Coffey Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 KoffeinKanin:et album? sa ikke noe til meg lxm litt kult album da ramme 5/10 Vurderer a bytte til denne med en hatt pa. What say you? 9426219[/snapback] I say its gonna be cool Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Ståle: Opera logo med fin hatt enkel og grei, fin kvalitet og lett og kjenne igjen Fin avatar! 9/10 Endret 4. september 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Ståle, liker din avatar. Ser klart hva du prøver å si:) Ny O for Opera blir sikkert fint. Endret 4. september 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Startfanet Hmm, digger du musikk? Mangler ramme men jeg synes ikke det trenges her så. 8/10 Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Lednar Litt svake farger og kontrast, men ellers en humoristisk og veldig fin avatar 8/10 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bakke Ramme Skarpt bilde Tommy ( og Tigern ) 10/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Slevin Ingen avatar. 0/10 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 dere hoppa over meg kill bill dama? fin kvalitet ,ramme helt grei litt kjedelig 5/10 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ekwathne Fin og tydelig avatar + Tarantino + Thurman + Ramme 7/10 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Revelution: En herpa south park person, bra kvalitet, ramme, lett og kjenne igjen 7/10 Vurder meg Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Eivicious: +transparent +viser at du står for noe -jeg hater fotball -kvaliteten var kornete -logoer er kjedelige 5/10 Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Teletubbiekid + Mystisk + Fin ramme + Tøft bilde:) - Ikke helt min stil. 9/10 Lenke til kommentar
mamama Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Startfanet: + Jeg tror det er Matthew Bellamy fra Muse men kan ta feil + Bra kvalitet + Bildet ser ut til å ha et fint konsertlys over seg og siden avateren er et bilde blir det et pluss + 80x80 + Ganske originalt - Jeg er usikker på om det er Matthew Bellamy 9/10 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Madsmaurstad_no +Tror det er selvportret +God kvalitet +Stilig med vind eller noe -Ikke noe jeg kunne brukt -Litt kjedelig? 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Rublings har en morsom, sint, pingvin med sort ramme. Kul avatar, selv om jeg har sett samme typen mange ganger før. Men kul, bra kvalitet og i det hele tatt, kult. 9/10 Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Du har helt rett, Madsmaurstad, Matthew Bellamy:) Madsmaurstad + Fin kvalitet + Får meg til å tenke- Spiser du slips, brød, eller en blanding? + Ligner på Steffen Iversen i den vinkelen + Tøft med blåseeffekten eller hva det er - Brød med noe som ser farlig ut som sjokoladepålegg. Fy fy ( Haha, neida ! ) 9/10 Edit 1: Nei, det er prim. Edit 2: Nei, det er rista brød, godt stekt i kantene. Konklusjon: En avatar som virkelig får meg til å lure! Edit 3: Sorry, jeg hadde ikke fått med meg at du kun skal vurdere forrige avatar. Endret 5. september 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Siden Startfanet bomma på hvem han skulle ta, tar jeg Edge +Stilig hologram (er det det det heter?) av Freddie Mercery. +Transparant. -Tror den hadde vært stiligere som svart mot hvit med svart ramme. 8/10 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nja grei nok.. 5/10 Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Shahab: - Ikke 80x80 - Ser ut til å være tatt på webcam - Dårlig Kvalitet Ikke det dårligste jeg har sett, men ikke det beste heller. 2/10 Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Skuespilleren jeg ikke husker navnet på men har vært med i King of Queens og Seinfeld hvis jeg ikke husker feil. Litt skeptisk til kvaliteten men rammen er på plass og han får meg til å le en gang i blandt så...7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå