Henrik C Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Er en ramme der, men svart ramme ser du såvidt, så valget falt på hvit. Vanskelig å se på denne bakgrunnen. Ikke vurder meg! Endret 1. november 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 KoffeinKanin + Originalt + God kvalitet + Fine farger + Motivet går utenfor rammen + Skygge bak bildet - Kanskje litt kjedelig i lengden En meget god avatar, men motivet er ikke så veldig spennende. Vurdering: 9/10 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Oh! Der ser du din avdanka homo, alle digger avataren min. Har nesten ikke fått NOEN dårlige karakterer her. Burn, pwnt, overpwnt. Movieheart: + Fint motiv. + Fin ramme. - Uklart motiv. - Smak og behag atm. 8/10. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Fancypants + Veldig tøft motiv + Klare og fine farger + Ramme. + Enkel å huske. + Morsom. + Avateren er ment for deg. - En irriterende bjørn! 9.9/10 Endret 1. november 2007 av Remains Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Remains: Digger saa innmari den avataren din =D +fine farger ++ fryktelig klart bilde + lett og gjenkjenne +fint motiv 10/10! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dernel Var litt uklart og kronglete, men jeg tror jeg tar poenget. Windows er bare problemer? i alle fall, alt for liten skrift, uklart, skriften går ut av bildet, men du får fram budskapet. 5/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 rublings: + ramme + er deg + bra kvalitet + stilig pingvin 9/10 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 +stilig når figuren går ut av rammen -litt tykk ramme -julenissehue i NOVEMEBER -/+ syns ikke den simpsonslooken er noe særlig 7/10 Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Schnell + En fleibete abekatt + Fin kvalitet + Ramme - Apekatter er dessverre ikke så fin å se på 7/10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 iPød: + Transparent + Rart motiv +/- hvem er det bilde av? - Elefant-snabler - Jeg likte den forrige bedre 6/10 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 +fin ramme. det var fint med ett hvitt mellomrom +lett gjenkjennelig motiv -stygge farger 8/10 Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 + ape med klær + vittig. - stygge klær - redd for aper 6/10 Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Lubbne_Ludde: + Artig kanin. Tenker på barnebøkene til lillesøstra når jeg ser avatar og nick. +/- Grønn kanin, ser syk ut + Ramme + lett gjennkjennelig (p.ga navn og avatar) 7/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nordgaard: - Anime - Dårlig kvalitet - Ingen ramme - Blasse farger + Bakgrunnen ligner litt på den på forumet? Likte den absolutt ikke. 1.5/10 Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Henrik C - Rett og slett for mye støy i bildet. Når bildet er såpass lite som det er, så gjelder det å ikke ha for mange detaljer i bildet som ødelegger helhetsinntrykket. - Skulle sett mer av DEG! - Bildet er ikke særlig spessielt, og dermed vil man ikke huske deg... + Man ser at du liker å ta bilder... Thats all. Sorry. 2/10 Endret 2. november 2007 av Andyax Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Andyax + God kvalitet + Fine "farger" + Selvportrett - Ikke tranparent bakgrunn. 8/10 Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 + syns den var søt + fiin, fin pingvin + litt morsom + fine farger + fint med den rammen, likte egentlig det meste med den avataren 9,5/10 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Lubbne_Ludde: + Kul grønnfarge - Figuren var for liten - Var litt kjedelig 5/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 IQ: + ramme + bra kvalitet + morsom 8/10 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Groening: vet ikke hva det er +for lua som stikker ut av bildet -for litt uklare farger -litt liten 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå