Newt32 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ajac0: Bart Simpson gjør en grimase med tannreguleringer og briller. Ikke særlig god kvalitet. Simpsons familien er populær og dermed er den verken orginal eller kreativ. Rammen var heller ikke noe særlig pen. 3/10 Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke att jeg har så mye fornuftig og si om avataret ditt Newt32, men må si at jeg liker den. Bare for å lufte det ut Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvis du ikke kan gi en skikkelig vurdering og begrunnelse kunne du like gjerne latt være da. Finnes ikke noe mer irriterende enn de som bare slenger ut noe random for å få sin egen vurdert. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Newt32: Litt brå overgong frå himmel til helvete, ellers bra. 8/10 Wanita: Dårleg bilete av Candy (?) i HTF, dårleg kvalitet, ikkje ramme eller 80x80. 1/10 Aidskake: Ramme, 80x80, farge som passer til det motivet og lett gjennkjenneleg. 9/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Wanita: Morsom avatar, vurder meg nå Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Haha, køøødaaaa En av dyra fra Happy Tree Friends. Morsom nok, selv om det er vanskelig å se hva som skjer. +Happy Tree Friends -Dårlig kvalitet -Uoriginal -Ikke 80x80, og den ser feil ut. 2/10. EDIT: Sviker, ikke vurder folk som ikke vurderer andre. Hint Aidskake. Endret 23. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hvis du ikke kan gi en skikkelig vurdering og begrunnelse kunne du like gjerne latt være da. Finnes ikke noe mer irriterende enn de som bare slenger ut noe random for å få sin egen vurdert. 9560208[/snapback] Sorry da, men ingen sa at du måtte ta vurdering av min! Ikke visste jeg heller at jeg må si at jeg ikke trenger noen vurdering. Tenkte jeg bare skulle være hyggelig å si det når jeg syns ett avatar var fint! KoffeinKanin Ditt avatar må jeg jo bare like. Det er jo billy talent, bare så bra. Men av en eller annen grunn minner avataret meg om Kill Bill Sviker: Du hadde rett det er Candy, var egentlig bare ett bilde fordi jeg ikke hadde noe annet. For jeg har bare animerte ting på dataen min. Prøve å finne ett bedre ett etterhvet vel edit: rare skriveleifer Endret 23. september 2007 av Wanita Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) KoffeinKanin: Når det er lenge sidan eg har vurdert (som no), vurderer eg mange. + Billy Talent + Passende fargar + Ramme, 80x80 - Ingen spesielle 10/10 Edit: Kan vel eigentleg ikkje seie at Wanita vurderte heller, må ein ikkje vurdere på ein skala på 10 óg? Endret 23. september 2007 av Sviker Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sviker: + Ganondorf + Rå farger + Ramme - Kjedelig ramme 9/10 Lenke til kommentar
mamama Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) xantir` +/- En eller annen fyr + Et originalt og morsomt motiv for sære meg + Likte utsnittet + Ramme + Lett å kjenne igjen - Liten stoppeffekt siden det er svart/hvitt 9/10 Endret 23. september 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mads: + Ramme + Original + Litt morsom - Ser ut som et ganske standard bilde, illustrasjoner eller lignende. 7/10 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Runar: uforstålig men en B kan jo bety så mangt, får folk til og tenke Lenke til kommentar
Patney Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Runar: Simpel og ren. Stilig font, og gode farger. 9/10 Siden den rett over meg bare la inn en kommentar, teller min post Men kan godt vurdere gas sin og. Dårlig kvalitet, ingen ramme, og uleselig skrift. 2/10 Endret 23. september 2007 av Patney Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Patney: + Svart, enkel ramme. - Sliter ekstremt med å se hva det er, men tror det er fugler. Motivene på avataren din er dårlige, de hadde passet bedre i større skala. Vanskelig å kjenne igjen for man må bruke såpass lang tid på å identifisere motivene. Også bedre med enkeltmotiv enn to ting på avatar. 2/10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 xantir`: Hva skal det forestille? En hånd og hodet til en mann uten pupiller? + Artig ramme - Liker ikke motivet... - Klarer ikke tolke bildet... 3/10 Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har anmeldt wwwerner før så tar xantir + skummelt + passet med svart-hvitt + lett gjenkjennelig 9/10 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har anmeldt wwwerner før så tar xantir + skummelt + passet med svart-hvitt + lett gjenkjennelig 9/10 9572026[/snapback] Ey, du må jo ta den over deg! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 wwwerner: + M + ramme + bra kvalitet + fra en av gaffateip-på-brystet stripene av M + Øyvind i M Bare plusser jo. 10/10 Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Groenig: + Jeg liker Futurama + Den passer sammen med brukernavnet - Ikke veldig original - Kjedelig 5/10 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Thorvis + Ramme gjør seg på dette bildet + Orginal - Orginal er ikke alltid bra, dette kan være et av de tilfellene. Jeg klarer uansett ikke bestemme meg. - Kjedelig med et bakhode. 5/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Anathema: +Ramme +Svart/hvitt med grønt +Lett å skjenne igjen 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå