Mevon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Marius E: Veldig enkel og grei avatar av et glass med litt drikke i Likte den faktiske veldig godt selv om den er ganske kjedelig. Fint med gjennomsiktig bakgrunn og den skriker ikke etter oppmerksomhet. 8/10 Orresnei: Hmm, så jo ut som det var hvit bakgrunn da, men ser at den er gjennomsiktig nå ja. Endret 8. april 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 MeVoN ; Utrolig pen fugl, fine farger, bra kval og lett gjenkjennelig. Litt skummelt blikk bare : DD 10/10 sier eg Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 murderotica Fin avatar men skiller seg ikke ut... Men liker sånne solbriller 6/10 Lenke til kommentar
Phallus_Impudicus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bzerk1337: svart, og mye av det. pluss for dødninghode. 5 / 9 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Phallus: Sorry men jeg klarer ikke å se hva det der er. Bilde er for uskarpt å for lite. Men litt mystikk skader jo heller ikke da. 3/10 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Det er bilde av en sopp som ser ut som ett mannlig kjønnsorgan ... Sneerk: Kaker og kjeks kan være digg, så det er klart jeg liker figuren. Bildekvaliteten er dog ikke så bra at det gjør noe. Ikke så utrolig originalt heller, egentlig, men rammen gjør opp for det. 6/10 Redigert: Ønsker litt ordentlig vurdering, og ikke bare en slapp "tøff denna." Endret 9. april 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
nadge Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) joda duger dette da 6/10 litt artsy bizzarro..... minner meg litt om en av de derre robotene fra filmen robots.... kansje en twisted form av det .... klarer ikke helt komme fram til hva avataren skal forestille som sagt, men det er classy utført Endret 9. april 2007 av nadge Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) grats med medlemskap foresten, stå på er det bilde av deg? vertfall likte dne ikke - dårlig kvalitet - ramme + du har avatar + kommer ikke på noe mer sorry. 2/10 Endret 9. april 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tribal89 + Pentagram + Klar og fin + Rød bakgrunn 10/10 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Thriven har bilde av en kornete rock-dude (så langt jeg kan se), som helt klart hadde vært bedre om bakgrunnen var transparent, og om oppløsningen hadde vært riktig. Falt ikke helt i smak. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 NorthGarden En av de fineste avatarene her på forumet. Lekre farger, fin komposisjon og generelt sett sånne avatarer jeg liker. Den står også i stil med nicket. 10/10 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Northgarden : Avatar passer kanskje litt til nicket, men en smule kjedelig og upersonlig. 5\10 Edit: gaah, jeg er så treig! Snikpellik Vet ikke helt va denne avataren skal forestille, grei nok antar jeg. 6/10 Endret 9. april 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ErikFN: Bilde av en person som røyker. Vet ikke hvem personen er, men det så da litt stilig ut. Avataren din kledde 65x80, pluss for ramme også. Det som trekker ned er at jeg ikke vet hvem personene er og derfor seier det meg svært lite. 6/10 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Mevon: Greit bilde av en ørn med fine farger + ramme 8/10 Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Acolyt3: Skikkelig tøft bilde. Om det er random plukket fra nett e.l.: 7/10 Om du har laget det selv, eller ansiktet faktisk er ditt: 10/10! edit: Til nestemann: Avataren min er et ambigram( http://en.wikipedia.org/wiki/Ambigram ) av tallet 42( http://en.wikipedia.org/wiki/The_Answer_to..._and_Everything ). Fullstendig selvtegnet og digitalisert/stilisert. Edit igjen: Newt, "skyggen" er forsøk på vannspeiling, derfor det er en dårlig skygge.. Endret 9. april 2007 av toth Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 toth: Helt grei avatar som ikke skriker etter oppmerksomhet. Den føler heller ikke trangen til ramme. Eneste som trekker ned her er kvaliteten på skyggen. 8/10 Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Newt32 Liker avataren din veldig godt, tydelig bakgrunn og tydelig skrift Eneste som kanskje trekker ned bittelitt er at nicket ditt og avataren din passer ganske dårlig sammen. Men drit kul da! 8.5/10 Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bzerk1337 Ganske stilig! Synes det er litt abstrakt. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men det falt i smak! 8/10 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Thorvis har en finfin avatar med en mann og en mikrofon som motiv. Det er fine blånyanser i bildet, og en fin ramme 'stenger' det inne. Noe vanskelig å se hva det er med en gang, men det er et meget pent bilde. Fint! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 NorthGarden: En eng med masse solsikker. Greit nok, blir litt glad når jeg ser det. Kanskje den perfekte verden? Men ellers litt kjedelig og kanskje litt standar? 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå