Sirslask Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Deg selv i avatar? Synd vi ikke vurder personen i avataren -Litt for lyst +Svart/hvis som passer til mørket det hadde passet med en liten ramme eller lignende siden overgangen til bakrunden er litt iriterende der kanten ikke er helt svart 7/10 fordi den ellers er bra Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Sirslask: Kul kanin fra en kul "musikkvideo". Du har fiksa litt på den selv ser jeg ved å plassere mus, tastatur og noe annet jeg ikke er helt sikker på hva er ved siden av han, ser kult ut det. Den er lett og kjenne igjen, har god kvalitet og ikke minst ramme. En av de bedre synes jeg 9/10 Endret 6. mars 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 MeVoN Kul ørn God kvalitet og fine farger.. Et eller annet minner meg om nicket ditt, men vet ikke hva +For ramme 8/10 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 kontorstol kul katt? eller en hund? kul uansett 7/10 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 daffylaffy: dårlig motiv, dårlig kvalitet - 3/10 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En av de bedre jeg har sett på humorfronten her! Bildet passer til teksten bak, og det fikk meg til å trekke litt på smilebåndene. Grei ramme og fin kvalitet! Mangler originalitet og det lille ekstra! 8/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Chris_LoX: Vet ikke helt hva det er... en bæsj som sier "Oh yeah!". Kul er den i hvert fall + for ramme 8/10 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ramme Kul figur 10/10 (kan noen fikse en ramme til meg?) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg kan! (hopp over meg) EDIT: her! Endret 6. mars 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ramme = Paint! ;p *Ikke vurder meg* Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jokkulf, Tror det er en av karakterene på en animasjons serie som gikk på nrk ellerno. Uansett er fyren ganske stygg men det er vel også meninga. Den passer greit som avatar og + for ramme. 6 / 10 Endret 6. mars 2007 av Sneerk Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sneerk - Grei nok, ser dog litt vidstrukket ut. Kakemonsteret er jo en kjent klassiker, så det blir pluss for originalitet. 6/10 Forøvrig kan jeg opplyse at Jokkulfs avatar er fra "Slipp Jimmy Fri". Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Stikk-kont@kten Du får minus for ramme Du får også minus for for tjukk ramme Du får pluss for deilig motiv Det virker litt psyceldellisk på en måte Fjern rammen, å kom tilbake senere 6/10(ja den ramma ødela mye for deg her) Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 *ikke vurder meg* hva er egentlig dealen med ramme? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tja, si det. Noen mener det må være ramme på, mens andre mener det ikke burde være det. Selv mener jeg det burde være ramme, særlig på firkantede motiver i .jpg format. Unntak er runde figurer i .gif. Men hey, det er min menig. Jeg kan gjerne bli vurdert ... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kjekssjokolade + Går i ett med bakgrunn + Kult motiv + Enkelt og greit 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Aqidon synes ikke noe spesielt om den egentlig. mener den hadde blitt bedre med en svart ramme. teksten ser litt uklar ut. 4/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 KRAFortune: Ser ikke hva det der er. For meg er det bare en mørk og rar avatar, dessverre. 2/10 Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 en ørn kongeørn kanskje ? 5/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Akan: Ser ut som en arrancar fra Bleach. Husker den godt. Den har ikke så god kvalitet tho, og jeg tror den hadde vært bedre med 80x80 pixler + ramme. 3/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå