Landeplagen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 + En saftig niggerskinke. 9210166[/snapback] Ser mer ut som en brasiliansk eller i hver fall sør-amerikansk skinke - ikke at jeg er lvl 42 skinke-master. Uchiha + Smoothe farver. + Groovy utførelse. - En eller annen Japansk skitserie. 6/10 Til deg som skal anmelde min: Han heter Frankie. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) en apekatt i svart hvitt . en ting er sikkert , den apekatten der er OND !! Bare se på det ondskapsfulle tomme blikket hans... og ikke minst det onde ansikts utrykke som ikke kan leses som verken sint , lei seg eller glad....pure evil!! og det liker jeg !! det var og ganske fin ramme og greit utfør generelt smeller til med en 10 av 10 mulige !! Endret 5. august 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Evil-Duck: +svart hvit +Det ser tegnet ut +Transbar bakgrunn +Derfor + at det ikke er ramme +Lett gjennkjennelig 9.5/10 Lenke til kommentar
sekt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 +personlig bilde +passer til nicket -/- Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Sekt: +Minner meg om en hacker i mørket +Futuristisk mood +Ser ut som en grei kar! 9/10 Endret 5. august 2007 av xaoc Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 xaoc: En avatar som ligner på en litt firkantet C. Slett ikke sikker på hva det skal forestille, men slik jeg oppfatter det er det hvertfall en C. Avataren er foruten C-en gjennomsiktig og går i ett med forumbakgrunnen. God kvalitet så vidt jeg kan se. Ikke fryktelig spennende avatar, men noe original var den jo. 6/10 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Snorre: En avatar som minner meg om den beste tegneserien i verden , den tegneserien muntrer meg opp i mørke stunder, og du er lett og kjenne igjen , det er heller ikke så mange som har Tommy&Tigern, jeg finner (desverre ), ikke no negativt ved den, og gir: 10/10 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 WheelMan_92. Nei, den avataren rocket ikke meg iallefall Ganske dårlig kvalitet, og passe uorginalt. 3/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Kiimmeen Fin avatar, men ikke noe uorginalt (noe min heller ikke er) + For godt inntrykk. 7/10 EDIT: To poster samtidig klokken 1337. Jeg tror det må være et slags tegn! Endret 5. august 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Snorre. Calvin & Hobbes brukte å være yndlingserien min før jeg oppdaget Pondus. Bildet du har funnet er et godt illustrerende bilde av serien, og måten den hvite bakgrunnen treffer det fargede motivet uthever det hele i en helt spesiell fasong. Jeg synes dog at den har blitt resiza så mye at det har gått utover kvaliteten, så det blir nok en: 8/10 Herregud dere poster fort. O.o Endret 5. august 2007 av Okstad Lenke til kommentar
greiven Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Snorre. Calvin & Hobbes brukte å være yndlingserien min før jeg oppdaget Pondus. Bildet du har funnet er et godt illustrerende bilde av serien, og måten den hvite bakgrunnen treffer det fargede motivet uthever det hele i en helt spesiell fasong. Jeg synes dog at den har blitt resiza så mye at det har gått utover kvaliteten, så det blir nok en: 8/10 9211300[/snapback] Kanskje litt sein ? Endret 5. august 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Han skrev noe mer under da Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 fLeReK: Hans Bauge Fin avatar, men kanskje en smule dårlig kvalitet? Ramme og 80 x 80. Fet fyr, fet avatar. Noe som som trekker ned... 8/10 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Lagde ny avatar. Ess0: Stilig metal aktig avatar. Liker mooden pa den. 9/10 Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 xaoc: ehm, Hva skal jeg si om avataren din. Ingen ramme. Stor sjangse for at den er lagd på paint. Har ikke peiling hva den "C" er der for. 1/10 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Noobish_Geek: +Han duden i Kongen av Queens! +Fett ansiktsuttrykk. -Rammen passet ikke helt til motivet, ville prøvd en helt vanlig ramme. -Litt lav kvalitet. 7/10 men den har stort potensiale Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 teletubbiekid: En spesiell og lett gjenkjennelig avatar. Fin ramme og god kvalitet har den også. Minuset må være at den er litt kjedelig og at den ikke er helt min smak. Men alt i alt en bra avatar 7/10 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mevon: Fin avatar, helt gjennomsnitlig. + for ramme. 7/10 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 VG Cats.. Cool. Grei nok.. Ramme og alt.. 7/10 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Toad Dette liker vi.. ok kvalitet også Denne passer bedre uten ramme også.. men du kunne ha fått fargekoden på sida og brukt den som bakgrunn.. evt brukt gjennomsiktig bakgrunn det hadde vært perfekt 8/10 Endret 5. august 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå