Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Hagr og Rivers avatarer har blitt misforstått nå. Den ene er en liten manga-aktig figur av harry potter. den andre er Iron Maiden - A matter of life and death. Måtta bare si det :)

 

Negotiation

sjarmerende avatar som er lett å huske. Aldri finn på å fjern den. Det er en av mine favorittavatarer her på froumet.

 

Karakter: 10/10. pleier ikke gi så høyt.

Lenke til kommentar

Ståle

ble overasket første gang jeg så den forandre seg når jeg refresha. Men den er egentlig ganske simpel :) Har aldri satt meg ordntlig inn i Opera. Avatarer som "reklamerer"/viser at du liker det, er veldig bra. den er også lett å huske.

 

Konklusjon

selvom den ikke er kul, eller pen og se på, hade den mange kvaliteter ;)

 

7/10

Lenke til kommentar

karlsn: er det et tre? eller?

 

^^,

 

Pene klare farger, lyseblå på toppen, og grå\brun bakke.

Jeg ser ikke helt hva det er som står i bildet, men det første som kastet meg inn, er at det er en ent, altså et gående træ (fra Ringenes Herre).

 

Widescreen passer alltid veldig bra på avatarer, så den gjør innleggene dine pene å se til :)

 

Terningkastene sier egentlig ingenting, men jeg setter bare en: 8 av 10 ?

Er uansett beskrivelsen som sier noe, ikke tallet.

Lenke til kommentar

Når ble en mann som skiter på et gangfelt en "hvalting"?

Og en Ent? Nei?

 

Marley:

 

Liker ikke reggae og Bob Marley får meg til å tenke på en remix av 'Sun is Shining' som var en farsott på P3 da jeg var i militæret. Og følgende tenker jeg da på kjedsomhet og kortspill. M.a.o negative assoisasjoner til avataren din. Når det er sagt, så er det vel et godt bilde av en stygg mann.

 

6/10

Lenke til kommentar

Var en av forslagene til nye skilt for slike overgangsfelt når de feministiske hurpene sa skiltene var diskriminerende siden det var mann på skiltet.

 

Og det er spekkhogger, nærmere sagt: KEIKO! Han er så søt, ville egentlig ha "Stabbur Keiko" Rødfisk-boksen, men ble så stygg. Keikohumor er nesten like bra domokun-humor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...