Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Martiin:

+ Originalt motiv

+ Stor blenderåpning på bildet

- Litt dum beskjæring

7/10

EDIT: Sein som vanlig.

Movieheart:

+ The Shawshank Redemption

+ Lett å kjenne igjen

+ Originalt

+ Passer til nicket

+ Ramme

9/10

Endret av madsmaurstad_no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KoffeinKanin:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Hva har du gjort av den koselige avataren du hadde i sted? :cry:

Skift tilbake! Nå! :mad:

Gir den du har nå 4/10, den er litt mørk og bildet ble vel sikkert aldri laget for at noen skulle gjøre noe så lite som en avatar ut av den. :whistle:

Endret av IQ
Lenke til kommentar
KoffeinKanin:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Hva har du gjort av den koselige avataren du hadde i sted?  :cry:

Skift tilbake! Nå!  :mad:

Gir den du har nå 4/10, den er litt mørk og bildet ble vel sikkert aldri laget for at noen skulle gjøre noe så lite som en avatar ut av den.  :whistle:

9366884[/snapback]

Hvem av de? :wee:

Jeg syns denna mathca signaturen jeg :):ermm:

Lenke til kommentar

@ IQ: Siden jeg synes den gamle (oransje dama) er mye bedre vurderer jeg den

Den får pluss for fine farger, ramme og en kvalitet som ikke jeg vil sette noe spesielt på, og for at det er ett veldig godt blikkfang, som vil sette seg fast i bakhodet mitt.

Den får litt minus for at den virker nesten for simpel med så mye hvitt i bakgrunnen.

Virker liksom litt steril og flat. Og selvom ramme i seg selv er ett pluss tror jeg en annen type ramme hadde passet den bedre, med den hvite bakgrunnen.

Vurering: 7,5/10

Lenke til kommentar
Bruktbilen:

+Kvalitet

+Ramme

+Kult motiv...

-...men jeg hater den gule smileyen! Argh! Fjern den så får du 8/10, men før det må du nøye deg med 5/10

9367494[/snapback]

Heh, satt den gule saken der en gang, ikke orket å fjerne den siden >.> Minner meg om slike gule drops når jeg ser avataren.

Ikke vurder meg

Lenke til kommentar
Neitakk, det er bare en bruker som kunne hatt nettopp din avatar, og den passer skremmende godt ... :whistle: Full pott!

9355103[/snapback]

Takk, det varmer å høre :blush:

Konnis: Nå fikk jeg tilgang til hovedmaskinen og skikkelig fotoprogram, så nå er avataren hakket bedre.

Bruktbilde: Det der var en trist avatar. Mener å ha sett en mye bedre før. Var det en ispinne eller noe lignende?

+Kvalitet (Dog tankeboblen er litt kantete)

+Ramme

+Unik

-Passer ikke deg som bruker

Lenke til kommentar

Politisk korrekthet or not, jeg synes det er litt avskyelig å ha Adolf som avatar. En avatar skal gjerne på et eller annet vis være noe du identifiserer deg med, eller noe som folk knytter til deg.

Motiv 0/10, farger, kvalitet osv 7/10. Snitt: 0/10. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...