Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Donald er bra. Grønn bakrunn er ikke så bra. 8/10.

Termometer: Er det Olav(f) Tufte du har på bildet?

7117533[/snapback]

Riktig riktig...

Så kommer vurderingen.

DNA, ny siden i morges, må bli vant til å kjenne den igjen men denne var også kul, fine farger og klart bilde. Men når ikke helt opp til bananen :S

7/10

Endret av Termometer
Lenke til kommentar

Termometer:

Ikke særlig lett å forstå seg på avataren din. Mannen er ikke særlig pen, og inntil i dag har jeg trodd at det var en stuper, men nå så jeg at han holder en hammer. Tynne mennesker er det nok av i historieboka mi, den avataren der er og blir ekkel.

Men fint med fin bakgrunn og ramme, som passer bra.

2/10

MobliKnut:

Haha, artig! :!: Kunne gjerne vært fargelagt. Jeg elsker søte pingviner!

Grei ramme og bakgrunn, passet fint til fargene i motivet. LIkte ikke helt at man ikke ser hva den holder i hånda.

8/10

Lenke til kommentar
Termometer:

Ikke særlig lett å forstå seg på avataren din. Mannen er ikke særlig pen, og inntil i dag har jeg trodd at det var en stuper, men nå så jeg at han holder en hammer. Tynne mennesker er det nok av i historieboka mi, den avataren der er og blir ekkel.

Men fint med fin bakgrunn og ramme, som passer bra.

2/10

MobliKnut:

Haha, artig! :!: Kunne gjerne vært fargelagt. Jeg elsker søte pingviner!

Grei ramme og bakgrunn, passet fint til fargene i motivet. LIkte ikke helt at man ikke ser hva den holder i hånda.

8/10

7120243[/snapback]

Vegard_, vil gjøre deg oppmerksom på at mannen veier "nesten" 100kg, så tynn er han vel strengt tatt ikke. Grunnen til at jeg har dette bildet er at jeg selv er roer og denne mannen er mitt store idol (sjekk tråd i sportsforumet) og på dette bildet viser han seriøs Farmer/Row power:)

Mobilknut: Artig avatar, pingviner er søte og morsome. Skulle hatt farger da :roll:

Men alikevell: 8/10 Sterkt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...