Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MeVoN: Kul logo egentlig, fett med ramme, og en fugl? Hehe, hvorfor det egentlig?

 

Hva synes dere om min avatar da?

8453275[/snapback]

badger, badger, badger, badger, badger, badger osv.

 

Dette er slikt som var morsomt for omtrent 5 år siden. Langt ifra tidløst. Hvit bakgrunn uten ramme skjærer mot bakgrunnen på forumet.

 

0/10

Lenke til kommentar
Det er faktisk Andreas045 sin tur g bli vurdert, da Acolyt3 hoppet over ham.

 

Andreas045:

Rimelig kjedelig, og lite inspirerende avatar, svart, med hvit skrift, og den er kornete. Få noe som fenger bedre, og noe som ser bedre ut.

 

2/10

8453658[/snapback]

Nei faktisk ikke siden han egentlig hoppet over snittleif. (noe jeg også gjorde :blush: )

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Andreas045

 

Fin avatar om du henger mye i spill forumet, men det passer ikke til resten av forumet 5/10

 

Voldsomt mye negativt som blir sagt her, kan vi ikke bare roe oss ned litt, og ikke ta det så personelig om noen ikke liker avataren din?

 

DOH, nå sletta jo moderator posten til Andreas045 da..

 

Får vel ta Kjeksokolade sin da:

 

Tøff avatar passer bra til foumets lyse bakgrunn

 

7/10

 

Moderator sletter mer mens jeg skriver :hrm:

 

Acolyt3 siden du er over meg:

 

Veldig tøff og mystiks avatar

 

9/10

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar

Ein del off-topic er sletta, skal du være med på leiken på du tåle steiken, om du ikkje kan ta kritikk frå andre kan du la være å poste.

 

--------------------------------

Ser dykk streken? Det er der dette tullballet sluttar.

 

For å bidra litt så kan eg vurdere Hellemyr: Må innrømme at den var litt keisam, ser ut som ein dorullmann og vart litt anonym utan fargar. :p

 

4/10

Lenke til kommentar
Ein del off-topic er sletta, skal du være med på leiken på du tåle steiken, om du ikkje kan ta kritikk frå andre kan du la være å poste.

 

--------------------------------

Ser dykk streken? Det er der dette tullballet sluttar.

 

For å bidra litt så kan eg vurdere Hellemyr: Må innrømme at den var litt keisam, ser ut som ein dorullmann og vart litt anonym utan fargar. :p

 

4/10

8453783[/snapback]

Zeph sin avatar er liksom bare Zeph sin avatar. Den er personlig, ikke noe for meget og veldig snill mot øynene. Alikevel syns jeg du kunne gjort litt mer ut av den..

 

8/10

Lenke til kommentar

Zeph: Egentlig ganske kul avatar, bedre enn mange andre jeg har sett.

 

8/10

 

 

SnittLeif: Hvis jeg skal være ærlig, så er det et utrolig stygt bilde. Får meg til å tenke at du er den grisenerden hver gang jeg ser brukernavnet ditt. Synes du heller kunne hatt bilde av noen pene personer.

 

1/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...