Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Acolyt3 har en stilfull avatar, med fin kontrastfølelse av sterk rødfarge og gråtoner. Litt for standar motiv. 6/10

Dot, dårlig kvalitet og prepubertalt budskap. 3/10

Flaringo, ekkel grønnfarge og kjedelig motiv. Falt dårlig i smak her. 4/10

Lenke til kommentar

(sorry for avatarklusset, men har laga en jeg vil beholde nå)

ErikFN

Bra kvalitet, merkelig oppløsning (kunne vært 80x80 for å få den mer sentrert f.eks), ingen ramme.

Fyr som røyker (REKLAME FOR RØYK!?!?! MINUS 10 PÅ STEDET!) i vest (?) og skjorte. Kan se ut som en mafiatype.

5/10

Lenke til kommentar

Tenkte meg at det kunne bli litt vanskelig for alle andre å forstå poenget med avataren min ja. Vel, om du ser litt nøye er det små tagger på den røde delen, som om noe var revet av den. Og det svarte er unverset, der de hvite prikkene selvfølgelig er stjerner. Teksten har liksom falt av. :ermm:

HOPP OVER MEG

Lenke til kommentar

Newt32:

Makan, hva skal jeg si på avateren din? De som ikke kjenner historien, forstår den ikke, men jeg kjenner historien. I tillegg til å ha et visst satirisk preg og stadig minne alle i OT-baren på gutten som er halvt demon, halvt engel og halvt menneske (ergo 3/2), er den også et godt eksempelt på dine gode avatarmakerskillZ med stor z. Flott gjennomført, fin ramme og fine farger. :wee:

10/10!

Lenke til kommentar
Regler:

Poster skal inneholde konstruktiv kritikk/tilbakemelding på den forrige avataren

Værsåsnill! xD Og du har vurdert meg før, jeg vet at du elsker Yoshi! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...