Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snittleif

ikke no bra avatar, mann som prøver og se løyen ut, men er ikke det(ihvertfall min mening)

 

6/10

7735565[/snapback]

Bare en liten digresjon: Hvis en avatar er "ikke no bra", bør den da få seks poeng ut av ti? Dårlige avatarer kvalifiserer til fire poeng eller mindre - ikke seks, som utvilsomt er en OK karakter.

Lenke til kommentar

Treblad! La meg kalle den en original avatar - har ikke sett noe som likner her på forumet. Dog er vel tiden inne for å ta bort nisseluen og få tilbake den hvite bakgrunnen med rammen?

 

+ Originalitet.

+ Selvlaget

+ Lett å kjenne igjen.

+ Ramme som passer bra.

- Nisselue langt uti januar.

- Litt lite personlig.

-------------------------------

= 9/10 siden det er deg.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fattet interesse når jeg så nicket Treblad i mine innlegg, hev meg over musa uten forvarsel, og hva får jeg se ...? Jo en jævla nisselue :mad:

 

2/10

 

Edit: Der var den vesle rakkeren Coscinny igjen :p Fremdeles uten farger, med kupert hue, 5/10

Edit2: Glemte smilet. 6/10

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Pencil Case:

Når jeg leser PencilCase tneker jeg på at du ser ut som han i virkeligheten. det passer du til egentlig. kanskje tror jeg. Det er ikke slemt ment. Men jeg har bare sett den avataren hele tiden :D

 

Den er morsom.

 

9/10

Lenke til kommentar
sneerk

 

blå dukke, ser litt anderledes ut,

 

7/10

7740273[/snapback]

For det første er det bildet kakemonsteret. En genial karakter brakt fantastisk bra til live av Frank Oz.

 

Din avatar: Lou Ferrigno, aka The Incredible Hulk om jeg ikke tar feil. Festlig skuespiller, i alle fall i The King of Queens.

Liker svart/hvitt, men bildet gjør litt lite ut av seg.

 

7,5/10

Lenke til kommentar
MarinF:

Er det bare meg, eller har flere akkurat den samme avataren?

7744964[/snapback]

 

Har ikke sett noen andre enn meg som har den avataren jeg ihvertfall.. Men kan hende du henger andre forum der jeg også bruker den avataren?

 

MeVoN: Fin liten ørn eller hva det er :p Har ikke så mye greie på dyrelivet, men uansett en helt grei avatar

 

6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...