Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

av-71190.gif

 

NorthGarden:

+ Jeg husker den igjen og forbinder den med brukeren, dette ser jeg på som en svært positiv ting da jeg mener at det er det som er og blir hovedfunksjonen til en avatar.

 

+ Motivet er lett gjenkjennelig og stjeler ikke mye oppmerksomhet, det samme kan sies om fargene som holder seg i klare og friske blåtoner. Dette funker visuelt bra i kombinasjon med Hardware.no-skinnet som jeg bruker, og fortjener derfor en noe subjektiv plusskarakter.

 

- Jeg synes ikke plaseringen av elementer er helt optimal, det første jeg reagerer på er plaseringen av tekst som jeg ikke føler harmonerer med resten.

 

Alt i alt synes jeg ikke avataren skiller seg ut i den forstand at den ikke vekker noen form for respons når jeg ser på den. Kanskje har den blitt en av avatarene som ubevist og nermest umiddelbart blir gjenkjent og knyttet opp mot oppfattelsen jeg har av brukeren. Uansett; en avatar som utfyller sin rolle men som ikke har det visuelle uttrykket som trengs for å skape indre reaksjoner hos meg.

 

En sterk 4/10.

Lenke til kommentar

Groening: + Simpsons+ Kvalitet+ Lett å kjenne igjen- Litt tykk ramme Selv om det ikke er så mye å trekke ned på denne avataren liker jeg den ikke godt nok til å gi den mer enn 8/10...

 

 

Har oppdatert avataren min litt siden så mange begynte å bruke lik type ramme som jeg hadde på den forrige. Byttet også til 80x80. Har også endret litt på farger...

Lenke til kommentar
Groening: + Simpsons+ Kvalitet+ Lett å kjenne igjen- Litt tykk ramme Selv om det ikke er så mye å trekke ned på denne avataren liker jeg den ikke godt nok til å gi den mer enn 8/10...

 

 

Har oppdatert avataren min litt siden så mange begynte å bruke lik type ramme som jeg hadde på den forrige. Byttet også til 80x80. Har også endret litt på farger...

 

 

... var vell egentlig min tur

Lenke til kommentar

JonasKs:

 

Jeg syns avataren din er fin, men den er litt uklar. Det ser ihvertfall ut som om den er litt uklar. Dette trekker ned, så du havner på en sterk 7er.

 

Som noen sikkert ser har jeg byttet avatar. Jeg var ikke helt fornøyd med den gamle, så hvis ikke den nye får strykkarakter av samtlige her så beholder jeg den (nye).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...