Markusll Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Cryflopp: Avataren din er veldig kul, kunne kanskje vært litt klarere. Til de som ikke vet det, så er personen på bildet hovedpersonen i V for Vendetta, som er en veldig bra film 9/10 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Markusll: Har vurdert det to ganger før men 10/10 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Dernel: Fine farger, men litt kjedelig. Liker ikke windows.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Selvom jeg bruker det Alt i alt en helt grei avatar: 6/10 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 rublings Er vel den Linux-pingvinen i nok en versjon. Skjønner ikke hvorfor "alle" som bruker Linux skal flashe det. Uansett, morsom avatar med ramme! 7/10 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Erlec: Søt liten figur i avataren sin,liten tekst øverst oppe på venstre side som ikke synes. Liker sånne avatarer igrunn. 8/10 9011981[/snapback] Espennyh: Ved første øyekast ser det ut som en krigsfyr men det er det visst ikke. Uansett, den er litt kjedelig i svart-hvitt og uten ramme. Men den er gjenkjennelig. 4/10 (tok ham siden Cryflopp var så frekk og hoppet over ham.) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Acolyt3 Denne avataren liker jeg! Fine farger, kontraster og fint motiv! Fargene glir sammen på en måte som gjør det til "one of a kind" 10/10 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Stolkontoret Liker ikke denne avataren. Er vel en katt, som er rød, og har skumle øyne. Min personlige smak forteller at dette er en helt grei, men ingen spesielt bra avatar. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 MartinLande: Et bilde av deg selv? Ikke noe mere? Daså, 3/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Markusll: Firefox-reven tar ei tugge av Internet Explorer logoen. Veeel, dette er jo ikke et orginalt tema. Bilde i seg selv er jo bra, god kvalitet og ramme. Kanskje lett å huske hvis ikke noen andre har noe som ligner. 8/10 Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Newt32: Artig hell/heaven sak, linket godt til signaturen din! God kvalitet, pluss for ramme. Foretrekker dog en smoothere overgang mellom de to bildene for å få det til å se noe mer helhetlig ut. 8/10 Merk ang min avatar: Er ingen durkdreven forumbruker og aner ikke om det er sedvane å lage sine egne avatarer og om det er stor skam å bruke andres, men fant nå denne på et italiensk forum jeg streifet innom og har altså ikke laget den selv. Da har jeg vel omtrent mitt på det tørre.. Endret 6. juli 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 ..Bjørnar.. : En liten unge under vann med lapp for øyet... Bare så humoristisk 9/10 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Markusll: Firefox reven som spiser IE ikonet! Kult og orginalt bilde. God kvalitet. Bra avatar, men mangler det lille ekstra for å få toppscore. 9/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 _Zero: Ser ut som bombene fra mario-serien. Nintendo er fet, jeg er gamer og har spillt en god del Nintendo. Orginal avatar med god kvalitet, kvadratisk form og ramme. + for at det inneholder noe som har med spill å gjøre. 11/10! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Erlec: Søt liten figur i avataren sin,liten tekst øverst oppe på venstre side som ikke synes. Liker sånne avatarer igrunn. 8/10 9011981[/snapback] Espennyh: Ved første øyekast ser det ut som en krigsfyr men det er det visst ikke. Uansett, den er litt kjedelig i svart-hvitt og uten ramme. Men den er gjenkjennelig. 4/10 (tok ham siden Cryflopp var så frekk og hoppet over ham.) 9013959[/snapback] ups var ikke meningen å være frekk eller noe i just forgot sry espennyh! JEG HAR Blitt vurdert Endret 6. juli 2007 av Cryflopp Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Newt32: Kul avatar, men kanskje litt skarp overgang? Ser for meg en mer dynamisk der flammene slikker oppover himmelen, og noe liknende andre veien, fine farger, allright ramme. karakter, 8\10 Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 noen som vil vurdere min? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Freddemor Denne var kul, syntes jeg. Aldri sett det før, men ser ut som en logo for ettellerannet. Den hadde vært bedre med ramme da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 MartinLande Du har byttet avatar menge ganger i det siste, og den der sugde! Ser ut som tatt ut fra en nazistisk propagandaplakat 1/10 Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 noen som vil vurdere min? 9017428[/snapback] quote for håp om vurdering Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvis du følger reglene her, så kanskje det er noen som gidder? Kontorstol Har vurdert den før, men den er fortsatt bra. Har blitt "deg" den avataren nå. Den skumle, røde katta minner meg om logoen til Gears of War. Og fin ramme, samt morsom. 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå