Yaricks Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 IKKE VURDER MEG! Vurder MeVoN! Ja det er Kinesiske tegn! Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 MartinF; Vurdert opptil flere ganger, Kongen av Queens eier! 10/10 7655972[/snapback] Unødvendig å vurdere noen flere ganger, da Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Edge. Flott dame i svart og hvitt. 5/6. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Elwathne Nintendo Men det blir litt fanboy aktig synes jeg. + for god kvalitet 5.9/10 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Donald er kongen av tegneserie. Avataren din legger ingen demper på det. 9.5/10 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Solid: Et halvt blad med teksten 'NERV' ... helt ærlig så synes jeg den er stygg. Fargen er kjedelig, den skulle heller hatt en litt skarpere farge, ikke så vassent. Og det halve bladet ser bare kjedelig ut. Teksten er dårlig kuttet, og ser meget amatørmessig ut. Sorry, men denne avataren var ikke fin i det hele tatt. 2/10 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Cutthroat Bill Har fått avataren sin MER enn nok vurdert nå. Det har sikkert jeg å, men dette er muligens en av mine siste vurderings av andre sine avatarer. helt grei tegnesriefigur. 2.2/12 Endret 6. januar 2007 av Lubinator Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Lubinator Likte den ikke i det heletatt ! synst bare den var ekkel på en merkelig måte. for å frembrakt en følelse av ekkelhet får den 3/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Jallis aka Evil-Duck Kul and men liker ikke nisselua 7/10 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Nice kunstverk av ei katte eller noe? 8/10 edit: Lubinator, stort bilde kan sees her, så får du bedømme selv: http://www.bilder.0l.no/view/Datasmurf/sel...+_384_.JPG.html Endret 6. januar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Genial avatar datasmurf! Om du zoomer inn på annsiktet på din, vil jeg tro at det ligner mistenkelig mye på min avatar! 10/10 ! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Cutthroat BillHar fått avataren sin MER enn nok vurdert nå. Det har sikkert jeg å, men dette er muligens en av mine siste vurderings av andre sine avatarer. 7659293[/snapback] Har det falt deg inn at kanskje jeg poster her for å vurdere andre også? Det høres ut som du poster her bare for å bli vurdert. Spesielt nå man leser vurderingene dine: "helt grei tegnesriefigur. 2.2/12" Ja-ha. Ikke bare var vurderingen så kort som man overhode kan gjøre den, det du nettopp skrev høres ikke logisk ut på noen som helst måte. Om figuren er "helt grei", hvordan har det seg at du har gitt den nesten så dårlig karakter det er mulig å få? Jeg har ingenting imot at du gir avataren min dårlig karakter, jeg forventer ikke at alle vil like den. Faktisk så forventer jeg at noen vil hate den, mens andre kanskje vil like den. Og hva er dette gnålet om at min nåværende avatar har blitt "MER enn nok vurdert"? Såklart jeg poster her for å bli vurdert og for å få litt oppmerksomhet. Om du er så lei av å vurdere den, kan du ikke bare la være? Jeg kan forresten legge til at fra og med den første posten etter at jeg hadde skiftet til nåværende avatar, til og med denne posten, så har jeg bare postet 14 av de ca 243 postene. Det er 5.76%, så jeg tror ikke jeg har postet noe særlig mer enn andre her. Lubinator: Figuren lingner på en brukeren Datasmurf. (Tilfeldig?) Bildekvaliteten er god, og du har utnyttet nesten hele plassen, dette er såklart pluss. Stilen kan minne om en eller annen reklame ifra tretti-tallet, og gjør avataren relativt original. Men den er ikke så spennede som jeg gjerne vil ha det. Men alt i alt en god avatar som er lett å kjenne igjen. 7/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Cutthroat Bill. Du har en flott avatar av en sjørøver. Den er stilig og er orginal. Men jeg må nok si at jeg likte din gamle bedre. Den var perfekt, plis bytt. Men jeg må jo gi deg en karakter på den du har nå. Den er som sagt stilig og bra laget så jeg kan ikke gjøre annet enn gi den en 5-. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 ekwathne: Flott gjennomsiktig avatar, Nintendo 8/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Wackee: Har ikke noe forhold til Mario og de greiene der, men pluss for gjennomsiktig bakgrunn og grei kvalitet. 5/10 Lenke til kommentar
araziel Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 MeVoN: Likte den ikke helt. Skrifta burde være blenda mye bedre mot flammene. Sånn det er nå (spesielt under M'en) ser det skikkelig pixlete ut. Men flammene var tøffe, og ramma passa bildet bra. 6/10 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Tipper du har bilde av deg selv i avataren din? Kul effekt, og kult at du har lagt ved nicket ditt, viser at det er du som har laget det, og det var jo litt originalt 8/10 Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 DCshoe greiene? Er mer converse gutt selv, dessuten så synes jeg DC logoen er fryktelig kjedelig. Sorry 3/10 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 For å svare på spørsmålet i avataren; nei, den var ikke veldig fin 3,14 / 10 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Chris_LoX: Liten og kjedelig.. 4/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå