Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bare jeg som har merket at Wheelman gir over 10 til alle? Er dette kraftig råsmisk?

- Hater å være en gledesdreper, men det ser ikke ut som sokker, men steiner i fjæra.

9203559[/snapback]

1. Jeg må jo være taknemlige til de som har lagd avataren

2. Syns det ser ut som sånne ullvotter jeg da men :p, same shit, de er damn sexy forde :w00t:

 

Uchiba:

+ Tøff avatar, med bilde/farger som passer med serisn (rart det der), og nick :)

- Litt enkle farger..

 

7/10

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bare jeg som har merket at Wheelman gir over 10 til alle? Er dette kraftig råsmisk?

- Hater å være en gledesdreper, men det ser ikke ut som sokker, men steiner i fjæra.

9203559[/snapback]

1. Jeg må jo være taknemlige til de som har lagd avataren

2. Syns det ser ut som sånne ullvotter jeg da men :p, same shit, de er damn sexy forde :w00t:

 

Uchiba:

+ Tøff avatar, med bilde/farger som passer med serisn (rart det der), og nick :)

- Litt enkle farger..

 

7/10

9203771[/snapback]

 

First of all, var ikke meg du skulle vurdere. ;)

Second, greit du er takknemlige, men du trenger ikke å ødelegge leken ved å gi de 12/10. Det er jo å knuse skalaen. "Nei du får en milliard/10." "Håhå, nå får du UENDELIG/10." Greit nok, du er en 92 og jeg en 93. :)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
First of all, var ikke meg du skulle vurdere. ;)

Second, greit du er takknemlige, men du trenger ikke å ødelegge leken ved å gi de 12/10. Det er jo å knuse skalaen. "Nei du får en milliard/10." "Håhå, nå får du UENDELIG/10." Greit nok, du er en 92 og jeg en 93. :)

9204062[/snapback]

Så vidt jeg kan se, så har jeg ikke gitt noen over 10, bare jeg som har fått 11 og 12 (av de som lagde avataren)

Send PM/svar om jeg tar feil :p

 

Ikke vurder :)

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...