Killerquo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 DaXoN: Ei ugle? Den så iallfall sint ut, svart ramme. 9/10 fordi ugler er tøffe Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Killerquo Mystisk. Ren og enkel, pluss for det. 8/10 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Killerquo Mystisk. Ren og enkel, pluss for det. 8/10 7855177[/snapback] Aylars Trist tre Men eller's veldig fint på en spesiel måte 8/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 DaXoN: + 80x80 + Ramme + Kvalitet + Pen ugle og lett gjenkjennelig - Litt kjedelig 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Newt32 + litt humoristisk (håper det ) + enkelt laget, men fett + fine farger + lett å huske hvem du er, men før trodde jeg brukernavnet ditt var deam from heaven også. siden du begynte på en historie om det osv. annet: funker fint selvom den ikke har ramme. og størst størrelse 80x80 er bra på den. - for at den ikke matcher brukernavnet ditt. ingen ting å forbinde med heller. - som avatar er den ikke kul nok, egenetlig. selvom jeg liker den karakter: Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jokkulf Man som har kledde seg ut som dame? Ikke spesielt morsomt, og kan ikke akkurat si at det er noe jeg ville hatt som avatart :!: Dårlig kvalitet og kjedlige farger, og ramme mangler 1/10 Endret 2. februar 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kontorstol: Synes det er en rå katt og en rå ramme. Men blir litt ensformig i lengden. 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jokkuf, kontorstol, og kjempemage andre: dere gir ikke bra nok vurdering Ser dere ikke hvor lite interesant det er? Se på meg som ett godt eksempel Endret 2. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jokkuf, kontorstol, og kejenpemage andre: dere gir ikke bra nok vurdering. Ser dere ikke hvor lite interesant det er? Se på meg som ett godt eksempel ;D 7857719[/snapback] OVERSE MEG!! Skal ordne det Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jokkuf, kontorstol, og kjempemage andre: dere gir ikke bra nok vurdering Ser dere ikke hvor lite interesant det er? Se på meg som ett godt eksempel 7857719[/snapback] Skal tenke på det til neste gang Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 ååh. takk. Jeg føler at denne tråden blir helt ødelagt og meningsløs. virker som de fleste bryr seg mer om å bli vurdert, og det blir de selvom de bare skriver tre ord og to tall. som ett spill Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kontorstol: Synes det er en rå katt og en rå ramme. Men blir litt ensformig i lengden. 7/10 7857697[/snapback] Liker avataren din. Pluss for ramme. Tøff og sinna ugle, ganske litt for meget zoomet inn, slik at man bare ser en liten del av ansiktet, og ikke hele selve ugla. Tøff avatar, og bra kvalitet. [7/10] Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Artig lite dyr, som ser noe ukomfortabel ut. Klare farger og fin ramme. 8/10 Endret 2. februar 2007 av Uchiha Itachi Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Uchiha Itachi Fin avatar, liker det svakt røde, og den er fin og klar. Dessuten har den ramme, som er hawt. Litt minus for at jeg ikke liker manga-stilen eller noe i den duren. 7,5234325/10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 det heter anime +gress (setter grønnfarge på et ellers så blått forum ) + ramme + Jeg liker gress! 10/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ståle: Opera er greit nok, selv om jeg liker FF best men vi tar ikke den diskusjonen her. I starten likte jeg egentlig ikke at du skiftet avatar hver gang man refresher. Men det gjør at du blir lettere å kjenne igjen, vertfall for meg. Selve avataren er ganske kjedelig, en Opera logo med forskjellige hodeplagg. Likevel spesiell og spennende nok til å få: 8/10 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 MeVoN ei ørn som ser ein rett i auga på ein skummel måte 8/10 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 daffylaffy Ferrigno får alltid mine safter til å boble. 9 / 10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Glint Flott avatar med en alien(?) so holder en rosa gris. Gjennsomsiktig bakgrunn gir pluss. 10/10 denne avaren får full pott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå