Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cutthroat Bill

Har fått avataren sin MER enn nok vurdert nå. Det har sikkert jeg å, men dette er muligens en av mine siste vurderings av andre sine avatarer.

7659293[/snapback]

Har det falt deg inn at kanskje jeg poster her for å vurdere andre også? Det høres ut som du poster her bare for å bli vurdert. Spesielt nå man leser vurderingene dine:

 

"helt grei tegnesriefigur.

2.2/12"

 

Ja-ha. Ikke bare var vurderingen så kort som man overhode kan gjøre den, det du nettopp skrev høres ikke logisk ut på noen som helst måte. Om figuren er "helt grei", hvordan har det seg at du har gitt den nesten så dårlig karakter det er mulig å få? Jeg har ingenting imot at du gir avataren min dårlig karakter, jeg forventer ikke at alle vil like den. Faktisk så forventer jeg at noen vil hate den, mens andre kanskje vil like den.

Og hva er dette gnålet om at min nåværende avatar har blitt "MER enn nok vurdert"? Såklart jeg poster her for å bli vurdert og for å få litt oppmerksomhet. Om du er så lei av å vurdere den, kan du ikke bare la være?

 

Jeg kan forresten legge til at fra og med den første posten etter at jeg hadde skiftet til nåværende avatar, til og med denne posten, så har jeg bare postet 14 av de ca 243 postene. Det er 5.76%, så jeg tror ikke jeg har postet noe særlig mer enn andre her.

 

Lubinator: Figuren lingner på en brukeren Datasmurf. (Tilfeldig?) Bildekvaliteten er god, og du har utnyttet nesten hele plassen, dette er såklart pluss. Stilen kan minne om en eller annen reklame ifra tretti-tallet, og gjør avataren relativt original. Men den er ikke så spennede som jeg gjerne vil ha det. Men alt i alt en god avatar som er lett å kjenne igjen.

 

7/10

Lenke til kommentar

Cutthroat Bill. Du har en flott avatar av en sjørøver. Den er stilig og er orginal. Men jeg må nok si at jeg likte din gamle bedre. Den var perfekt, plis bytt. ;) Men jeg må jo gi deg en karakter på den du har nå. Den er som sagt stilig og bra laget så jeg kan ikke gjøre annet enn gi den en 5-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...