Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere trenger ikke forklare hva avataren er, og dermed gi karakter. Det sier ingen ting. Tenk litt før dere skriver, tullinger.

7971834[/snapback]

Tenk litt før du poster uten å vurdere avataren til brukeren over, tulling.

 

Synes det er teit å ha et monster med 20 øyner som avatar. Jeg aner ikke hva det skal forestille, og det ser bare teit ut. Forbinder det ikke med noe, fordi jeg aldri har sett det før. Passer dårlig til brukernavnet.

 

Fin kvalitet gir ett poeng, men resten gir 0.

 

1 + 0 = 1 poeng av 10.

 

1/10 til trevakts avatar.

Lenke til kommentar
Dere trenger ikke forklare hva avataren er, og dermed gi karakter. Det sier ingen ting. Tenk litt før dere skriver, tullinger.

7971834[/snapback]

 

Du klarer tydeligvis ikke å få med en vurdering i en post heller..

 

Det er ikke alltid det er noe spesielt å si noe om en avatar. så du mener det er bedre å lyve for å så skrive en karakter?..

Lenke til kommentar
Dere trenger ikke forklare hva avataren er, og dermed gi karakter. Det sier ingen ting. Tenk litt før dere skriver, tullinger.

7971834[/snapback]

Tenk litt før du poster uten å vurdere avataren til brukeren over, tulling.

 

Synes det er teit å ha et monster med 20 øyner som avatar. Jeg aner ikke hva det skal forestille, og det ser bare teit ut. Forbinder det ikke med noe, fordi jeg aldri har sett det før. Passer dårlig til brukernavnet.

 

Fin kvalitet gir ett poeng, men resten gir 0.

 

1 + 0 = 1 poeng av 10.

 

1/10 til trevakts avatar.

7971850[/snapback]

oo00OOOOOO :lol:

Valeur: han prøver bare å gjøre denne tråden og mer nyttig. Og avataren hans slår også helt klart din. Der virker som du bryr deg 0 om å vurdere, du ønsker bare å bli vurdert.

Lenke til kommentar
Dere trenger ikke forklare hva avataren er, og dermed gi karakter. Det sier ingen ting. Tenk litt før dere skriver, tullinger.

7971834[/snapback]

 

Du klarer tydeligvis ikke å få med en vurdering i en post heller..

 

Det er ikke alltid det er noe spesielt å si noe om en avatar. så du mener det er bedre å lyve for å så skrive en karakter?..

7971854[/snapback]

Trevakt har gitt de beste vurderingene i denne tråden, se litt på hans, så kan så se at men ikke trenger å lyve for selv de mest uineresange avatarene. Som f.eks din :whistle:

Lenke til kommentar
oo00OOOOOO :lol:

Valeur: han prøver bare å gjøre denne tråden og mer nyttig. Og avataren hans slår også helt klart din. Der virker som du bryr deg 0 om å vurdere, du ønsker bare å bli vurdert.

7971919[/snapback]

Hva mente du med det?

 

*Ikke vurder meg. Ta jokkulf først*

7971946[/snapback]

dobbelt-tulling :!:

Jeg skjønte hva han mente

Lenke til kommentar

Jeg ønsker at alle skal få en vurdering som er litt mer interesang en "han fra flåklypa 7/10" eller "en ting som jeg ikke vet hva er 10/10". Det vet du. la oss fortsette.

 

MarthinF neste til å bli vurdert.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker at alle skal få en vurdering som er litt mer interesang en "han fra flåklypa 7/10" eller "en ting som jeg ikke vet hva er 10/10". Det vet du. la oss fortsette.

 

MarthinF neste til å bli vurdert.

7971999[/snapback]

Det er bedre med en vurdering, enn et totalt meningløst innlegg,

 

MartinF

 

Doug er tøff. Folk vet hvem han er, og er kjent. Kunne ha passet bedre til brukernavnet, men..

 

7/10.

 

Fornøyd, trevakt?

Lenke til kommentar

Bare et forslag her nå...

men jeg synes denne tråden burde stenges en liten stund nå.

 

De siste dagene, ukene har det vært VELDIG mye dårlig kommentering og OT. Det jeg har fått med meg er at trevakt og Latterkongen (ihvertfall) poster veldig mye, og avogtil uten å gi en god tilbakemelding. Også kommentere den samme personen flere ganger.

 

Hvis man poster flere ganger, er det for å få et ANNET synspunkt, fra en annen person, en annen vinkel. Ikke for å få det samme svaret.

 

Dette gjelder ikke bare trevakt og Latterkongen.

 

(!)

 

Jeg synes at selv om det er OT bør man kunne gi en tilbake melding.

Og selv vet ikke jeg hvem som skal kommenteres til enhver tid!

Så jeg kommenterer hc sin:

- Lite og utydelig.

- svart/hvitt passer ikke til alle bilder

 

1/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...