen nå :)

 

+80x80

+Tøff ramme

+Fint motiv

+Passer 101% til nicket.

 

Likevel, det er ikke en av de beste her på forumet, så:

 

8/10.

 

Sukk.

 

Shadowlands:

 

Tøfttøfftøfftøfftøfftøff!

 

Fine farger, jævla tøft motiv!

 

Utrolig stilig avatar!

 

9/10.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...