Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ess0: Her har vi en fin tegning av Donald gjort om til avatar med ramme. Avataren er kuttet litt mye øverst, og har en mindre fin bakgrunnsfarge. Avataren er også litt uklar, men ikke så mye at det blir direkte stygt. Avataren er heller ikke så spennende å se på som jeg skulle ønske.

 

6/10

 

Red.: Fikset en skrivefeil.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Ess0

 

Donald. Kult bilde, med fin ramme. Den har god kvalitet også, og er 80 x 80. Det eneste som trekker ned for min del er bakgrunnsfargen som ikke passet helt. :)

 

8/10

 

EDIT, jeg var treig:

 

Cutthroat Bill

 

Litt artig bilde med stilig komposisjon. Likte ikke helt skyggen bak bildet, men det har ramme og er i god kvalitet. Selve figuren kunne vært tøffere synes jeg da, men så er ikke jeg helt fan av den tegnestilen der.

 

7/10

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Ess0

 

Donald. Kult bilde, med fin ramme. Den har god kvalitet også, og er 80 x 80. Det eneste som trekker ned for min del er bakgrunnsfargen som ikke passet helt. :)

 

8/10

 

EDIT, jeg var treig:

 

Cutthroat Bill

 

Litt artig bilde med stilig komposisjon. Likte ikke helt skyggen bak bildet, men det har ramme og er i god kvalitet. Selve figuren kunne vært tøffere synes jeg da, men så er ikke jeg helt fan av den tegnestilen der.

 

7/10

9142080[/snapback]

 

 

Ganske så kul den :)

 

6/10

Lenke til kommentar

Emilthakid

 

En forferdelig stygg avatar. Navnet emil, som jeg antar er brukerens navn, osm forsåvidt er greit nok inni en running som ikke er midt i avataren, noe som ser litt snålt ut. "YEEEE :D" med hvit skrift som får meg til å tro han er en glad kar, men det passer ikke inn i det hele tatt. Ufattelig dårlig valg av farger, og ikke minst dårlig kvalitet.

 

0/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...