xD^^ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Rockey er råkul, og det er ofte avaterene til fUzZy^ også. Må si at jeg liker måten du kombinerer fargene i avataren og fargene i signaturen. Flott. Du har aldri hatt en permanent avatar, så lenge jeg kan huske, så det at du bytter ofte er ikke noe problem. Fin-fin avatar. Helt klart akseptert. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 NorthGarden: Flotte farger og flott bilde som matcher navnet ditt. + for ramme. Denne burde du beholde, fordi den er lett å huske og se at det er deg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 trevakt: Morsomt bilde, men er litt mye kaos syns jeg.. fargene flyter og i hverandre, men et monster er tross alt et monster Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Eneste her inne med piggtråd, såvidt jeg vet. Flott motiv. Terningkast 5(-). Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Trevakt: Jeg elsker Monty Python! 10/10 Rippo: To grådig søte figurer som gjør meg glad på morgenkvisten =) 7/10. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Bilde av seg selv er tøft, men det var litt mørkt.. 7/10! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Flåklypa GP er genialt, Ludvig er kanskje den morsomte og koseligste figuren i filmen! "AU! Det var vondt, det. Har aldri hatt så vondt før. Går det an å ha så vondt' a?" Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jesper Karsrud: Kul avatar som skiller seg litt ut. Vil tro den er ganske lett og kjenne igjen også. + For fin speileffekt. Hadde kanskje vert bedre med ramme? Eller gjennomsiktig bakgrunn? 7,5/10 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Se som ørnen...fint bilde, god kvalitet, noe amerikansk nasjonalisme feeling til det men tviler på at det var målet. 8/10 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Uchiha Itachi: 8/10: Morsom sak med fin "crop". Man setter fantasien i sving for å tenke seg til hva som skjer. Veldig pene farger. Prøv kanskje med 1px luft mellom ramme og bildet? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Cyclo: Har kanskje en dypere mening, men for meg er det bare en samling intetsigende oppblåste pixler :/ 2/10 (poeng for min eventuelle uvitenhet) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 oml litt kjedli spør du meg, speedometer? som står stille pluss at det er dradd? + for at det er lett og legge merke til 5/10 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Daffy; Herlig sex appeal på avataren, ett ekte hunk! - For selve oppløsningen. 8 / 10. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 J@cob, minus fem for ikke å oppdage at "hunk" er Arnold. Så får du fem for fugleblikket, men kanskje utstyre fuggeln med monokkel Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 PencilCase godt å se at du har den gode gamle tilbake. Siden jeg aldri har sett noe bilde av deg eller har noe inntrykk av hvordan du ser ut, synes jeg den avataren karakteriserer deg. Jeg kan forestille meg Rowan Atikson si ordet "Pencil Case" Karakter: 7/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 trevakt: Du har en avatar som skiller seg veldig mye ut fra resten. I starten likte jeg den ikke noe serlig, men etter hvert som jeg har blitt mer vandt til den så er den egentlig helt grei. +Ramme +Lett gjenkjennelig -Litt for fargesprakende 7,5/10 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 MeVon kul ørn? litt skummelt blikk akkså 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 daffylaffy, helt Arnold, I'll be back and so on Minus for å kutte sveisen på hunken, så da blir det; 8/10 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 PencilCase: Pluss: - Rowan Atkinson - attpåtil i rollen som SorteOrm under krigen - genial positur - passer perfekt med nicket - (elsker ordspillet) Minus: -ingen Absolutt en klar 10'er ! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 PencilCase. Siden du har brukt den avatar fast uten å vike får du pluss for det. Selv om jeg ikke har sett akkurat den scenen så er blackadder hysterisk og avataren legger ikke demper på det. 8.5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå