Thewiz Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 +ramme-ser ikke hva det er -ikke transparent. 3/10 8114931[/snapback] Før jeg vurder din; ikke transparent? Hvafan? Hva har det med saken å gjøre? Du ser ikke hva det er? Jaha, har du noen gang giddet å se litt lengere på den, istedet bare for å skrive en liiiite konstruktiv tilbakemelding? Latterkongen Fin animasjon. Skal mest sannsynlig forestille en krone, noe jeg forstår, siden brukernavnet er ''Latterkongen'' Grønn? Don't know what thats about. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 TheWiz: sinnsykt kul avatar! Den figuren (i hvertfall det det ser ut som hehe), er helt nydelig bra lagd 9/10 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Andy-Pandy: 8/10 Den minner meg om Patrick i klassen min. Patrick er fjong. Dessuten er pingviner ganske søte dyr. + for å ikke ha masse effekter og slitsomt dilldall. (Til mitt forsvar veit jeg ikke hva Linux er engang. ) Endret 9. mars 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Andy-Pandy:8/10 Den minner meg om Patrick i klassen min. Patrick er fjong. Dessuten er pingviner ganske søte dyr. + for å ikke ha masse effekter og slitsomt dilldall. 8115011[/snapback] Det er jo Linux merke *Gråter for at du tydeligvis ikke visste det* *Hopp over meg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Aidskake: Ei lita jente jeg ikke kjenner til. Kanskje litt dårlig oppløsning? Minus for ramme. Pene farger. 5/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 AgentP: En grei, fin og orginal avatar. Av de som ikke trenger ramme eller bagrunnsfarge. Virker som den er lett gjenkjennelig også. 10/10! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 @Thewiz Kul avatar. For de av dere som ikke vet det er det forresten Solid Snake fra Metal Gear Solid spillene han har avbildet Solid Snake er rå, den eneste som kommer i nærheten av å være like rå er Sam Fisher fra Splinter Cell. + for ramme 9/10 @Aidskake Søt lita jente ja... men vet ikke helt hva hun har med aidskake å gjøre. 4/10 @Newt32 Helt grei avatar. - Hadde vært enklere å huske om avataren hadde stått til navnet. - ikke ramme 5/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Appleseed: En slags robotfigur som jeg ikke har sett før. Ser jo litt kul ut. Pluss for en ramme og avrunding av kantene som skiller seg ut. Helt grei avatar. 6/10 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 MeVon ørna di er kul enda:p 8-9/10 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 En hårløs gorilla i bare undertøyet og dårlig oppløsning? Denne var ikke noe særlig. 2/10 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Sirslask: "Everyone else has had more sex than me. Ooohhh..." Anyway, fin mod av skjermbildet du har fikset. Ikke rart han ikke får noe når han bare bruker penger og tid på WoW. Ganske bra detaljert data med utstyr, og god bildekvalitet, pluss litt humor. 7.5/10 Redigert: Om min fremdeles er vanskelig å tyde, så anbefaler jeg dere å trykke på nederste linken i signaturen. Kan også legge til at blodet er svart/hvit, og at det faktisk er blod. Endret 10. mars 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Cutthroat Bill Hadde ikke du en annen i samme sjanger før? Mener å huske at den var tøffere Synes også at den hadde vært bedre uten den skyggeeffekten, eller muligens med lavere opacity på skyggen. Når jeg sitter på laptopen blir den veldig mørk, så det ser bare ut som en tjukk strek. 8/10 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Negotiation; Che er ikke kul. Får virkelig ikke du er en av de "jeg har han på t-skjorta fordi han ser stilig ut"-typene. 2/10 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Negotiation Ernesto Guevara de la Serna, er jo alltid en sikker vinner. En kontroversiell frihetskjemper som har fostret utallige off-topic diskusjoner. Dog er bilde av han blitt litt oppbrukt i dag. Men synes den passer fint som avatar. 8/10 viva la revolution! Edit: Curses... Endret 10. mars 2007 av Sneerk Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) daffylaffy: Stor stygg halvnaken muskelfyr i svart-hvitt uten ramme. Kan det bli stort verre? Ikke min smak 1/10 -------------------- iMono: Bilde fra mediamonkey? Bruker ikke det programmet selv, men det er sikkert bra. Helt greit bilde. Kanskje litt grått og trist, men den oransje "Play" knappen frisker opp. Litt utydelig skrift, men den er absolutt leselig. Litt uvanlig avatar som er lett og kjenne igjen, pluss for det. Hadde nok vert bedre med ramme siden overgangene på sidene av bildet er litt brå. Alt i alt en bra avatar 8/10 Har vist blitt slettet et par innlegg siden sist ser jeg... Endret 10. mars 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 MeVoN: Kul ørn, lett å kjenne igjen 7/10 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Real Madrid logoen er jo i og for seg en meget fin logo, men synes denne var litt liten, og i dårlig oppløsning. blir 7/10 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 macgyver svart hvit ramme tekst ca 6/10 Lenke til kommentar
@ir Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 TRibal89: Svart og rød + Transparent + Stjerne + 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå