Crex Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Lakus Grei kvalitet, fine farger, hadde vært veldig kjedli uten woot (dog jeg ikke vet hva det betyr) 6/10 8543310[/snapback] hæ? vet du ikke det, og jeg som trodde du var litt nørd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 @ Crex: Veldig bra avatar egentlig! En mann som kan se både hyggelig, skummel og litt sinnsforvirra ut God kvalitet og ser fin ut. Vurdert ramme? 8/10 Lenke til kommentar
-mads Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Lakus: +Bra bilde, ramme -Litt lite originalt =8/10 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mads +Fin ramme +Kul bil -Ikke så veldig nytt og spennende 6/10 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 chryzsh: En ganske standard avatar som ikke sier så mye om personen. Veldig rød, og ingen tydelig ramme. Det ser også ut som det står noe i hånda, men det er ganske utydelig. 4/10 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) chryzsh: En ganske standard avatar som ikke sier så mye om personen. Veldig rød, og ingen tydelig ramme. Det ser også ut som det står noe i hånda, men det er ganske utydelig. 4/10 8543976[/snapback] 1. Hvis den er standard, hvorfor ser jeg ingen andre med den avataren? 2. Den sier at jeg er System of a Down fan. 3. Den er ikke rød. (hvis det ikke er noe galt med synet ditt da?) 4. Det er ramme, men den synes ikke fordi bakgrunnen er svart. 5. Det står ingenting i hånda og derfor er det ikke utydelig. Fortsatt 4/10? Endret 5. mai 2007 av chryzsh Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 1. Den sier at jeg er System of a Down fan Den sa ikke meg en dritt 2. Den er ikke rød Jo, det er den... 3. Det er ramme, men den synes ikke fordi bakgrunnen er svart Ergo, ingen ramme 4. Det står ingenting i hånda og derfor er det ikke utydelig. Da er det bare litt krøll inne i hånda da? Fortsatt 4/10? Nei, 3,5 fra meg. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) chryzsh: En ganske standard avatar som ikke sier så mye om personen. Veldig rød, og ingen tydelig ramme. Det ser også ut som det står noe i hånda, men det er ganske utydelig. 4/10 8543976[/snapback] 1. Hvis den er standard, hvorfor ser jeg ingen andre med den avataren? 2. Den sier at jeg er System of a Down fan. 3. Den er ikke rød. (hvis det ikke er noe galt med synet ditt da?) 4. Det er ramme, men den synes ikke fordi bakgrunnen er svart. 5. Det står ingenting i hånda og derfor er det ikke utydelig. Fortsatt 4/10? 8544026[/snapback] LoL jeg mener at, det er ikke farlig hva en annen person synes om din avatar, det er ikke vits i å kritisere tilbake, gjør det bare værre, hva den personen synes er hva den personen synes... Finito okey? PS: Den er rød EDIT: Der ble den fiksa gitt Endret 5. mai 2007 av TeKoppen92 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg kan ikke se at den er rød! Skjønner ikke hva dere babler om. Se på screenshooten Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Lakus: + Den har 5 farger? + Ser ikke humoren i en stein som sier woot. (jeg satser på at det var meningen) - Ser ikke humoren i en stein som sier woot. 5/10 @chryzsh: JO, den er RØD. Endret 5. mai 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) 1. Den sier at jeg er System of a Down fan Den sa ikke meg en dritt Det gjorde den, men du tør ikke innrømme det 2. Den er ikke rød Jo, det er den... Det er den ikke! Se screenshot nedenfor 3. Det er ramme, men den synes ikke fordi bakgrunnen er svart Ergo, ingen ramme Ergo, jo, ramme! 4. Det står ingenting i hånda og derfor er det ikke utydelig. Da er det bare litt krøll inne i hånda da? Nei, ikke noe krøll? Fortsatt 4/10? Nei, 3,5 fra meg. 8/10 fra meg edit: Den er ikke rød. Jeg aner ikke hva dere prater om. End of discussion! Endret 5. mai 2007 av chryzsh Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 LoL jeg mener at, det er ikke farlig hva en annen person synes om din avatar, det er ikke vits i å kritisere tilbake, gjør det bare værre, hva den personen synes er hva den personen synes... Finito okey? PS: Den var rød men ble fiksa Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) 1. Den sier at jeg er System of a Down fanDen sa ikke meg en dritt Det gjorde den, men du tør ikke innrømme det 2. Den er ikke rød Jo, det er den... Det er den ikke! Se screenshot nedenfor 3. Det er ramme, men den synes ikke fordi bakgrunnen er svart Ergo, ingen ramme Ergo, jo, ramme! 4. Det står ingenting i hånda og derfor er det ikke utydelig. Da er det bare litt krøll inne i hånda da? Nei, ikke noe krøll? Fortsatt 4/10? Nei, 3,5 fra meg. 8/10 fra meg 8544122[/snapback] Nå er den ikke rød lenger =) + SOAD FAn (SOAD Iconet... "Hallo'o" + Orginale Farger - Litt kjedelig (Burde ha "photoshoppa" in navnet ditt) 7/10 EDIT: Ellers så kunne du skrevet inn navnet SOAD som står for System of a Down så folk skjønner d litt mer =) Endret 5. mai 2007 av TeKoppen92 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tekoppen92 Avataren står flott til navnet. Det er noe rart med formen. Den er liksom avlang. Morsomt uansett, men du bør gjøre noe med formen 8/10 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 @Matias: Portrettbilde av Gandalv den Hvite, observerer effekter i bildet som tyder til at bildet er noe redigert - uansett til det bedre. Liker de delikate fargene og lyset godt, typisk valg til motivet. Størrelsen på bildet er ikke max, men det spiller ikke all verdens rolle. 9/10 Lenke til kommentar
superninja Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Heilt grei tegning av ei dame. Ingen ting spesielt ellers. 4/10 Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Litt rotete, men også litt kul. + fordi den passer til navnet 5/10 Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Litt rotete, men også litt kul.+ fordi den passer til navnet 5/10 8545485[/snapback] Bildet ditt var litt utydlig.. Er det en robot eller en slags flue monster? Hmmm Bildet er utydlig og passer ikke til nicket i det hele tatt, skjønner ikke hvorfor du har det... Eneste jeg gir pluss på er at jeg ser at det er en kropp! 3/10 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Eneste jeg finner bra med denne avataren er at den passer til navnet, ikke noe særlig mer. 3/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå