Herpeederpee Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Newt32: Det er Høst fra Taake, neppe en Jesus - for å si det sånn. =) edge: Nordlys, mørk og fin - 9/10. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Var det ikke min tur? :---(( Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Unge herr Vetle har en meget fin avatar, som gjør at jeg kjenner ham igjen. Shadow er kul. Fargene er fine, og rammen passer godt. Og, Zeromac er tilbake, yaywoo. Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Northgarden: Bilde passer kjempebra til navnet ditt.. Men det gammle er mer gjenkjennelig for deg.. -1 fordi den andre er bedre:P 9/10 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 hcnielsen: Avansert og vanskelig å huske. Minner mest om nilsen men ser ut til å være initialer for noe, og virker lite kreativt. Ikke stor bokstav. Men unik og gjenkjennelig avatar med ei dame som ser ut som kan brukes begge veier. 5/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Fnix: Hehe, dette her er "Få AVATAREN din vurdert", ikke nicket Og siden hcnielsen ikke fikk vurdert avataren sin så tar jeg begge to. hcnielsen: Fint bilde som er enkelt å huske, fine farger og bra at du har ramme, men de pilene ødelegger en del. 8/10 Fnix: Kul alien type. Fin blåfarge, men bilde er litt ensformig. Du har heller ikke ramme, men alt i alt så er den ikke så verst. 6/10 Edit: Leif. Endret 10. april 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Aha, jeg som har bomma. Får ta en liten revurdering siden poengscoren ikke stemmer overens med bare vurdering av avataren.. hcnielsen: Dog noe gjelder: Men unik og gjenkjennelig avatar med ei dame som ser ut som kan brukes begge veier. (pilene) Ikke noen overlumping av sexapell fra dama. Freshe farger selv om jeg mener at blå og rosa ikke er komplementærfarger (eller komplimenterer hverandre så godt). Ved raske øyekast ser det ut som et copyright merke til venstre for pilene. 8/10 Lenke til kommentar
Phallus_Impudicus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Fnix: Et alienhode fra en plakat hvor jointen mangler? Dessuten er det noe galt med det smilet - reptiler har ingen emosjonelle prosseser. Fargen er fin men det hjelper deg lite - du får null av meg. 0 / 10 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Phallus_Impudicus: Noen av de styggere avatarene jeg har sett her på forumet. Grell type, med skrift under. Du får pluss for ramme, men ikke stort mer. Sorry mate! 3/10 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Chris_LoX Genial! Morsom, har ramme og har bra komposisjon. Blir litt blass, men figuren litt mørk. 9/10 Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Snikpellik: Bilde av en Wii på mørk bakgrunn, helt grei. 5/10 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Thriven Synes avataren var mystisk og spennende. Minner meg om "De Dødes Tjern", men det trekker litt ned at jeg får en slags satan/death/doom/osv-metal assosiasjon(platecovre), også er den litt nøytral. Men pent med ramme, og en ikke overdådig avatar. Uheldigvis ikke noe man (iallefall ikke jeg) husker er en brukers avatar. 6/10 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kjekssjokolade Har en avatar i svart/hvit og fine farger bilde av deg selv med briller? den fyller ikke ut 80x80, men den ville da heller ikke gitt den tåkete effekten på ansiktet som jeg synes var litt tøff. Alt i alt dette er en lett avatar og huske og enkle farger 7/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 MaSo: Fint bilde av en hund med briller. Dette kunne fort blitt litt grått og trist, men den blåfargen i brillene retter opp i det. Den ekstra tykke rammen gjør også at avataren skiller seg litt ut dessuten synes jeg den var fin. Alt i alt, en veldig kul avatar! 9/10 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 MeVon: Kult, intenst bilde. Veldig bra fotografert. Digger det! 10/10. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Cuz: Dårlig kvalitet Ikke ramme Dårlig bilde altfor lite 1/10 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Acolyt3: +pene farger +fint snitt +blikkfang -noe uklar -hadde kanskje blitt bedre med en gjennomsiktig pixel mellom bilde og ramme? 8/10 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 stygg avatar 2/10 8360877[/snapback] Det er jo liksom meningen at du skal komme men en _konstruktiv_ kommentar da. Stygg din også ;-) Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dødskul avatar.. Arnold, lou og franco., I like it.. 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå