Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

nPulz

Alt for blurry avatar. Rammen synes veldig dårlig, om det i det hele tatt er en. Drop-shadowen under teksten passer heller ikke noe særlig. Fonten står heller ikke i stil med grafikken over teksten. Jeg er heller ikke noe fan av eget navn i en avatar.

 

Jeg vil kunne huske den da, tror jeg.

 

3/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snittleif

Spesiel avatar. Er ikke første gang jeg vurderer denne, og det at jeg husker å ha vurdert deg før betyr at jeg faktisk husker avataren din, noe som er det som spiller helt klart størst rolle. Men som jeg sa forrige gang også, så ser det ut som motivet av mannen (som jeg antar er deg?), er klippet inn over bakgrunnen. Så den ser litt "feil" ut rett og slett. Men rammen funker fint, og kvaliteten er grei nok.

 

7/10

 

Jeg bytta avatar igjen, fler sa at fargene ble litt kjedelige, så jeg prøvde meg på noe litt annerledes.

 

Nye avataren ser slik ut, om den ikke har oppdatert seg hos folket:

post-93392-1250082744.png

 

 

 

Gammel avatar:

post-93392-1250082760.png

 

Lenke til kommentar

Piniz

Morsomt bilde, men ikke noe særlig mer enn det. Egner seg ikke som avatar, da det finnes drøssevis av bilder som dette. Kvaliteten er dårlig, ramme mangler, bildet er ikke rektangulært, og bildet gir meg ingenting spesielt.

 

En veldig anonym avatar, som mangler mange "grunnlegende" ting. Falt dessverre ikke i smak hos meg.

 

3/10

Lenke til kommentar

Ajaco:

 

Faktisk en av de bedre avatarene jeg har sett på en god stund. Den er abstrakt, kunstnerisk og kreativ. Fine farger som er behagelig å se på, ufattelig orginal og genial. Orginaliteten gjør den også lett gjenkjennelig. Du utnytter ikke 100x100 til det maksimale, dette gjør at den ikke får full score, men meget høy. Du hadde fått en tier hvis du hadde gjort den til 100x100, altså øke størrelsen og kvaliteten.

 

9.5/10

Lenke til kommentar

Newt32

Stilig avatar. Den er spesiel, og jeg husker den lett, og kan til og med memorisere den om jeg ønsker, dette er et _stort_ pluss i mine øyne. Jeg har også forstått at avataren din har en sammenheng med en historie du en gang lagde, dette gjør den veldig personlig. Det at den er abstrakt er også et pluss i mine øyne. En veldig god avatar.

 

Det er ett eller annet som mangler for å gå helt til topps, men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det.

9/10

 

---

 

Off topic:

Avataren min er faktisk 100x100, men det er en gjennomsiktig ramme rundt som ikke synes. Dette var slik at jeg kunne plassere "rutene" jeg har laget der jeg ønsker. Jeg er ikke så fan av for store avatarer, og beholder derfor min litt mindre :>

 

Men hva synes folket, skal jeg kanskje gå for en svart en?

 

 

 

GJENNOMSIKTIG

post-93392-1250112852.png

 

VS

 

SVART

post-93392-1250112872.png

 

Lenke til kommentar

Corporal Clegg

Kan ikke si at jeg fant noe positivt her.

Kvaliteten er dårlig, fargene er grusomme og det ser ut som om rammen er lagd av en fylikk. Kan ikke si at jeg liker den.

3/10

 

Rykker frampå med ny avatar.

 

Thus, den varer nok ikke lenge. Måtte bare teste 100x100 greiene.

*lage engel 100x100*

 

Edit:

Back in basic med 100x100

Endret av n4w
Lenke til kommentar

iPlex: Original, og veldig stilig filter. Antar det er favorittprogrammene dine eller noe i den dur du har brukt, noe som gir den et personlig preg.

 

Det trekker ned at jeg synes fargene er litt uskarpe, og det hadde vært enda stiligere om du hadde passet på å "komme borti kanten", altså ha den innenfor 80x80 pixler, uten å ødelegge de runde kantene.

 

6/10

Lenke til kommentar

iPlex:

 

av-100850.png

 

En avatar som minner om litt dårlig avisutklipping. Kvaliteten minner i hvertfall om det. Jeg synes egentlig at det skinner dårlig kvalitet av hele avataren. At du ikke har noen ramme er dog veldig bra da motivet ikke hadde passet med det. Selve motivet er dog veldig uinteressant. En haug med ikoner er ikke særlig personlig eller spennende.

 

Vurdering: 3/10

 

DAMN! For sent ute der. For kjøre på med en anmeldelse til da.

 

RainbowLady:

 

av-177596.jpg

 

Samme hvor mye jeg myste mot skjermen og hvor nære jeg så klarte jeg ikke å se hva som var på bildet. Det minner litt om en isklump av noe slag da. Kvaliteten på bildet er dog veldig bra. Ironisk nok. Du burde ha tatt nytte av den nye funksjonen som gjør at du kan legge ut en større avatar så det blir lettere å se hva som er på bildene. ;)

 

Vurdering: 5/10

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...