Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt synd at så mange gode avatarer blir misforstått (Iwo Jima, Little Britain, NES-kontrolleren) og tatt for å være tilfeldige.

 

Ståle: Det er ikke spesielt tydelig hva som er på capsen, så den blir i grunn litt meningsløs. Hvis du klarer å gjøre det tydeligere, samtidig som du legger til capsen i skyggen, så vil det se bedre ut. edit: Og det forsvant capsen til fordel for en pirathatt. Bedre, men fortsatt ingen skygge

edit2: og nå er det en bowlerhatt. Ekke greit å følge med altså.^^

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

jeg er så sinnsykt lei av de som skriver en kvart setning og gir enten 1/10 eller 10/10. Det ødelegger tråden.

 

En moderator burde stenge den for noen uker, og gi en avvarsel. Dette suger så villt. Forståer dere ikke at om du skriver 4 ord som vurdering, får gjør du at du, og andre får like dårlig.

 

til slutt er det bare en karakter ogjen, uten vurdering. ta med det positive og det negativet og hva avataren symboliserer og sier en som ser den. og om den matcher brukernavn.

Lenke til kommentar

Latterkongen

 

En grusomt stygg hjemmelaget avatar. Minus for mangel på gjennomsiktig bakgrunn, og minus for at den i det hele tatt er grisestygg.

 

Vi kan også legge på noen minuser for den håpløse anatomiske oppbygningen til ansiktet (nesa er for lang, øynene er for høyt oppe, hodet er for rundt...)

 

Den er faktisk så stygg at jeg vurderer å sette deg på ignoreringslista kun for å slippe og miste nattesnøvnen.

 

Jeg gir deg 10 (les: NULL) poeng ut av 10 mulige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...