Tommysp Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hva med karakteren hans? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 NorthGarden: + Jeg husker den igjen og forbinder den med brukeren, dette ser jeg på som en svært positiv ting da jeg mener at det er det som er og blir hovedfunksjonen til en avatar. + Motivet er lett gjenkjennelig og stjeler ikke mye oppmerksomhet, det samme kan sies om fargene som holder seg i klare og friske blåtoner. Dette funker visuelt bra i kombinasjon med Hardware.no-skinnet som jeg bruker, og fortjener derfor en noe subjektiv plusskarakter. - Jeg synes ikke plaseringen av elementer er helt optimal, det første jeg reagerer på er plaseringen av tekst som jeg ikke føler harmonerer med resten. Alt i alt synes jeg ikke avataren skiller seg ut i den forstand at den ikke vekker noen form for respons når jeg ser på den. Kanskje har den blitt en av avatarene som ubevist og nermest umiddelbart blir gjenkjent og knyttet opp mot oppfattelsen jeg har av brukeren. Uansett; en avatar som utfyller sin rolle men som ikke har det visuelle uttrykket som trengs for å skape indre reaksjoner hos meg. En sterk 4/10. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Edge. En mann. Vet ikke hvem det er (deg?). Ingen ramme. Kjedelig. 3/10 1) Det er The Edge(google it) 2) Det er ramme, den synes bare ikke. Vurder fargoth! Endret 16. oktober 2007 av edge Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 fargoth: +Ganske grei kvalitet +Spesiell, lett å kjenne igjen -Ingen ramme -Brukernavn i avatar er unødvendig -Brukernavnet står dessuten feil vei. Vanskelig å lese.. Alt i alt en ganske grei avatar med litt småpirk jeg gjerne kunne sett forandres. 5/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 teletubbiekid: + bra ramme + stilig motiv + kjenner deg alltid igjen på den - mangler et eller annet, vet ikke hva 8/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tommyes! Hvor har det blitt av den drittøffe InFlames logoen? Den VAR jo deg! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Groening: + Simpsons+ Kvalitet+ Lett å kjenne igjen- Litt tykk ramme Selv om det ikke er så mye å trekke ned på denne avataren liker jeg den ikke godt nok til å gi den mer enn 8/10... Har oppdatert avataren min litt siden så mange begynte å bruke lik type ramme som jeg hadde på den forrige. Byttet også til 80x80. Har også endret litt på farger... Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tommyes! Hvor har det blitt av den drittøffe InFlames logoen? Den VAR jo deg! Skal jeg bytte tilbake til den gamle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Spør i denne tråden. Legg opp de forskjellige bildene, også går alle som leser dette innlegget inn å stemmer. Lykke til. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 JonasKs: - Kjedelige farger - Dårlig kvalitet på avataren - Kjedelig skrift - Ingen stor forbokstav + Enkelt og greit budskap +Morsomme figurer + Ramme 4/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Groening: + Simpsons+ Kvalitet+ Lett å kjenne igjen- Litt tykk ramme Selv om det ikke er så mye å trekke ned på denne avataren liker jeg den ikke godt nok til å gi den mer enn 8/10... Har oppdatert avataren min litt siden så mange begynte å bruke lik type ramme som jeg hadde på den forrige. Byttet også til 80x80. Har også endret litt på farger... ... var vell egentlig min tur Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jokkulf: + Kult med blått! - Litt kjedelig... Egentlig ikke mer å si. 7/10 Bruktbilen: + Fine farger + God kvalitet - Skjønner ikke poenget med den kaninen/haren... 7/10 Endret 17. oktober 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) wwwerner + M + Grei kvalitet + Fine farger + Ramme + 80 x 80 - Ingen spesielle 9/10 Endret 17. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Konnis +Musikk +stilig -litt kjedelig i lengden -litt mørkt 6/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 tommyes: Flott avatar med friske og klare farger. God kvalitet og ramme har den også. In Flames er forsåvidt et band jeg ikke har hørt om før. Likte den veldig godt. 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mevon: Fin avatar. Fin liten ramme. Fin ørn.. GOD kvalitet.! Super! 10/10 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 JonasKs: Jeg syns avataren din er fin, men den er litt uklar. Det ser ihvertfall ut som om den er litt uklar. Dette trekker ned, så du havner på en sterk 7er. Som noen sikkert ser har jeg byttet avatar. Jeg var ikke helt fornøyd med den gamle, så hvis ikke den nye får strykkarakter av samtlige her så beholder jeg den (nye). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Runar: dritkul avatar, gode farger, fint motiv, og pluss for ramme. 10/10! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Håks: Jævlig fett motiv, mener å ha sett den avataren for lenge siden. Har du brukt den før? +Kvalitet +Ramme +Lyssetting +Bra omriss på figuren +Fine farger, passer bra med resten av forumet 10/10 Runar; er avataren din longcat? Endret 17. oktober 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 teletubbiekid Ganske tøff avtar av en lite lystig person. Fin ramme Kjenner deg igjen når jeg ser avtaren Ikke så veldig spennende. 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå