.patrick Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Haha, den fikk meg til å f9ze mye. 10/10 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Fet avatar.. 9/10 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Doug! Enkelg, greitt og genialt! 9/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hagbert har ingen avatar. dere kan hoppe over ham og vurdere min avatar. Dette er en jule-versjon av min egentlige avatar. Link har tatt på seg nissekostyme og venter spent på julen. Vet at vi ikke er i desember enda. Men en slik avatar vil jeg bruke lengst mulig. Endret 4. november 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Hehe Er vel fordel å ha en avatar nå man poster her eller? @Orresnei 7/10 for litt mystisk sak, alt for tidlig nisselua trekker litt ned Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Jarmo: Har en av de bedre avatarene jeg kjenner til. Jarmo er lykken selv, og lykkepiller (jeg ser nå på smiley-pillenje som det) er bare kos. Fargene er fine og dikstrete, og trekker dermed ikke for mye oppmerksomhet. Jeg kjenner han igjen på avataren og det er en god egenskap. For all del behold avataren! Avataren kunne kanskje, og jeg gjentar kanskje vært bedre med svart ramme rundt. 9/10 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Liker generelt ikke tegneserie figurer og dette var ikke noe unntak. Eneste som trekker opp er det artige julekostymet. 4/10 Endret 4. november 2006 av MartinF Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Jeg liker din avatar. Doug er fra en av mine favorittserier! 10/10 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Edit: Feil påstand! Liker dog don avatar, men kan vel bli litt anonym. 7/10 Endret 4. november 2006 av Wackee Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Den serien har jeg ikke hørt om.Har dog hørt om en som heter Kongen av Queens der hovedrolleinnhvaveren ser slik ut. 7217623[/snapback] Han sa at Doug var fra en av hans favorittserier. Uansett, din avatar: Dersom den er laget av deg selv og skal ligne på deg så får du 8. Dersom du bare ha googla fram et bilde gir jeg deg en 2'er. Ettersom jeg ikke vet hva som stemmer får du 5/10 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Lage den selv! Se her! Er ikke din avatar hun i Lost? Evangel Lily elns? Pen jente, og avataren generelt sett var pen og enkel! 8.4/10 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Er ikke så fan av slik avatar som du har.. Blir: 4 / 10 Endret 4. november 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Fin avatar dog noe rusk/skitten avatar. Fine farger og søtt smil. 9/10 Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 ser ikke helt hva det er, ser ut som no tegna greier. Ikke så aller verst Men veit ikke helt om jeg likte ramma. 7/10 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 -Redhead- Matcher både nicket og deg (kanskje dog ikkje så mykje siden du farget håret men) Liker den jeg! Er også delvis anime-fan så dette ble bra! 9.5/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Greit portett av Wackee. Ikke at jeg vet hvordan han ser ut i virkeligheten . Brukt Mii-generatoren til Joystiq til å lage den. Bra avatar helthetlig sett. Kunne hatt ramme rundt, og potensielt også nick. Avataren er heller ikke særlig spesiell. 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Orresnei: Trenger jeg si noe? Definitivt en kandidat til årets juleavatar! Haha, jeg ler ennå! :!: Får nesten lyst til å spionere på deg og følge etter deg på forumet for å beundre avataren! :!: 10/10! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Vegard_: Først av alt, takk for den positive tilbakemeldingen. Det varmer! Så over til vurdering av din avatar: Nintendofigurer tar seg nesten alltid godt ut i avatarer. Youshi er ikke et unntak. Her ser vi en strålende, glad Youshi som spretter av glede. Fargene er behasgelige, den trekker ikke for mye oppmerksomhet og forteller om din store forkjærlighet til denne dragen. Bra avatar! 9/10 Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Fin avatar, men den passer kanskje ikke helt på denne tiden av året. 5/10 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Fin avatar, men den passer kanskje ikke helt på denne tiden av året. 5/10 7218614[/snapback] Alt for utydelig tekst. Og litt kjedelig bilde. 4/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå