Tommysp Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 ja, jeg la merke til windows merket, men det erfortsatt litt kjedelig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Men, meningen med bildet er vel at Windows = bluescreen? (ikke vurder) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Men, meningen med bildet er vel at Windows = bluescreen? (ikke vurder) Riktig! og siden jeg fikk oss ut på dette jordet får jeg hente oss tilbake til fjøset Eivicious: bwin? velvel likte den lysaktige fargen rundt genseren, ser liksom ut osm en gud. lett å kjenne igjen, fine farger 10/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Dernel Windows med skrift: Sier meg ikke mye bortsett fra at du antakeligvis er veldig PC-interresert. Den ser grei ut, men den skiller seg ikke veldig ut. 6/10 Da har jeg skiftet avatar (noe jeg ikke har gjort på en stund) Endret 7. november 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Jokkulf: +Stillig bilde (liker gitar;) +Ramme + Klare farger gir deg 8/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 XitereX En stygg hane med et sverd? God kvalitet og ramme 6/10 Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Kontorstol: +Ramme - Liker ikke rødfargen - Freeky katt - Passer ikke til nicket 3/10 BTW: Ja, det er bilde av meg Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Håkki: +Bilde av deg selv +God kvalitet +Lett gjenkjennelig +Originalt 10/10 Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Jokkulf + En kar i safarihatt som spelar gitar - Dårlig kvalitet - Likte ikke fargene 6/10 Lenke til kommentar
rogerreit Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 iPød: likte bildet, manglet farger. 9/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Deceive: Hva for nye sykt jævelskap er det der?! +Grotesk, gir oppmerksomhet -Ikke veldig bra avatar -ramme syns jeg den burde ha 4/10. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Jokkulf + En kar i safarihatt som spelar gitar - Dårlig kvalitet - Likte ikke fargene 6/10 Dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Hva for nye sykt jævelskap er det der?! Det er han fyren som Hannibal fikk til å skjære av seg ansiktet Koffeinkanin +Bra kvalitet +Fine farger +Lett å huske -Billy Talent 9/10 Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Tommysp + fin kvalitet + Ramme + tittelen + symmetrisk - fargen - uorginalt preg 8/10 Endret 8. november 2007 av Tanya Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Tanya: +John Travolta. +Morsomt motiv, har ikke sett filmen ennå men skal det snart. +/- Julenisselue (burde man ikke vente med det til Desember?) -Julenisseluen ser litt fake ut, dessuten er den alt for stor -Ganske dårlig kvalitet, spesielt på luen. 5/10 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 teletubbiekid + God kvalitet + Fin ramme + Skummel kar + Tøft med svart-hvitt - Gir meg ikke så mye, og ikke vet jeg hvem det er heller. 8/10 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Er vell ikke den Linux pingvinen? +God kvalitet +Passende ramme -/+ Linux pingvinen Pen avatar, alt i alt. 6/10 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) rublings: +klar og fin +ramme -den har ikke vinger 7/10 +ramme +boa -auu får vondt av å se på det, tipper det gjør vondt å ha den svære underbuksa så lang inni rumpa 4/10 Endret 8. november 2007 av Schnell Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Schnell: +Klare farger =) +Ramme +/- litt kjedelig 6/10 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Xiterex: Tenkte bare: Wow! den avataren var gallbra, NJINJA CHICKEN =) 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå