Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

teletubibiekid:

 

En dyster avatar, med bilde av en person jeg ikke har den ringe anelse om hvem er. Gi den personen noen finklær fra midten av 1800-tallet og noen lange tenner og det ville blitt Drakula i sin egen høye form.

 

Og han har klart å få tak i en ramme!

 

7/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snikpellik: Dette er nok et utvilsomt fint bilde i fullsize men jeg synes rett og slett ikke det gjør seg særlig godt som avatar. Hadde himmelfarven vært litt mer rødaktig, istedenfor lilla hadde jeg nok likt den veldig mye mer. Ser litt fake ut, rett og slett.

 

3/10 (Føler meg som en skikkelig slemming her, gir nesten kun dårlige karakterer.. ;p)

Lenke til kommentar
@ toth:

Hva skal det egentlig forestille? Jeg ser for meg mye rart... AV2, A2, v2, WTF??!

Enkel og grei da det skal den ha, og jeg klarer ikke helt bestemme meg for om den hadde sett bedre ut med ramme eller uten :hmm:

 

6/10

 

8543235[/snapback]

Det er et ambigram ( http://en.wikipedia.org/wiki/Ambigram ) av tallet 42.. For betydningen av 42 bør man lese Hitchhikers guide to the Galaxy, men klikk linken i signaturen for en enkel forklaring.. :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer Iril sin siden toth ikke kom med vurdering.

 

Svart/hvitt-bilde av en pen jente. Fin positur og god kvalitet. Fint utsnitt også. I tillegg veldig personlig, lett og kjenne igjen. Nydelig!

 

10/10.

 

Edit: Bildet mitt er forresten et selvportrett tatt til et prosjekt jeg hadde når jeg gikk GK Formgiving. Bildeserien det tilhører (på fire bilder) ble stilt ut i Molde Kunstforening, faktisk, og fikk hedersplass midt på veggen i hovedrommet :)

Endret av OML
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...