Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hagbert har ingen avatar. dere kan hoppe over ham og vurdere min avatar. Dette er en jule-versjon av min egentlige avatar. Link har tatt på seg nissekostyme og venter spent på julen. Vet at vi ikke er i desember enda. Men en slik avatar vil jeg bruke lengst mulig.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Jarmo:

Har en av de bedre avatarene jeg kjenner til. Jarmo er lykken selv, og lykkepiller (jeg ser nå på smiley-pillenje som det) er bare kos. Fargene er fine og dikstrete, og trekker dermed ikke for mye oppmerksomhet. Jeg kjenner han igjen på avataren og det er en god egenskap. For all del behold avataren! Avataren kunne kanskje, og jeg gjentar kanskje vært bedre med svart ramme rundt.

9/10

Lenke til kommentar
Den serien har jeg ikke hørt om.

Har dog hørt om en som heter Kongen av Queens der hovedrolleinnhvaveren ser slik ut. :roll:

7217623[/snapback]

Han sa at Doug var fra en av hans favorittserier.

Uansett, din avatar:

Dersom den er laget av deg selv og skal ligne på deg så får du 8. Dersom du bare ha googla fram et bilde gir jeg deg en 2'er. Ettersom jeg ikke vet hva som stemmer får du

5/10

Lenke til kommentar

Orresnei:

Trenger jeg si noe? Definitivt en kandidat til årets juleavatar! Haha, jeg ler ennå! :!: Får nesten lyst til å spionere på deg og følge etter deg på forumet for å beundre avataren! :!:

10/10!

Lenke til kommentar

Vegard_:

Først av alt, takk for den positive tilbakemeldingen. Det varmer!

Så over til vurdering av din avatar:

Nintendofigurer tar seg nesten alltid godt ut i avatarer. Youshi er ikke et unntak. Her ser vi en strålende, glad Youshi som spretter av glede. Fargene er behasgelige, den trekker ikke for mye oppmerksomhet og forteller om din store forkjærlighet til denne dragen. Bra avatar!

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...