Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anathema har en avatar av god kvalitet, med en fint og skarpt bilde. Motivet, klarer jeg dog ikke å plassere. Liker avatarer som har en sammenheng med brukernavnet, og det føler jeg ikke at denne avataren har. Men, den får meg til å huske brukeren.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Bildet ditt var litt utydlig.. Er det en robot eller en slags flue monster?

Hmmm  :hmm:

Bildet er utydlig og passer ikke til nicket i det hele tatt, skjønner ikke hvorfor du har det...

Eneste jeg gir pluss på er at jeg ser at det er en kropp!

3/10

8545515[/snapback]

 

Må være en av de mest usakelige kommentarene jeg noen gang har hørt. Ingen ting av det du sier stemmer, og du baserer karakteren din på at du ikke vet hva avataren min er...

 

Bildet er utydelig? Javel...

Passer ikke til nicket mitt, og du skjønner ikke hvorfor jeg har det? Neivel... Avataren min er en person (cyborg) fra en Mangaserie/anime film som heter Appleseed. At du ikke vet hva det er har ingen ting med saken og gjøre!

 

Da kan vel jeg være like usakelig tilbake da...

 

Bildet ditt er litt lite, du utnytter ikke alle 80x80 pikslene... er det en tekopp eller en kaffekopp, eller rett og slett bare en kopp kakao? Hmmm :hmm:

Bildet er utydelig og passer ikke til nicket i det heletatt da jeg ikke kan se noe te i koppen, skjønner ikke hvorfor du har det... Mens vi er inne på nicket. TeKoppen92? Tydeligvis har du vært så lite kreativ at du kom på et nick som 91 personer til på forumet har!

Minus fordi du mangler ramme.

 

Eneste jeg gir pluss for er at jeg ser det er en kopp!

 

-1/10

 

@ErikFN

 

Grei avatar. Tre menn jeg ikke vet hvem er, men er ganske gjenkjennelig.

+ for ramme

 

6/10

Lenke til kommentar

Det var bare det at han var frekk først. Les gjennom måten han skreiv det på... makan til tulling. Også går det an å være sakelig når man skal vurdere avatarene.

 

Til mitt forsvar så har jeg også nettopp stått opp. :blush:

 

@Acolyt3

 

Tror jeg har gitt tilbakemelding på Avataren din før, men er ikke sikker.

 

Liker kontrasten svart/hvitt og rød himmel. Bilde av deg selv? Jeg regner med at det er det og gir pluss. Rett og slett bare stylish, samtidig som den er lett gjenkjennelig.

 

10/10

Lenke til kommentar

Appleseed: Etter å ha sett hvor frekk du ble når en annen ikke likte avataren din, vil jeg nesten ikke si min egen mening :ermm: But here goes:

 

Den er veldig mørk, noe som trekker godt ned. Man mister mye detaljer som gjør at man ser at det er en cyborg. Syns også at det ligner en kanin med de "øra".

 

3/10

Lenke til kommentar

Inlegget hans var på ingen måte usakelig eller frekkt, han sa hva syntes om avataren din, og det er det man gjør i denne tråden, hva er så usakelig med det? Og når du oppfører deg som en barnselig unge og kaller noen for frekk når noen ikke liker avataren din er bare helt idiotisk og ødelegger hele denne tråden.

 

Selv syntes jeg avataren din ikke likner på en cyborg robot

 

 

Nå over til det denne tråden handler om:

 

Skarstad, fint bilde fra når du var liten, ja?

 

Koselig med sånne avatarer

 

8/10

Lenke til kommentar

Det er flere i denne tråden som ikke har likt avataren min. Jeg har ikke hatt problemer med noen av dem. Ikke en gang når jeg har fått 1/10, fordi innleggene deres var saklige. Ellers så synes jeg det var overflod av kverulanter her i dag ...

 

Hellemyr,

 

Litt uklar, så det kan være litt vanskelig å se hva det er.

Helt grei avatar ellers, men minus fordi du mangler ramme.

 

5/10

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er flere i denne tråden som ikke har likt avataren min. Jeg har ikke hatt problemer med noen av dem. Ikke en gang når jeg har fått 1/10, fordi innleggene deres var saklige. Ellers så synes jeg det var overflod av kverulanter her i dag ...

 

Hellemyr,

 

Litt uklar, så det kan være litt vanskelig å se hva det er.

Helt grei avatar ellers, men minus fordi du mangler ramme.

 

5/10

8548951[/snapback]

 

Nå når jeg har fått forklaringen på hva avataren forestiller så ble det litt enklere å forstå helheten, men likevel er bildet såpass uklart at det blir litt forvirrende.

 

kan gi full pott for engasjement, men bare 4 poeng for bildet.

:)

 

Edit: Glemte å få med at rammen er digg.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Det var bare det at han var frekk først. Les gjennom måten han skreiv det på... makan til tulling. Også går det an å være sakelig når man skal vurdere avatarene.

 

Til mitt forsvar så har jeg også nettopp stått opp. :blush:

 

@Acolyt3

 

Tror jeg har gitt tilbakemelding på Avataren din før, men er ikke sikker.

 

Liker kontrasten svart/hvitt og rød himmel. Bilde av deg selv? Jeg regner med at det er det og gir pluss. Rett og slett bare stylish, samtidig som den er lett gjenkjennelig.

 

10/10

8548284[/snapback]

Nei det er ikke bilde av meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
PencilCase:

Mr. Bean (?) med blyanter (?) i nesa :p

morsomt bilde, men burde kanskje hatt en ramme..

god kvalitet

 

7/10

8549154[/snapback]

 

En kommentar til denne.

 

Jeg har samme bildet med ramme, men det passer ikke min personlighet å ha noen som helst "rammer", ei heller regler. Derfor valgte jeg denne varianten.

 

Kul avatar forresten. :thumbup:

Lenke til kommentar

Lakus:

 

Orginal avatar med god kvalitet og orginal ramme, faktisk. Hvis bakgrunnen også hadde vært transparent i begge hjørnene hadde den fått full score fra meg faktisk... iom. at den er så orginal på sin måte.

 

9/10

 

----

 

10/10:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
av-96473.gif

 

:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...