Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Atir_

Har alltid likt den avataren, men det trekker ned at den er fra Naruto.

 

PencilCase

Du skulle aldrig ha byttet fra den avataren alle forbinner med deg, Black Adder i sesong 4.

Men du valgte en kar med stil, Ian Anderson, dog ikke et bilde fra hans glansperiode. Men Ian Anderson likefult.

 

EDIT:

Sirslask:

Redigert Everone Else Has Had More Sex Than Me, avatar, tenker på sangen når jeg ser den, skjønner ironien med avataren, det er kaninen, bare i nerd outfit som godt kan være grunnen til at den ikke har fått noe sex i det hele tatt. Men jeg liker ikke redigeringen.

 

5/10

7936252[/snapback]

 

 

PencilCase:

likte den gamle avataren din mye bedre. Black Adder er fenemenalt, og det var avataren din også.

 

Kjekssjokolade:

Stilig, men litt for mye spary i pannen kanskje

+ for at den er gjennomsiktig :p

+ for at jeg kjenner deg igjen på den

 

7/10

7942280[/snapback]

 

Det er min mening med avataren å gi utrykk for hvem jeg egentlig er. Det første året på forumet var jeg opptatt av å vekke oppsikt, og det har jeg klart (til noen moderatorers irritasjon :p ). Nå har tiden kommet for å vise enda tydeligere hvem "jeg" er via avatar, uten å måtte "skrike" på oppmerksomheten.

 

Det er riktig at godeste Ian anderson var tøffere i sin ungdom, men slik som bildet viser nå passer det min tilstand bedre. Jeg mener også at det bør være sammenheng mellom sign, avatar og brukernavn, og der fraviker jeg ikke uttrykket mitt.

 

StigF har fremdeles en skremmende barnetvliknende bamse som avatar, og jeg liker slike skremsler .... :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...