Kontorstol Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ståle Jeg personlig liker firefox bedre enn opera, men opera er bedre enn IE og det er da bra. Jeg liker liker veldig godt at avataren din skifter og jeg lurer på hvordan du får det til uten animasjon Men når det gjelder hattene er det noe som trekker en del ned... *Det er ikke skygge av hattene *En del av hattene er rett og slett stygge +For god kvalitet 7/10 Lenke til kommentar
-mads Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Kontorstol + Lett gjenkjennelig, morsomt bilde - Vet ikke helt, ett eller annet som ikke stemmer helt... =9/10 Endret 19. februar 2007 av -->MaDs<-- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 -->MaDs<--: Hvem er det? Ingen ramme. Litt dårlig kvalitet. 4/10 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 StigF Grei nok, litt kjedelig. Merkelig format .. 5/10 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Stikk Veldig rotete avatar, uten ramme! 3/10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Negotation: Litt artig avatar, men også litt kjedelig. Husker deg fortsatt for den gamle du hadde 5/10 Lenke til kommentar
hauska Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 -Luffe: Kjempe søt, jeg elsker Bamse! Fint med ramme Bamse og Ole Brumm er favorittene 9/10 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Moone, du får også en 9/10 score - av meg. Veldig fint bilde av et fint moti, flotte farger, skarphet, ramme, osv. Tatt fra W.h.i.t.c.h.-serien? Det eneste som trekker ned er at bildet ikke er i full størrelse, men for all del, det kan jo også være en positiv ting. + at serien ikke interesserer meg all verden (hvis det er den serien jeg tror bildet er fra... om ikke så er det en serie jeg ikke kjenner til ) (NB! - meget subjektivt). Edit: Mmh, likte tilbakemeldingen min veldig godt; følte meg veldig truffet på alle vis. Fin side! Endret 19. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Motoko - passer på en måte til brukernavnet, av en eller annen grunn. Høres, 'tegneserisk' ut, og det avataren er helt klart fra en eller annen tegneserie. Helt OK, kunne gjerne hatt ramme, men den er akseptert. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Stilige farger og passer til navnet, du skulle ikke ha det bildet stor størrelse? 10/10 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Stilig nerdekanin Er den ikke fra den flashfilmen som heter noe sånt som "Everyone has had more sex than me"? Uansett, veldig bra flash, og dermed også bra avatar. Eneste jeg ikke liker med den er at PC-tingene er av litt dårligere kvalitet/ser litt redigert ut, sammenlignet med kaninen. 9/10 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Liker det at blodet og øynene er det eneste med farge! Fin ramme, skarp og fin animefigur! Eneste minus er min personlige smak mot anime Så det blir 8/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Thappaz Skumle fyrer, kan vel si litt av hvert.. *Framme til venstre: Så veldig ond og lite behersket ut *Midt på: Han så ganske ond ut og det så ut som han nettopp hadde sett en feit blotter *Bake til venstre: Ligner på en (jente) som gikk i klassen min før (skal ikke nevne navn) *Bake til høyre: Så ut som en katt, men ganske skremmende Kul skrift men det hadde vært mye kulere om nicket ditt stod der i stedet... +For ramme 7/10 Edit: Skrivefeil Endret 19. februar 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) kontorstol + fine farger + en katt + lett å gjennkjenne - sett den litt for mye her inne ^^ 8/10 EIDT: nei 9/10 + for nice ramme (: Endret 22. februar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
@ir Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 redblic: Happy tree friends! Vel, denne tegnserien er helt topp, og faller særlig i smak for min humor - noe som automatisk gir din avatar høy poengsum 8/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Atir: En tegning som ikke sier meg særlig mye bortsett fra at det minner meg om pokemon. Trolig en japansk tegneserie. +for god kvalitet og størrelse 5/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Joachim Nielsen bilde. Fra en av filmene eller noe. Jeg husker ikke hvilken Nielsen det var, ikke han som døde. ikke jokke og valerntirnerene. men nok om det ... Poenget var at den matcher navnet på en måte som de som forstår det, liker litt påen måte Den ser ikke bra ut. Ikke ramme, og stygg kant. + for transparent(eller hva det heter? ) Du burde gjøre noe med den, men før det ..: 3/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Joachim Nielsen bilde. Fra en av filmene eller noe. Jeg husker ikke hvilken Nielsen det var, ikke han som døde. ikke jokke og valerntirnerene. men nok om det ... Poenget var at den matcher navnet på en måte som de som forstår det, liker litt påen måte Den ser ikke bra ut. Ikke ramme, og stygg kant. + for transparent(eller hva det heter? ) Du burde gjøre noe med den, men før det ..: 3/10 8004484[/snapback] Det er et bilde fra Filmen "Slipp Jimmy Fri" av Christopher Nielsen (manusforfatter og regissør) Christopher er broren til Joachim Nielsen som døde av overdose. Nok om det. Trevakt: Vet ikke helt hva monsteret er? :S monsterbedriften? den er litt kul og fantasifull noe som passer deg, men har blitt litt lei av den 6/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 det er kult å ha samme avatar lenge Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jokkulf hehe, joda, morsom avatar.Husker ikke helt hvor jeg har den personen fra, men har sett den før. Ikke gjennomsiktig bakgrunn, ei heller ramme trekker ned. Heller ikke helt god oppløsning. 6/10 for ganske god kvalitet ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå