Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må skaffe deg rosa Playstation da :p og heller ha et bilde av den i avataren.

 

Max størrelse på avatarer er 80x80. Og din ser passe firkantet ut ville blitt mye bedre med de målene.

Synes egentlig ikke det er så fint å blande de forskjellige logoene. Ville da heller hatt bilde av en konsoll. Xbox 360 <3 :D

 

3/10 fordi den er så liten.

Lenke til kommentar
jeg er så sinnsykt lei av de som skriver en kvart setning og gir enten 1/10 eller 10/10. Det ødelegger tråden.

 

En moderator burde stenge den for noen uker, og gi en avvarsel. Dette suger så villt. Forståer dere ikke at om du skriver 4 ord som vurdering, får gjør du at du, og andre får like dårlig.

 

til slutt er det bare en karakter ogjen, uten vurdering. ta med det positive og det negativet og hva avataren symboliserer og sier en som ser den. og om den matcher brukernavn.

Et styggt monster som jeg ikke vet hvor er fra...

5/10

7826774[/snapback]

Du skjønte visst ikke hva jeg mente. Er det postcount i Ot-baren du øsnker, eller at alle skal vite hvem du er, fordi du spammer tråden videre, som den er avhengig av. Virker ikke som så mange forsto hva jeg mnete. noen.

Lenke til kommentar
jeg er så sinnsykt lei av de som skriver en kvart setning og gir enten 1/10 eller 10/10. Det ødelegger tråden.

 

En moderator burde stenge den for noen uker, og gi en avvarsel. Dette suger så villt. Forståer dere ikke at om du skriver 4 ord som vurdering, får gjør du at du, og andre får like dårlig.

 

til slutt er det bare en karakter ogjen, uten vurdering. ta med det positive og det negativet og hva avataren symboliserer og sier en som ser den. og om den matcher brukernavn.

Et styggt monster som jeg ikke vet hvor er fra...

5/10

7826774[/snapback]

Du skjønte visst ikke hva jeg mente. Er det postcount i Ot-baren du øsnker, eller at alle skal vite hvem du er, fordi du spammer tråden videre, som den er avhengig av. Virker ikke som så mange forsto hva jeg mnete. noen.

7827813[/snapback]

Jeg bare vurderte avataren din jo! Og dessuten quota jeg ikke det innlegget!

Lenke til kommentar

Trevakt: Et monster av noe slag... Kan det være Monty Python? Hvis ja så er det et +, tror det er et ja. At du har et bilde av en monty python *figur*(?) viser vel etter min mening at du er en ganske moden person.

+Monty Python

+Du skiller deg ut (det er ikke ne sånn babe av noe slag :p )

 

-Hvis jeg husker riktig så er det vel mer av det monsteret? du burde jo ha fått med hle syns jeg :p

 

Så jeg gir deg en samlet karakter på...

8/10

 

OT: Var det bra nok? :)

Lenke til kommentar
Det er litt synd at så mange gode avatarer blir misforstått (Iwo Jima, Little Britain, NES-kontrolleren) og tatt for å være tilfeldige.

Ah, nå husker jeg hva slags kontrol det er. Har lest det før, men glemte det idet jeg postet isted. Og, nei, jeg er ikke en "old school gamer", så jeg har ikke noe spesielt forhold til den. Altså vil karakteren forbli det samme. :)

 

OT: Får vi postcount i OT-baren? :o

7827984[/snapback]

Ikke det jeg kjenner til.

 

 

kenny-: Avataren passe bra med brukernavnet ditt, og det er såklart et pluss.

Bildekvaliteten er god, men det ser ut som jakken har en annen farge enn buksen og hette. Ser litt rart ut. Kunne vært litt med spennende på en eller annen måte. Bakgrunn kanskje ...

 

5/10

 

Kan dere ikke poste "off-topic" i "on-topic"-poster fra nå av? Begynner å bli lei alle OT-postene nå.

 

(Det finnes stor bilde av figuren i avataren min i linken med navn "Bloody GIR". Linken finner du i signaturen min.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...