Abnegation Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 espeNaldoZ Fin rød sykkel, en kamerat av meg har en helt makan Tror jeg.. Bildet derimot blir litt kjedelig, dårlig komprimert og minus for ikke transparent bakgrunn. Så alt i alt, 3/10 Men sykkelen i seg selv er fet da Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 enig. Der er en damn shame 7866680[/snapback] jeg syns avateren din er helrå jeg , god kvalitet, fargene passer til signaturen, og det monsteret ser litt skremmende ut , men får meg syns jeg at det er alt for mange øyne (ikke vondt ment) så det blir nok "bare" 9/10 Lenke til kommentar
@ir Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) mastergamer : Deg (?) som sitter på en bærbar. Fint med en personlig avatar, som er lett å kjenne i gjen. Men det er samtidig litt kjedelig, og litt uskarpt. 4/10 BTW: Vurderer å bytte avatar (ja, igjen ) til bildet under. Hva synes dere? Den er egentegnet på flash, et bilde av en rød kirby som rir på yoshi. Burde jeg bytte? Endret 4. februar 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
hauska Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg liker den du har nå, men den du ville bytte til var bedre. Den du har nå: 8/10 Den du vil bytte til: 9/10 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg likte ikke avataren til Moone. Ikke noe videre pent eller tøft bilde. 2/10 PS: Det er opptil enhver å vurdere, selv om trevakt kanskje synes avataren sin er dødsfet, så betyr det ikke at vi andre gjør det. (Ad-block mindre pene avatarer for the win) Endret 4. februar 2007 av Zythius Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Zythius, Fargene matcher ikke helt, men hesten er stilig 6/10:) Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Supremacy: Artig ekorn, kanskje fra en film eller noe? Lett å se på, enkelt å kjenne igjen. 7/10 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Avatar med redhot chilli peppers. Sir vel sitt? :!: 7/10 Endret 4. februar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 MaSo Tøff and, genialt med afro. 9/10 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Stilig, dog uklar men men Det er fra et spill, jeg husker ikke navnet 8/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Slettet en haug av innlegg som ikke hørte hjemme i denne tråden. Denne tråden er laget for at man skal få vurdert avataren sin. Det betyr at andre brukere vurderer den. Disse vurderingene kan både være positive og negative. Om man kun har lyst på poisitive vurderinger får man finne det et annet sted, da slikt kun eksisterer i et utopi. Neste gang tråden går off-topic og avsporer så kraftig som nå vil det bli delt ut advarsler, og tråden vil i ekstreme tilfeller stenges. SirSlaks: Stilig kanin-avatar i en blanding av svart/hvitt og farger. Den har en tydelig ramme som avgrenser avataren og er ganske så stilig. Kaninen er lett å huske, og trekker svært opp. 9/10 Snorre Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Snorre: Once again, Link, geniale sverdmannen. For øyeblikket er man hyppere enn noensinne på Wii og Twilight, så da blir det 10/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Killerquo: Enkel og grei. Ganske stilig egentlig, spesiell og enkel å kjenne igjen. Var kanskje litt for mye svart på den synes jeg. Og kanskje litt kjedelig men alt i alt veldig bra. 8/10 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Stilig, dog uklar men menDet er fra et spill, jeg husker ikke navnet 8/10 7869032[/snapback] det er Snake fra Metal Gear Solid serien On Topic: MeVoN: en kul ørn, de er drapsmaskiner og det liker jeg , god kvalitet trekker opp, minus for at den var zooma for nærme på ørnen. 7/10 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 MeVon: Veldig fin avatar. Ganske særegen, men likevel veldig appelerende og frisk. En av de bedre avatarene uten tvil. 8/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Randy Sledgehammer Litt kul, minner meg om ringenes herre 6/10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Du har fremdeles ikke byttet ut katten din mot en über kontorstol? 2/10 Et forslag: Endret 4. februar 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ståle: Avataren di er hipp, men den mangler en viss scphaahet Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 MeVon: Veldig fin avatar. Ganske særegen, men likevel veldig appelerende og frisk. En av de bedre avatarene uten tvil. 8/10 7869698[/snapback] jeg vurderte mevon leeenge før deg din JÆVEL! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ståle: Avataren di er hipp, men den mangler en viss scphaahet 7870911[/snapback] drit i å spam med slikt tullball Det ødelegger tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå