Abnegation Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hanky_ Stygg avatar, tatt fra uglypeople. Mest trolig manipulert bilde. Typisk forumnewbie avatar. Foreslår at du finner et bilde av noe du liker eller liker å gjøre. Helst med ramme. 7841922[/snapback] Mest trolig? Sier vel i grunn seg selv.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Både Hagr og Rivers avatarer har blitt misforstått nå. Den ene er en liten manga-aktig figur av harry potter. den andre er Iron Maiden - A matter of life and death. Måtta bare si det Negotiation sjarmerende avatar som er lett å huske. Aldri finn på å fjern den. Det er en av mine favorittavatarer her på froumet. Karakter: 10/10. pleier ikke gi så høyt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 trevakt: Ett eller annet monster. synes ikke det var noe fint. Kjedelig var det også. 2/10 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Albert med pipe. Halvveis gal på det bildet ser det ut som. Perfekt til nicket, men litt kjedelig. 6/10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 + Kul X + passet jo forsovidt til nicket - leopardskin?? - leopardskinnet passet ikke til x'en - leopardskinn bør ikke være svart. Gå heller for et sebra-skin 4/10 likte bare ikke den blandingen =/ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ståle ble overasket første gang jeg så den forandre seg når jeg refresha. Men den er egentlig ganske simpel Har aldri satt meg ordntlig inn i Opera. Avatarer som "reklamerer"/viser at du liker det, er veldig bra. den er også lett å huske. Konklusjon selvom den ikke er kul, eller pen og se på, hade den mange kvaliteter 7/10 Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Monty Python 10/10 Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Skikkelig stinky kar med møkk på henda. Skabbete skjegg også. 2/10 Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Skikkelig stinky kar med møkk på henda.Skabbete skjegg også. 2/10 7845583[/snapback] Det er ringer, din luring :!: Alan Moore. En av nåtidens største forfattere. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Ringer er møkk. Back to topic. edit: nordlendinger burde roe seg ned et par hakk på forumet. OK? Endret 1. februar 2007 av tom watt Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 tom watt:rosa skrift på hvit bakgrunn,helt greit ikke det helt orginale. 6\10 Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Feltherre: er det et tre? eller? ser helt greit ut, fett med svart-hvitt. 5/10 EDIT: burde hatt en ramme btw Endret 1. februar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 karlsn: er det et tre? eller? ^^, Pene klare farger, lyseblå på toppen, og grå\brun bakke. Jeg ser ikke helt hva det er som står i bildet, men det første som kastet meg inn, er at det er en ent, altså et gående træ (fra Ringenes Herre). Widescreen passer alltid veldig bra på avatarer, så den gjør innleggene dine pene å se til Terningkastene sier egentlig ingenting, men jeg setter bare en: 8 av 10 ? Er uansett beskrivelsen som sier noe, ikke tallet. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Steina: Tror dette er et bilde av deg selv hvor du holder et videokamera forran speilet? Lenke til kommentar
hds Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Maso: Bikkje med tøffe blå briller, slo ann her. 9/10 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) hds: Semi-morsom hvalting. Litt dårlig kvalitet, og ikke så sykt morsom, synes nå jeg. 3/10 Endret 1. februar 2007 av BurTMastA Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Burtmasta: En ganske søt fisk synes jeg. Den har ramme, gode kontraster og personlighet. 8/10 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Når ble en mann som skiter på et gangfelt en "hvalting"? Og en Ent? Nei? Marley: Liker ikke reggae og Bob Marley får meg til å tenke på en remix av 'Sun is Shining' som var en farsott på P3 da jeg var i militæret. Og følgende tenker jeg da på kjedsomhet og kortspill. M.a.o negative assoisasjoner til avataren din. Når det er sagt, så er det vel et godt bilde av en stygg mann. 6/10 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Man kan se det som en mann som skiter på et gangfelt, men det ser jo vitterlig ut som en spekkhogger og! ... er det ikke en spekkhogger? Nestemann får ta zuperMensch sin. Lenke til kommentar
hds Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Var en av forslagene til nye skilt for slike overgangsfelt når de feministiske hurpene sa skiltene var diskriminerende siden det var mann på skiltet. Og det er spekkhogger, nærmere sagt: KEIKO! Han er så søt, ville egentlig ha "Stabbur Keiko" Rødfisk-boksen, men ble så stygg. Keikohumor er nesten like bra domokun-humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå