Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
_Zero

 

Kul avatar

Og siden Nicolas Cage spilte så bra i The Rock skal du få 7/10

 

:whistle:

8651340[/snapback]

Hah, tenkte akkurat det samme! The Rock er så bra, sett den 5-6 ganger, inkludert i dag :dribble:

 

On Topic:

 

OML: pluss for rødfargen, oppsiktsvekkende og fin. Pluss for ramme. Minus for litt kjedelig motiv.

 

7/10

Lenke til kommentar
_Zero

 

Kul avatar

Og siden Nicolas Cage spilte så bra i The Rock skal du få 7/10

 

:whistle:

8651340[/snapback]

Hah, tenkte akkurat det samme! The Rock er så bra, sett den 5-6 ganger, inkludert i dag :dribble:

 

On Topic:

 

OML: pluss for rødfargen, oppsiktsvekkende og fin. Pluss for ramme. Minus for litt kjedelig motiv.

 

7/10

8651425[/snapback]

 

Nicolas Cage er forresten min favoritt skuespiller, og han er helt genial i The Rock sammen med Sean Connery. Som forøvrig er min andre favoritt skuespiller. :)

 

Så litt on topic:

 

@Gastaa:

 

Fin avatar.

Bra kvalitet, genialt motiv og du har ramme. :thumbup:

 

8/10

Endret av _Zero
Lenke til kommentar

Arinomi: Pastellfarger er koselig, jeg kjenner igjen deg på avataren og det er positivt. En slags ramme trekker også opp. Det som trekker ned er den noe svake fargekvaliteten.

 

8/10

 

EDIT:

 

Ai ai, en som var litt kjappere på triggeren enn meg gitt:

 

-Kiman-:

Skotsk i hvert fall. Veldig god kvalitet og lett gjenkjennelig, men litt kjedelig fargevalg.

 

6/10 :)

Endret av OML
Lenke til kommentar

-Kiman-: Veldig monoton. Hadde du vært skotte hadde det vært kult. Du får pluss for matchende signatur, ramme, klart og tydelig motiv, og at du bruker de 6 kB nesten maksimalt.

 

3/10

 

Too late...

 

OML: Litt kjedelig/emosjonell, men en frisk rødfarge hindrer EMO-stemplet. Bildet er klart, men ansiktsuttrykket forsvinner. Uklart budskap. Fin ramme, fin filstørrelse.

4/10

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...