Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Göncz: En hånd hvor alle fingrene står opp unntatt en. Ganske kjedelig egentlig. Ikke mange farger. Hadde vert mye bedre viss du hadde hatt gjennomsiktig bakgrunn. Jeg hadde sikkert likt den bedre viss jeg hadde vist hva tegnet betydde også. Viss det betyr noe da.

4/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Det betyr: Two in the pinky, one in the stinky :) ...om du tok den.

Ganske grei avatar på MeVon, klart bilde av en ørn. 6\10

Lenke til kommentar

Avataren til Newt egner seg ikke med ramme, vil jeg tro. Men men, får vurdere Slasken, jeg da.

Pluss

Søt kanin

Elektonikk med i bildet

Fine farger

Bra kvalitet

Ramme

80x80

Minus

Kaninen ser lei seg ut :(

9/10, flott avatar. Men minus for at kaninen ser lei seg ut!

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Zeromac

Fint og klart bilde av han Shadow eller noe, fra Sonic spillene. Fin og liten ramme som ikke synes, men gir øyenene den avsperringen fra alt runt, som bildet trenger å ikke ha. Den er fin. Når det var jul, hadde han en julenisselue på, som var helt i samme stil. pga den (selvom den ikke er her nå) trekker den opp.

- for at den ikke sier så mye den avataren

- for at avatarer er ofte for at man skal huske brukeren, slik at man vet hvem som skriver. Din er lett å glemme.

Karakter: :idea::idea::idea::idea:smileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.png

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Zeromac

Fint og klart bilde av han Shadow eller noe, fra Sonic spillene. Fin og liten ramme som ikke synes, men gir øyenene den avsperringen fra alt runt, som bildet trenger å ikke ha. Den er fin. Når det var jul, hadde han en julenisselue på, som var helt i samme stil. pga den (selvom den ikke er her nå) trekker den opp.

- for at den ikke sier så mye den avataren

- for at avatarer er ofte for at man skal huske brukeren, slik at man vet hvem som skriver. Din er lett å glemme.

Karakter: :idea:  :idea:  :idea:  :idea:smileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.png

7866071[/snapback]

Trevakt;

Tydelig at du er en av de som aldri leverte tilbake Monsterbedriften etter du leide den.

Liker ikke den avataren, stygt lite monster med en hjerne eller to her og der, ser ikke så bra ut. Liker heller ikke fargene.

1/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...