Lakus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 FroZZo: En eller annen mindre pen blondine med oppblåste mugger. I tillegg er jeg ingen fan av gult, enda mindre i form av bikinier. MINDRE PEN!!?!??!?!?! Det er Elisha Cuthbert det er snakk om her! Ta ett søk på Goodle etter hun og trekk tilbake det du sa!! Psss, det å si at hu ikke er pen er som å si at jorda ikke er rund! IKKE VURDER DETTE! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nuvel, søkte henne opp på google. Lignet ikke veldig på bildet i avataren. Hun var ikke *så* pen heller, helt grei liksom Kanskje bare ikke min type. Ikke vurder dette Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) HilRam Morsom, og fin stil over den. Vet ikke helt hvem Lyn Gordon-kisen er. Minus for mangel av ramme. Ellers ikke noe veldig spesielt egentlig. 6/10 Endret 3. mai 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
superninja Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fin avatar du hadde, Snikpellik. 9/10, fin ramme og god kvalitet. Likte den faktisk ganske godt! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dot Figur i dårlig kvalitet med leppemerke på rumpa. Står "kiss my ass" på siden. Ikke noe morsom, ikke bra kvalitet, ikke bra bilde. Rett og slett en dårlig avatar. Pluss for ramme, og at den er grei å kjenne igjen. (Altså, hvem andre vil ha en såpass stygg avatar?) 2/10 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hc Helt grei avatar, litt kjedelig etter min smak. Er ikke tilhenger av rammer, heller. : p 5/10. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nais avatar men den mangler ramme.. 6/10 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ramme ødelegger overgangen fra hvit til svart. Ikke vurder dette. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nuvel, søkte henne opp på google. Lignet ikke veldig på bildet i avataren. Hun var ikke *så* pen heller, helt grei liksom Kanskje bare ikke min type. Ikke vurder dette 8530354[/snapback] Må si meg enig der. Pen, men ikke min type.... Lakus, jorda er flat din tosk. Ikke vurder dette Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) WoWftw Yamaha, vel. Jeg et godt merke som produserer alt fra mopeder til høyttalere. Avataren er fin, men savner ramme. Dessuten bryter bakgrunnen på forumet og avatar. 5/10 "!#&(/%#%¤&/ da! Acolyt3 Fin avatar, fine kontraster og litt nyskapende. 7/10 Endret 3. mai 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
Namek Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ErikFN: Greit motiv. Bra med ramme. Minus for ehmm.. for avlang... rektangelaktig.. 6/11,5 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ramme ødelegger overgangen fra hvit til svart. Ikke vurder dette. 8531356[/snapback] Stemmer. Og i mitt tilfelle - man kan da ikke ramme inn verdensrommet! PS. Lyn Gordon er norsk for Flash Gordon. Han bare eier Buck Rogers noe så inderlig! IKKE VURDER DENNE Lenke til kommentar
superninja Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Syns den var ganske tøff 7/10 Laga ny i paint sida eg vart så nedargumentert Finne liksom aldri nokon eg lika, og Lakus er så egoistisk at han ikkje vil dele med meg. :\ Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Morsom og orginal, men litt rotete kanskje? 6/10 Min egen avatar er en min lille protest mot DMCA, AACS LA og annet ræl. Endret 3. mai 2007 av Langbein Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fin avatar du hadde, Snikpellik. 9/10, fin ramme og god kvalitet. Likte den faktisk ganske godt! 8530390[/snapback] Takk. Har tatt bildet selv. IKKE VURDER DENNE Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Men så dra til helvete med disse "IKKE VURDER DENNE" innleggene! Satan. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Acolyt3 Kule effekter, fine farger, grei kvalitet. Alt i et en veldig kul avatar som fortjener 8/10 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Langbein: artig avatar med helt greit fargebruk, litt kult med et budskap men skaff deg en ramme så blir den mye flottere med en gang. 6/10 Kontorstol: en artig rød katt. selv liker jeg ikke katter, men den var kul nok. stilig ramme hadde du og, men den hvite stripa kunne kanskje vært rød? 8/10 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Teletubbiekid: Svart/hvit bilde av en knudrete, stygg mann. Jeg er ikke noe glad i knudrete, stygge menner. Pluss for ramme og utførelse. 2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå