Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Mr. Sviker:

 

et flott bilde av link fra Zelda, litt dårlig kvalitet, men rammen veier opp for det, 7/10

9037892[/snapback]

Er ikke det der Ganondorf fra Zelda?

 

Ikke vurder

9038147[/snapback]

Eg fann eit bilete av Ganondorf og skifta til det, men det er eit eller anna tull med kontrollpanelet, for når eg skifter avatar, viser det gamle framleis.

 

Leggjer til bilete av det gamle (av Link), viss nokon vil sjå det.

post-125541-1184000623_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mastergamer:

 

Dårleg kvalitet og mørkt på biletet, men eller bra med at nokon "klorer" ein skjerm. Minus fordi du ikkje har ramme.

 

6/10

 

Groening:

 

Svake fargar, ikkje 80x80 og ikkje ramme er minus, men ellers bra.

 

7/10

 

Edit: No kom avataren min, men eg var ikkje nøgd med ramma, eg såg den veldig dårleg (treng eg briller? :eek:). Derfor lagar eg dobbel ramme.

 

Edit 2: Eg har laga to rammer. Kven synest dykk er best?

 

post-125541-1184002882_thumb.jpg post-125541-1184002894_thumb.jpg

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar

Groening:

 

Ligner faktisk litt på Homer Simpsons. Men her i professor form. Eller er han i et glass? Noe Futurama greier kanskje? :hmm:

Well anyway... Den hadde nok vært bedre i kvadratisk 80x80 form. Ganske orginal, spesiellt fargene. Ramme som nesten ikke synes men den er der.

 

8/10

Lenke til kommentar

Mekka meg ny nå akkurat, tok meg to minutter med gradient tool! :D

 

Som Newt32 og jeg så fint tidligere har diskutert, liker han ikke at den er uten ramme...

 

 

Newt: Skjønte heaven/hell med en gang, kult. Fine farger er kos.

 

Hadde vært ENDA kulere hvis du blurra ut linja mellom himmel og helvete (hvis det er som er pointet, regner med det), for å "illustrere" at forskjellen ikke er noe stor.. Eller noe sånt budskap.. :)

 

EDIT: Avataren min er foressten BARE gradient tool, ikke blur eller noe sånt... ;D

 

EDIT 2: Foressten -Redhead-, avataren din er helt fantastisk, tror det er blå/grønn kombinasjonen som bare gjør at jeg ikke klarer å slutte å se på den... ;D

 

10/10 på -Redhead-, 7/10 på Newt! :)

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...