Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker den avataren din akan.

Vet ikke hvorfor, men den fenger meg veldig, så er det jo det at jeg er svak for anime. Klarer ikke komme på hvor den er i fra (irriterende), men den er klar, og black and white.

 

9/10 :)

 

Edit:

kan noen hjelpe meg med å gjøre avataren min helt smooth med forumsiden. Altså, at det ikke er noe fargeforskjell, slik det er nå.

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vel vel mastergamer. Avataren er ganske fin, men det er bare det at jeg må hive på meg lorgnetten for å se hva den egentlig er. Etter man får øye på hva det er, så er den effektfull.

 

6/10.

Lenke til kommentar

PencilCase har uheldigvis skiftet avatar, noe som er meget synd, siden den forrige avataren din var meget pen.

Denne avataren er ikke stygg, men den passer liksom ikke til han. Jeg forbinder den ikke med brukernavnet PencilCase.

Hvis man ser bort i fra at det er du som har den, så er den helt OK. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

PencilCase:

 

- Savner den gamle avataren din.

- Ikke ramme.

- Litt morsom

 

4/10

 

EDIT:

 

NorthGarden:

 

+ Blå

+Navnet dit

+Har alltid likt avataren din.

 

10/10

Endret av Slettet-yzDjfSSl
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

StigF, meget bra avatar. Minner meg om traumatisk "dårlige" Norske barnetveminner. "Men likevel har din egen fortid gjort deg til den du har blitt" Romsterer rundt i skuffer og skap etter teddybjørnen min, for å gi han en herlig omgang :p

 

Full pott :w00t:

 

Edit: Hopp over mitt innlegg :hrm:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Atir_

Har alltid likt den avataren, men det trekker ned at den er fra Naruto.

 

PencilCase

Du skulle aldrig ha byttet fra den avataren alle forbinner med deg, Black Adder i sesong 4.

Men du valgte en kar med stil, Ian Anderson, dog ikke et bilde fra hans glansperiode. Men Ian Anderson likefult.

 

EDIT:

Sirslask:

Redigert Everone Else Has Had More Sex Than Me, avatar, tenker på sangen når jeg ser den, skjønner ironien med avataren, det er kaninen, bare i nerd outfit som godt kan være grunnen til at den ikke har fått noe sex i det hele tatt. Men jeg liker ikke redigeringen.

 

5/10

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...