Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en apekatt i svart hvitt . en ting er sikkert , den apekatten der er OND !! Bare se på det ondskapsfulle tomme blikket hans... og ikke minst det onde ansikts utrykke som ikke kan leses som verken sint , lei seg eller glad....pure evil!! og det liker jeg !! det var og ganske fin ramme og greit utfør generelt :D

 

smeller til med en 10 av 10 mulige !!

 

:fun:

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

xaoc:

 

En avatar som ligner på en litt firkantet C. Slett ikke sikker på hva det skal forestille, men slik jeg oppfatter det er det hvertfall en C. Avataren er foruten C-en gjennomsiktig og går i ett med forumbakgrunnen. God kvalitet så vidt jeg kan se. Ikke fryktelig spennende avatar, men noe original var den jo.

 

6/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Kiimmeen

 

Fin avatar, men ikke noe uorginalt (noe min heller ikke er)

 

+ For godt inntrykk.

 

7/10

 

EDIT: To poster samtidig klokken 1337. Jeg tror det må være et slags tegn!

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Snorre.

 

Calvin & Hobbes brukte å være yndlingserien min før jeg oppdaget Pondus. Bildet du har funnet er et godt illustrerende bilde av serien, og måten den hvite bakgrunnen treffer det fargede motivet uthever det hele i en helt spesiell fasong.

 

Jeg synes dog at den har blitt resiza så mye at det har gått utover kvaliteten, så det blir nok en:

 

8/10

 

Herregud dere poster fort. O.o

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Snorre.

 

Calvin & Hobbes brukte å være yndlingserien min før jeg oppdaget Pondus. Bildet du har funnet er et godt illustrerende bilde av serien, og måten den hvite bakgrunnen treffer det fargede motivet uthever det hele i en helt spesiell fasong.

 

Jeg synes dog at den har blitt resiza så mye at det har gått utover kvaliteten, så det blir nok en:

 

8/10

9211300[/snapback]

 

 

Kanskje litt sein :whistle: ?

Endret av Kiimmeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...