Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Erlec:

Søt liten figur i avataren sin,liten tekst øverst oppe på venstre side som ikke synes. Liker sånne avatarer igrunn.

8/10

9011981[/snapback]

Espennyh:

Ved første øyekast ser det ut som en krigsfyr men det er det visst ikke.

Uansett, den er litt kjedelig i svart-hvitt og uten ramme. Men den er gjenkjennelig.

4/10

(tok ham siden Cryflopp var så frekk og hoppet over ham.)

Lenke til kommentar

Markusll:

Firefox-reven tar ei tugge av Internet Explorer logoen. Veeel, dette er jo ikke et orginalt tema. Bilde i seg selv er jo bra, god kvalitet og ramme. Kanskje lett å huske hvis ikke noen andre har noe som ligner.

8/10

Lenke til kommentar

Newt32:

Artig hell/heaven sak, linket godt til signaturen din! God kvalitet, pluss for ramme. Foretrekker dog en smoothere overgang mellom de to bildene for å få det til å se noe mer helhetlig ut.

8/10

Merk ang min avatar: Er ingen durkdreven forumbruker og aner ikke om det er sedvane å lage sine egne avatarer og om det er stor skam å bruke andres, men fant nå denne på et italiensk forum jeg streifet innom og har altså ikke laget den selv. Da har jeg vel omtrent mitt på det tørre.. ;)

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

_Zero:

Ser ut som bombene fra mario-serien. Nintendo er fet, jeg er gamer og har spillt en god del Nintendo. Orginal avatar med god kvalitet, kvadratisk form og ramme. + for at det inneholder noe som har med spill å gjøre.

11/10!

Lenke til kommentar
Erlec:

Søt liten figur i avataren sin,liten tekst øverst oppe på venstre side som ikke synes. Liker sånne avatarer igrunn.

8/10

9011981[/snapback]

Espennyh:

Ved første øyekast ser det ut som en krigsfyr men det er det visst ikke.

Uansett, den er litt kjedelig i svart-hvitt og uten ramme. Men den er gjenkjennelig.

4/10

(tok ham siden Cryflopp var så frekk og hoppet over ham.)

9013959[/snapback]

ups var ikke meningen å være frekk eller noe :p i just forgot :ph34r:

sry espennyh!

JEG HAR Blitt vurdert

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Hvis du følger reglene her, så kanskje det er noen som gidder? :)

Kontorstol

Har vurdert den før, men den er fortsatt bra. Har blitt "deg" den avataren nå. Den skumle, røde katta minner meg om logoen til Gears of War. Og fin ramme, samt morsom.

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...