Bozzeye Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Mr. Sviker: et flott bilde av link fra Zelda, litt dårlig kvalitet, men rammen veier opp for det, 7/10 9037892[/snapback] Er ikke det der Ganondorf fra Zelda? Ikke vurder 9038147[/snapback] Eg fann eit bilete av Ganondorf og skifta til det, men det er eit eller anna tull med kontrollpanelet, for når eg skifter avatar, viser det gamle framleis. Leggjer til bilete av det gamle (av Link), viss nokon vil sjå det. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Alltid likt det bil de av Link. Kjenner deg igjen på det. 10/10 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) mastergamer: Dårleg kvalitet og mørkt på biletet, men eller bra med at nokon "klorer" ein skjerm. Minus fordi du ikkje har ramme. 6/10 Groening: Svake fargar, ikkje 80x80 og ikkje ramme er minus, men ellers bra. 7/10 Edit: No kom avataren min, men eg var ikkje nøgd med ramma, eg såg den veldig dårleg (treng eg briller? ). Derfor lagar eg dobbel ramme. Edit 2: Eg har laga to rammer. Kven synest dykk er best? Endret 9. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Alltid likt det bil de av Link. Kjenner deg igjen på det. 10/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Groening: Ligner faktisk litt på Homer Simpsons. Men her i professor form. Eller er han i et glass? Noe Futurama greier kanskje? Well anyway... Den hadde nok vært bedre i kvadratisk 80x80 form. Ganske orginal, spesiellt fargene. Ramme som nesten ikke synes men den er der. 8/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Bare for å si det. Det er Matt Groening i Futurama. Første episode. Ikke vurder meg! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Newt32: + Fin avatar. Alltid likt den. Fin ramme. Klare farger. Kjenner deg igjen på avataren. - Litt brå overgang 9/10 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Knewt: Fin avatar med rolige farger og ett stilig motiv. Fargene passer bra sammen med ramma. Denne avataren kjenner jeg også fort igjen. Veldig bra! 10/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hrisebro: Genial avatar av et tre/brusker. Fin himmel i bakgrunn, god kvalitet, orginal og den har ramme. Glimrende! 10/10 Endret 9. juli 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Newt32: Fin ramme (skal skaffe meg ei sånn sjølv, berre sjå nokre postar lengre opp), god kvalitet og lett å huske. 9/10 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gannon fra Zelda eller noe? Passer iallefall greit sammen med nick. En sterk 8/10! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) + bilde av deg + ramme - litt sterke lys i ene hjørnet 7/10 Endret 9. juli 2007 av Groening Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 SkyMarshall: Et bilde av det selv med god kvalitet og ramme. I tillegg er det veldig lett og kjenne igjen. Vet ikke om det er noe mer å si. Bra avatar. 9/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 + fint ørnebilde + ramme + kjenner deg igjen på avataren + bare liker den 10/10 Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Groening: Pluss for at avataren er fra Futurama Men ikke kvadratisk, og litt "blasse" farger.. 6/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Gastaa: Morsom avatar. God kvalitet og fint at du har gjennomsiktig bakgrun. Minuset er at den kanskje ikke er så lett og kjenne igjen, men ellers helt ok. 8/10 Endret 9. juli 2007 av Mevon Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Mevon Har vurdert deg før, men den er utrolig tøff. Kul fugl, bra kvalitet og ramme. Liker også formen på den. Dessuten har den bli et bra kjennemerke på brukeren din! 9/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Snikpellik: Litago. Den er både liten og god. Orginal avatar med ramme og halvveis god kvalitet. Likte heller ikke bakgrunnsfargen :/ 7/10 Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Mekka meg ny nå akkurat, tok meg to minutter med gradient tool! Som Newt32 og jeg så fint tidligere har diskutert, liker han ikke at den er uten ramme... Newt: Skjønte heaven/hell med en gang, kult. Fine farger er kos. Hadde vært ENDA kulere hvis du blurra ut linja mellom himmel og helvete (hvis det er som er pointet, regner med det), for å "illustrere" at forskjellen ikke er noe stor.. Eller noe sånt budskap.. EDIT: Avataren min er foressten BARE gradient tool, ikke blur eller noe sånt... ;D EDIT 2: Foressten -Redhead-, avataren din er helt fantastisk, tror det er blå/grønn kombinasjonen som bare gjør at jeg ikke klarer å slutte å se på den... ;D 10/10 på -Redhead-, 7/10 på Newt! Endret 9. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå