vStyle Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Feltherre: + Peace! :O + Ganske bra skygge/3d effekt - Ingen ramme, selv om det kanskje ikke trengs - Bakgrunnen passer ikke inn 7/10 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 ExiliuM Vet ikke helt hva motivet er, men jeg liker U-en. Kul "slitt"-effekt på avataren. 6/10 -- Hva er greia med at nesten alle som poster i denne tråden ser på rammer som et pluss på avataren?! Jeg synes rammer bare ødelegger motivet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Shadowlands: + Kvalitet + Motiv - Ikke ramme. Karkater: 7/10 Ramme får det til å se penere ut. Gjør det mer oversiktelig osv.. Din uten ramme, ser faktisk dårligere ut enn om du hadde hatt en med ramme..! Eller du kan eventuelt Ta å gjøre det svarte "rundt" motivet ditt gjennomsiktig, så slipper du ramme.. Siden den grå streken er en.. For å få hjelp med avataren, post her. EDIT: La til en god del! Endret 17. oktober 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Runar; er avataren din longcat? Det er korrekt Siden jeg vurderte Jonas' avatar sist, ber jeg neste person som poster vennligst ignorere dette innlegget. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) @JonasKs: +Morsome figure med en tekst som beskriver livet ganske så bra. -Passer ikke helt som en avatar.. 7/10 Endret 17. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Nitrius + En forholdsvis interessant tema på avataren, syns det er kult med masker og diverse. + En helt grei ramme. + Kontraster, mørkere og lysere farger, blanding er bra. - Jeg har ikke peiling hvem som er på bildet, kunne vært broren til Vader for alt man vet. - Når det gjelder akkurat denne avy'en, så ville den etter min mening ha vært bedre om den var litt mer zoom'et ut. Karakter: 6.5/10 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 SynSwitch: + Sinnsyk kvalitet. + Ramme. + Jævlig kult bilde. - Den hvite...stjernedriten midt i trynet hans ødelegger. :/ Veldig sterk 8. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Fancypants + Fin ramme + Artig liten bjørn + Gjorde meg litt glad - litt kjedelig 9/10 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 SurfingElite: "Gjorde meg litt glad". :s Uansett: + God kvalitet + Stilig motiv + Flott ramme - Amerikanske flagget inni ørna - Er personlig drittlei amerikapatriotien ... Ørner er fantastiske dyr, og en av mine favorittdyr. 4/10. 10/10 hadde det ikke vært for det amerikanske flagget midt i ... Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 OML Farger som passer sammen. Kul skrift på tekst. Grei kvalitet. Kul effekt på bildet. Tøff ramme. 7/10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Remains: +Fine farger +God kvalitet + Morsomt motiv. + Ramme - Hånden ser ikke helt ekte ut... 9/10 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 wwwerner + M + Grei kvalitet + Fine farger + Ramme + 80 x 80 - Ingen spesielle 9/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Konnis: Avataren er ok, men den er ikke så veldig lett å kjenne igjen og sier liksom ikke "Konnis". Den gamle forbinder jeg skikkelig med deg, og når jeg leste "siste innlegg: Konnis", så tenkte jeg på den oransj-aktige les-paulen. 4/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Konnis: Avataren er ok, men den er ikke så veldig lett å kjenne igjen og sier liksom ikke "Konnis". Den gamle forbinder jeg skikkelig med deg, og når jeg leste "siste innlegg: Konnis", så tenkte jeg på den oransj-aktige les-paulen. 4/10 Underpants, den er der ER deg nå Selvom den er både uorginal og kjedelig så burde du beholde den! Er jo bare en smiley med ramme egentlig. 6/10 Altså, selv om jeg ikke gir bedre så MÅ du ha den. Forresten, jeg forbinder Konnis med Zelda jeg Endret 18. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Ramme, fine farger. Generelt kul. Men.. Billy Talent, uff. 7/10 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Thriven: Ser ut som noe fra et norsk folkeeventyr. + Ramme + Jeg likte motivet - "Tåken" til høyre på bildet -_- 8/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Eplefe! Dette er bra! Fine farger, annerledes motiv, fin ramme og 80x80! Ikke en negativ ting å si 10/10 Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Egde: + Ninja ( eller noe i den duren ) + God kvalitet + Ramme (dog jeg måtte se nøye etter) - Kjedelig - Ble veldig ensfarget 6/10 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Startfanet +Stilig bilde +rammen Ser nesten ut som om at det er tegnet likte det bilde veldig godt full pott 10/10 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Eivicious: - Dårlig kvalitet. - Real Madrid (dette går bare på smak. ) + Transparent. Du skulle fiksa kvaliteten drastisk. :/ 4/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå