Solid Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 ekwathne Oldschool gaming er kos. Avataren er fin og har ramme, har klare farger og fint fokus. 9.5/10 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Okei da, den er pen. Ikke skummel, men den er litt, mørk, som gjør at den blir interessant. Blir vel en nier. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Din er enkel men ikke så veldig cool. (vet forresten at min er dum og ser homo ut, men jeg fant ikke noen bedre avaterer av Jim Morrison, please finn en til meg ) Lenke til kommentar
@ir Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Compsognathus: Et menneske jeg forbinder min gamle lærer med. :!: Vel, kjedelige farger må jeg si. Og du kunna ha lagt på ramme? 3/10 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Atir_ Er det en ting jeg ikke liker, er det Naruto. Sorry, men jeg har alltid synes det har sugd og at det er teit. Men du får et pluss for at du har ramme, og fordi du virker grei. 2/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Aylars: Fint med litt gress på forumet. 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 fLeReK: Genial Dissing av HP 7\10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Göncz: En hånd hvor alle fingrene står opp unntatt en. Ganske kjedelig egentlig. Ikke mange farger. Hadde vert mye bedre viss du hadde hatt gjennomsiktig bakgrunn. Jeg hadde sikkert likt den bedre viss jeg hadde vist hva tegnet betydde også. Viss det betyr noe da. 4/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det betyr: Two in the pinky, one in the stinky ...om du tok den. Ganske grei avatar på MeVon, klart bilde av en ørn. 6\10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Goncz Tøff avatar, simpel og enkel. Litt dårlig komprimert, og minus for ikke ramme. 3/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Zeromac: + 80x80 + Ramme + Kvalitet + Pene farger som passer sammen + Den avataren jeg forbinner med deg 10/10 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Demon From Heaven +Morsom +Lett å kjenne igjen +For fine farger -for ikke ramme 8/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Avataren til Newt egner seg ikke med ramme, vil jeg tro. Men men, får vurdere Slasken, jeg da. Pluss Søt kanin Elektonikk med i bildet Fine farger Bra kvalitet Ramme 80x80 Minus Kaninen ser lei seg ut 9/10, flott avatar. Men minus for at kaninen ser lei seg ut! Endret 3. februar 2007 av Zeromac Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kaninen skal se lei seg ut, http://www.albinoblacksheep.com/flash/bunny.php Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Sirslask: Slightly modifisert av avataren fra "Everyone else has had more sex than me" 7/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det var f*en meg min tur. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Zeromac Fint og klart bilde av han Shadow eller noe, fra Sonic spillene. Fin og liten ramme som ikke synes, men gir øyenene den avsperringen fra alt runt, som bildet trenger å ikke ha. Den er fin. Når det var jul, hadde han en julenisselue på, som var helt i samme stil. pga den (selvom den ikke er her nå) trekker den opp. - for at den ikke sier så mye den avataren - for at avatarer er ofte for at man skal huske brukeren, slik at man vet hvem som skriver. Din er lett å glemme. Karakter: Endret 3. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
haakie Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 ZeromacFint og klart bilde av han Shadow eller noe, fra Sonic spillene. Fin og liten ramme som ikke synes, men gir øyenene den avsperringen fra alt runt, som bildet trenger å ikke ha. Den er fin. Når det var jul, hadde han en julenisselue på, som var helt i samme stil. pga den (selvom den ikke er her nå) trekker den opp. - for at den ikke sier så mye den avataren - for at avatarer er ofte for at man skal huske brukeren, slik at man vet hvem som skriver. Din er lett å glemme. Karakter: 7866071[/snapback] Trevakt; Tydelig at du er en av de som aldri leverte tilbake Monsterbedriften etter du leide den. Liker ikke den avataren, stygt lite monster med en hjerne eller to her og der, ser ikke så bra ut. Liker heller ikke fargene. 1/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 haakie Hvorfor ha inter core 2 due ting til avatar?? Men veldig god kvalitet og fine farger ( ) 5/10 Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 haakie Hvorfor ha inter core 2 due ting til avatar?? Men veldig god kvalitet og fine farger ( ) 5/10 7866132[/snapback] Fin katte. Liker dem. Er det et røntgen bilde av ei. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå