Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En som synger?

 

2/10.

8881728[/snapback]

 

Eh, slike kommentarer bør vi unngå her i denne tråden. Hvis du ikke har noe annet grunnlag enn å se motivet i avataren kan du la være å vurdere. Forresten så er det ikke bare en som synger, men det er bassisten i Turboneger. Det eneste du ville var å få din egen avatar vurdert.

 

Slik skal en skikkelig vurdering se ut (minimum):

 

teletubbiekid:

 

- Kult motiv (et ansikt)

-Gode kontraster (ramme og motiv)

-Fin ramme

-Avataren tar seg godt ut i 80x80 format

 

9/10

Lenke til kommentar

Andeby:

 

Enkelt bilde av et rødt eple, det ser jo modent og godt ut. Tror jeg har sett avatarer av epler her på forumet. Er i hvertfall en person som kaller seg eplefe. Hmmm, hvit bakgrunn er kjedelig men stilrent. Ramme har den, men jeg skulle ønske det var litt mer luft over eple, slik at mann fikk se stilken også. Bilde har god kvalitet og det er sikkert lett å huske det. Pluss for rød signatur.

 

7/10

Lenke til kommentar
Andeby:

 

Enkelt bilde av et rødt eple, det ser jo modent og godt ut. Tror jeg har sett avatarer av epler her på forumet. Er i hvertfall en person som kaller seg eplefe. Hmmm, hvit bakgrunn er kjedelig men stilrent. Ramme har den, men jeg skulle ønske det var litt mer luft over eple, slik at mann fikk se stilken også. Bilde har god kvalitet og det er sikkert lett å huske det. Pluss for rød signatur.

 

7/10

8882633[/snapback]

Kan flytte litt på eplet altså, så kan du se etterpå.

Edit: Nå da?

IKKE VURDER!

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...