Schjellin Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Madsmaustad_no: + Ramme + Fin kvalitet - Jeg ser at det er ansiktet, men kan ikke skjønne hva du/fyren har på hodet. Og kan ikke skjønne hva som er bak deg/fyren. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Schjellin Nice ass! =) Grei kvalitet og ramme 7\10 Lenke til kommentar
maglame Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Kontorstol +ramme +størrelse +farge +spennende +mystisk -litt for mystisk? Ser ikke helt hva det er. -smak og behag? 8/10 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 hobbyflekken + Budskapet er jo fantastisk og virkelig sant - Litt merkelig form på ''logoen'' 8/10 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 SurfingElite: + Kul ørn, bra ramme og bakgrunn - Hvorfor et amerikansk flagg? 7/10 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Krokanrull: + Krokanrull! + Passer godt med navnet + Originalt - Litt lite, kan bli litt vanskelig å se hva det er - Litt for mye hvitt rundt motivet En god avatar, som passer godt med navnet. Likevell blir motivet litt for lite og den hvite fargen blir for dominerende. 7/10 Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Movieheart +Shawnshank redemption +Veldig bra kvalitet +Fin ramme +Stilige farger rett og slett 10/10 Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Tommysp Fint med ramme. Fargene passer veldig godt med hverandre. Det første jeg tenkte på når jeg så den (før jeg leste "in flames") var at det sikkert var etiketten på en ølflaske eller kanskje en fotball-ting. En relativt god avatar! 8.5/10 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Uin Veil. Fin avatar, klarer ikke helt å identifisere personen, men får en litt 'the good, the bad, the ugly', feel av den. Fine, klare farger egentlig. Ramme er care, så du får ikke noe pluss der. 8 / 10. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 J@cob: - Hva er det? - For mye i bildet - Ramme er ikke care, så du får minus for der. + Fine farger 3/10 Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 IQ + Gal kanin i "skrik" motiv + Utrolig stilig + Bra farger + God kvalitet 9/10 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Tommysp +Bra kvalitet +Fint bilde +Fin ramme -Litt kjedelig 9/10 Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Tommysp + Stilige farger og motiv! + In Flames + Ramme + God kvalitet + Lett gjenkjennelig - Finner ingen ting å trekke på den Rett og slett en knallbra avatar - 10/10 Slicks + Litt tøft bilde + matcher sig + elger er gromme dyr + Ramme og grei kvalitet - Kanskje litt anonym - ...og kjedelig - Mangler det ekstra som gjør den spesiell 6/10 Endret 5. november 2007 av Alhe Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Alhe: + Svart-hvitt + WW2 + Jeg liker den + Fint bilde + Ramme - Litt dårlig kvalitet... 9/10 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 SurfingElite:- Hvorfor et amerikansk flagg? Fordi jeg bor der. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Hvorfor stikker dere ikke inn på profilen til SurfingElite, der står bosted og usa. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Hvorfor stikker dere ikke inn på profilen til SurfingElite, der står bosted og usa. Forde HWnerder flest er late Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Wheelman: grei nok avatr, men det er noe som ikke stemmer 5/10 Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Dernel: - dårlige farger - hvem vil vell ha bluescreen ? 3/10 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Cheese_king: -Halve fjeset til en random dame, ingen ramme, stygg skrift som dekker hele avataren og middels kvalitet 2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå