Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Newt32

+ litt humoristisk (håper det :p)

+ enkelt laget, men fett

+ fine farger

+ lett å huske hvem du er, men før trodde jeg brukernavnet ditt var deam from heaven også. siden du begynte på en historie om det osv.

annet: funker fint selvom den ikke har ramme. og størst størrelse 80x80 er bra på den.

- for at den ikke matcher brukernavnet ditt. ingen ting å forbinde med heller.

- som avatar er den ikke kul nok, egenetlig. selvom jeg liker den :)

karakter: :idea::idea::idea::idea::idea::idea::idea:smileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.png

Lenke til kommentar

Jokkuf, kontorstol, og kjempemage andre: dere gir ikke bra nok vurdering :dontgetit:

Ser dere ikke hvor lite interesant det er? Se på meg som ett godt eksempel :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

ååh. takk. Jeg føler at denne tråden blir helt ødelagt og meningsløs. virker som de fleste bryr seg mer om å bli vurdert, og det blir de selvom de bare skriver tre ord og to tall.

som ett spill :dontgetit:

Lenke til kommentar
Kontorstol: Synes det er en rå katt og en rå ramme. Men blir litt ensformig i lengden. 7/10

7857697[/snapback]

Liker avataren din. Pluss for ramme. Tøff og sinna ugle, ganske litt for meget zoomet inn, slik at man bare ser en liten del av ansiktet, og ikke hele selve ugla.

Tøff avatar, og bra kvalitet.

[7/10]

Lenke til kommentar

Ståle: Opera er greit nok, selv om jeg liker FF best men vi tar ikke den diskusjonen her. I starten likte jeg egentlig ikke at du skiftet avatar hver gang man refresher. Men det gjør at du blir lettere å kjenne igjen, vertfall for meg.

Selve avataren er ganske kjedelig, en Opera logo med forskjellige hodeplagg. Likevel spesiell og spennende nok til å få:

8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...