Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fnix: Hehe, dette her er "Få AVATAREN din vurdert", ikke nicket :p Og siden hcnielsen ikke fikk vurdert avataren sin så tar jeg begge to.

 

hcnielsen: Fint bilde som er enkelt å huske, fine farger og bra at du har ramme, men de pilene ødelegger en del.

8/10

 

Fnix: Kul alien type. Fin blåfarge, men bilde er litt ensformig. Du har heller ikke ramme, men alt i alt så er den ikke så verst.

6/10

 

Edit: Leif.

Endret av MeVoN
Lenke til kommentar

Aha, jeg som har bomma. :)

Får ta en liten revurdering siden poengscoren ikke stemmer overens med bare vurdering av avataren..

 

hcnielsen:

Dog noe gjelder: Men unik og gjenkjennelig avatar med ei dame som ser ut som kan brukes begge veier. (pilene) Ikke noen overlumping av sexapell fra dama. Freshe farger selv om jeg mener at blå og rosa ikke er komplementærfarger (eller komplimenterer hverandre så godt). Ved raske øyekast ser det ut som et copyright merke til venstre for pilene. 8/10

Lenke til kommentar

Kjekssjokolade

 

Har en avatar i svart/hvit og fine farger

bilde av deg selv med briller?

den fyller ikke ut 80x80, men den ville da heller ikke gitt den tåkete effekten på ansiktet som jeg synes var litt tøff.

 

Alt i alt dette er en lett avatar og huske og enkle farger 7/10

Lenke til kommentar

MaSo: Fint bilde av en hund med briller. Dette kunne fort blitt litt grått og trist, men den blåfargen i brillene retter opp i det. Den ekstra tykke rammen gjør også at avataren skiller seg litt ut dessuten synes jeg den var fin.

Alt i alt, en veldig kul avatar!

 

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...